Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, przedstawiła nową generację rozwiązań dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) zapewniających dostęp do zaawansowanych usług chmurowych. Te nowe rozwiązania upraszczają korzystanie z infrastruktury informatycznej w MŚP i pomagają partnerom handlowym skutecznie obsługiwać klientów z tego segmentu.
Najnowszy pakiet Alcatel-Lucent OpenTouch dla MŚP, oparty na nowym niezawodnym serwerze komunikacji Alcatel-Lucent OXO Connect R2, odpowiada na zapotrzebowanie klientów z tego segmentu na elastyczność niezbędną we współczesnym środowisku pracy. Nowa wersja OXO Connect zapewnia hybrydowy system wprowadzający usługi chmurowe, które będą przydatne również w przyszłości, wraz z konwergentnym systemem komunikacji głosowej, WiFi i przesyłania danych.
Dzięki pojemności serwera zwiększonej do 300 użytkowników partnerzy biznesowi Alcatel-Lucent Enterprise będą mogli dotrzeć do nowych klientów, podczas gdy nowe narzędzia dadzą im bezpieczny sposób na zdalne zarządzanie wdrożonymi sieciami. Wprowadzenie uproszczonego programu przygotowywania wycen oraz zarządzania licencjami ma na celu ułatwienie MŚP korzystania z infrastruktury informatycznej, a prosty model licencjonowania umożliwia rozwijanie wdrożonego rozwiązania wraz z rozwojem klienta, z trzyletnią gwarancją wsparcia do oprogramowania.
Nowe istotne funkcje:
• Unikatowy sposób licencjonowania usług telefonii umożliwia partnerom biznesowym lepsze zarządzanie zainstalowanymi konfiguracjami. Do tego oferujemy przygotowane na przyszłe wyzwania rozwiązanie zapewniające ochronę poczynionych inwestycji obejmujące wszystkie aktualizacje oprogramowania w wyznaczonym z góry okresie, co obniża koszt modernizacji technologicznej.
• Usługi chmurowe w OXO Connect:
- Usługi chmurowe Rainbow UC Alcatel-Lucent łączą ludzi oraz systemy i tworzą zintegrowane i innowacyjne chmurowe środowisko pracy oparte na kooperacji dla użytkowników wewnętrznych i współpracowników zewnętrznych.
- Agent Cloud Connect z kolei zapewnia zdalny dostęp do partnerów biznesowych w celu uzyskania wsparcia i dodatkowych usług.
• Branża hotelarska może skorzystać ze zwiększonej pojemności systemu pozwalającej objąć nawet 300 telefonów gości i administracji. Dodatkowo nowe telefony analogowe VTech są lepiej dostosowane do potrzeb hoteli dwu- i trzygwiazdkowych.
• Nowy punkt dostępowy Alcatela-Lucenta OmniAccess WLAN AP-1101 to niedrogie rozwiązanie WiFi klasy korporacyjnej zaprojektowane specjalnie z myślą o sektorze MŚP. Urządzenie to wykorzystuje technologię bezkontrolerową i oferuje funkcje klasy korporacyjnej takie jak automatyczne wykrywanie, dynamiczne zarządzanie pasmami częstotliwości, roaming, przesyłanie głosu przez sieć WLAN (VoWLAN) oraz funkcje jakości usługi (QoS) wspierające aplikacje działające w czasie rzeczywistym.
"Ponad 850 tysięcy sprzedanych rozwiązań i przeszło 18 milionów użytkowników dowodzi, że rozwiązania Alcatel-Lucent Enterprise są doskonale dopasowane do potrzeb MŚP. Rozwiązania najnowszej generacji zapewniają proste i niezawodne funkcje sieciowe potwierdzające niesłabnące zaangażowanie ALE w doskonalenie systemów komunikowania się w MŚP. Nowe rozwiązanie OXO Connect pozwala zwiększyć zadowolenie klientów i zminimalizować ponoszone koszty" - skomentował Damien Delar, szef działu rozwiązań dla MŚP w ALE.
Źródło: ALE