Dziś wystartowała pierwsza edycja kampanii crossmediowej, organizowanej przez wydawnictwo Space Press, pod tytułem Smart Business. Jest to przedsięwzięcie mające na celu przekazanie przedsiębiorcom informacji o innowacjach w biznesie, wskazanie narzędzi, dzięki którym poprawią jakość działania firm oraz zwrócenie uwagi na trendy i nowinki na rynku. Dzięki tej kampanii z pewnością wzrośnie świadomość oraz wiedza przedsiębiorców odnośnie współczesnego rynku w biznesie.
Kampania kierowana jest do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Dowiedzieć się można na przykład o: kompetencjach menadżera w MŚP, systemach CRM, innowacjach oraz poznać ciekawe wydarzenia branżowe.
Dzięki partnerom, w szczególności mecenasom - ELO Digital Office oraz Cybercom Poland, poziom kampanii niebotycznie wzrósł.
Tylko w dniu 18 lipca można znaleźć dodatek tematyczny pt. Smart Business w Gazecie Wyborczej. Zapraszamy również na stronę internetową http://spacepress.pl/, gdzie znaleźć można artykuły i wywiady.
Portal Virtual-IT.pl został partnerem medialnym kampanii.