Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Aktualności

Nowa wersja platformy Oracle Service Cloud

OracleFirma Oracle zaprezentowała właśnie najnowszą wersję platformy Oracle Service Cloud, w skład której wchodzi rozwiązanie Oracle RightNow oraz premierowa wersja aplikacji Oracle RightNow Mobile Agent App na urządzenia iPad.


Platforma Oracle Service Cloud oferuje teraz nowe możliwości zapewniania obsługi klientów, gdy pracownicy przebywają z dala od swojego biura - w tym celu wykorzystuje funkcje aplikacji Oracle Fusion Tap na urządzenia iPad, która definiuje nowe standardy produktywności użytkowników przebywających w podróży.

Wersja platformy Oracle Service Cloud udostępniona w maju 2013 r. zawiera także rozszerzenia do serwisu Customer Portal - umożliwia wykorzystywanie aparatów wbudowanych w urządzenia mobilne i oferuje optymalizację SEO (Search Engine Optimizer). Wyeliminowano w niej także zależność od technologii CSS i Javascript, co umożliwiło wykorzystanie szerszej gamy urządzeń mobilnych. Rozszerzenia te pozwalają klientom korzystać z usług z poziomu dowolnego urządzenia, łatwiej wyszukiwać treści mobilne oraz wzbogacać opisy problemów o zdjęcia.

Aplikacja Oracle RightNow Mobile Agent App oferuje następujące funkcje:
- Możliwość wykorzystywania aplikacji na urządzenia iPad oraz innowacyjnych wzorców obsługi tych urządzeń, łatwa nawigacja i wbudowane aplikacje.
- Bezpieczny dostęp mobilny do najważniejszych informacji o usługach i asyście technicznej, w tym o kontach, kontaktach, incydentach i zadaniach.
- Generowanie raportów oraz możliwość monitorowania wyjątków z dala od biurka.
- Buforowanie offline w celu zapewnienia dynamicznej obsługi oraz zdalny dostęp do najważniejszych informacji nawet w przypadku braku połączenia z siecią.
- Lepsza kontrola i skuteczniejsze monitorowanie sytuacji dzięki ulepszeniu kontroli transakcji, rejestrowaniu w dzienniku informacji diagnostycznych, kontroli dostępu po stronie serwera i innym usprawnieniom.
- Aplikacja dostępna w sklepie internetowym Apple App Store, łatwa do zainstalowania, z możliwością konfigurowania przez użytkowników biznesowych.

Źródło: Oracle

Logowanie i rejestracja