Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center
Altaro VM Backup

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure
Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure

Firma Altaro zaktualizowała swoje flagowe rozwiązanie - Altaro VM Backup - przeznaczone do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup v7.5 wprowadzono wsparcie dla składowania kopii zapasowych w ...

Czytaj więcej...

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability
#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability

Firma Veeam Software, w trakcie konferencji VeeamON 2017, poinformowała o rozszerzeniu platformy Veeam ‘Always-On Cloud’ Availability Platform o nowy framework Universal Storage API oraz rozszerzenie ekosystemu partnerów strategicznych.

Czytaj więcej...

Aktualności

Nowa wersja platformy Oracle Service Cloud

OracleFirma Oracle zaprezentowała właśnie najnowszą wersję platformy Oracle Service Cloud, w skład której wchodzi rozwiązanie Oracle RightNow oraz premierowa wersja aplikacji Oracle RightNow Mobile Agent App na urządzenia iPad.


Platforma Oracle Service Cloud oferuje teraz nowe możliwości zapewniania obsługi klientów, gdy pracownicy przebywają z dala od swojego biura - w tym celu wykorzystuje funkcje aplikacji Oracle Fusion Tap na urządzenia iPad, która definiuje nowe standardy produktywności użytkowników przebywających w podróży.

Wersja platformy Oracle Service Cloud udostępniona w maju 2013 r. zawiera także rozszerzenia do serwisu Customer Portal - umożliwia wykorzystywanie aparatów wbudowanych w urządzenia mobilne i oferuje optymalizację SEO (Search Engine Optimizer). Wyeliminowano w niej także zależność od technologii CSS i Javascript, co umożliwiło wykorzystanie szerszej gamy urządzeń mobilnych. Rozszerzenia te pozwalają klientom korzystać z usług z poziomu dowolnego urządzenia, łatwiej wyszukiwać treści mobilne oraz wzbogacać opisy problemów o zdjęcia.

Aplikacja Oracle RightNow Mobile Agent App oferuje następujące funkcje:
- Możliwość wykorzystywania aplikacji na urządzenia iPad oraz innowacyjnych wzorców obsługi tych urządzeń, łatwa nawigacja i wbudowane aplikacje.
- Bezpieczny dostęp mobilny do najważniejszych informacji o usługach i asyście technicznej, w tym o kontach, kontaktach, incydentach i zadaniach.
- Generowanie raportów oraz możliwość monitorowania wyjątków z dala od biurka.
- Buforowanie offline w celu zapewnienia dynamicznej obsługi oraz zdalny dostęp do najważniejszych informacji nawet w przypadku braku połączenia z siecią.
- Lepsza kontrola i skuteczniejsze monitorowanie sytuacji dzięki ulepszeniu kontroli transakcji, rejestrowaniu w dzienniku informacji diagnostycznych, kontroli dostępu po stronie serwera i innym usprawnieniom.
- Aplikacja dostępna w sklepie internetowym Apple App Store, łatwa do zainstalowania, z możliwością konfigurowania przez użytkowników biznesowych.

Źródło: Oracle