Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Aktualności

ALE OXO Connect - elastyczne rozwiązanie chmury hybrydowej

Hybrid CloudFirma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, przedstawiła nową generację rozwiązań dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) zapewniających dostęp do zaawansowanych usług chmurowych. Te nowe rozwiązania upraszczają korzystanie z infrastruktury informatycznej w MŚP i pomagają partnerom handlowym skutecznie obsługiwać klientów z tego segmentu.


Najnowszy pakiet Alcatel-Lucent OpenTouch dla MŚP, oparty na nowym niezawodnym serwerze komunikacji Alcatel-Lucent OXO Connect R2, odpowiada na zapotrzebowanie klientów z tego segmentu na elastyczność niezbędną we współczesnym środowisku pracy. Nowa wersja OXO Connect zapewnia hybrydowy system wprowadzający usługi chmurowe, które będą przydatne również w przyszłości, wraz z konwergentnym systemem komunikacji głosowej, WiFi i przesyłania danych.

Dzięki pojemności serwera zwiększonej do 300 użytkowników partnerzy biznesowi Alcatel-Lucent Enterprise będą mogli dotrzeć do nowych klientów, podczas gdy nowe narzędzia dadzą im bezpieczny sposób na zdalne zarządzanie wdrożonymi sieciami. Wprowadzenie uproszczonego programu przygotowywania wycen oraz zarządzania licencjami ma na celu ułatwienie MŚP korzystania z infrastruktury informatycznej, a prosty model licencjonowania umożliwia rozwijanie wdrożonego rozwiązania wraz z rozwojem klienta, z trzyletnią gwarancją wsparcia do oprogramowania.

Nowe istotne funkcje:
• Unikatowy sposób licencjonowania usług telefonii umożliwia partnerom biznesowym lepsze zarządzanie zainstalowanymi konfiguracjami. Do tego oferujemy przygotowane na przyszłe wyzwania rozwiązanie zapewniające ochronę poczynionych inwestycji obejmujące wszystkie aktualizacje oprogramowania w wyznaczonym z góry okresie, co obniża koszt modernizacji technologicznej.
• Usługi chmurowe w OXO Connect:
  - Usługi chmurowe Rainbow UC Alcatel-Lucent łączą ludzi oraz systemy i tworzą zintegrowane i innowacyjne chmurowe środowisko pracy oparte na kooperacji dla użytkowników wewnętrznych i współpracowników zewnętrznych.
  - Agent Cloud Connect z kolei zapewnia zdalny dostęp do partnerów biznesowych w celu uzyskania wsparcia i dodatkowych usług.
• Branża hotelarska może skorzystać ze zwiększonej pojemności systemu pozwalającej objąć nawet 300 telefonów gości i administracji. Dodatkowo nowe telefony analogowe VTech są lepiej dostosowane do potrzeb hoteli dwu- i trzygwiazdkowych.
• Nowy punkt dostępowy Alcatela-Lucenta OmniAccess WLAN AP-1101 to niedrogie rozwiązanie WiFi klasy korporacyjnej zaprojektowane specjalnie z myślą o sektorze MŚP. Urządzenie to wykorzystuje technologię bezkontrolerową i oferuje funkcje klasy korporacyjnej takie jak automatyczne wykrywanie, dynamiczne zarządzanie pasmami częstotliwości, roaming, przesyłanie głosu przez sieć WLAN (VoWLAN) oraz funkcje jakości usługi (QoS) wspierające aplikacje działające w czasie rzeczywistym.

"Ponad 850 tysięcy sprzedanych rozwiązań i przeszło 18 milionów użytkowników dowodzi, że rozwiązania Alcatel-Lucent Enterprise są doskonale dopasowane do potrzeb MŚP. Rozwiązania najnowszej generacji zapewniają proste i niezawodne funkcje sieciowe potwierdzające niesłabnące zaangażowanie ALE w doskonalenie systemów komunikowania się w MŚP. Nowe rozwiązanie OXO Connect pozwala zwiększyć zadowolenie klientów i zminimalizować ponoszone koszty" - skomentował Damien Delar, szef działu rozwiązań dla MŚP w ALE.

Źródło: ALE

Logowanie i rejestracja