Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability
#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability

Firma Veeam Software, w trakcie konferencji VeeamON 2017, poinformowała o rozszerzeniu platformy Veeam ‘Always-On Cloud’ Availability Platform o nowy framework Universal Storage API oraz rozszerzenie ekosystemu partnerów strategicznych.

Czytaj więcej...

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure
Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure

Firma Altaro zaktualizowała swoje flagowe rozwiązanie - Altaro VM Backup - przeznaczone do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup v7.5 wprowadzono wsparcie dla składowania kopii zapasowych w ...

Czytaj więcej...

Aktualności

IBM wprowadza Tivoli Foundations

IBMIBM Polska wprowadza na rynek rozwiązanie IBM Tivoli Foundations – zestaw wydajnych narzędzi do zarządzania systemami informatycznymi, aplikacjami i usługami.

Oprogramowanie dostarczane w formie gotowych, skonfigurowanych obrazów systemu jest bardzo proste we wdrożeniu i utrzymaniu, a także bardzo przystępne dla budżetów nawet niedużych firm.

Wstępnie skonfiguowane serwery IBM Tivoli Foundations są oparte na solidnej infrastrukturze IBM Lotus Foundations (platformy do pracy grupowej dedykowanej dla MSP). Nowe oprogramowanie IBM Tivoli Foundations oferuje funkcje niezbędne dla wsparcia serwisów informatycznych, ułatwiając w ten sposób małym i średnim przedsiębiorstwom dostęp do narzędzi kontroli i utrzymania systemów informatycznych, jakie do tej pory dostępne były jedynie dla dużych firm.

Dwie dostępne wersje IBM Tivoli Foundations pokrywają dwa podstawowe aspekty skutecznego zarządzania infrastrukturą informatyczną:

* Wydajność i dostępność – IBM Tivoli Foundations Application Manager to system monitorowania infrastruktury, który koncentruje się na nadzorowaniu właściwego funkcjonowania systemów i aplikacji. Pozwala to średniej wielkości firmom na wykrycie w odpowiednim czasie błędów w systemach operacyjnych, sieci, wirtualnych serwerach, systemach e-mailowych i pozostałych aplikacjach, krytycznych dla funkcjonowania biznesu. Narzędzie to jest odpowiednie i przystępne dla wszystkich firm, jednak jest przede wszystkim adresowane do małych firm, które często nie mogą sobie pozwolić na personel wyspecjalizowany w zakresie obsługi i utrzymania złożonych narzędzi.

* Zarządzanie usługami HelpDesk – IBM Tivoli Foundations Service Manager to gotowy do użycia system zarządzania wsparciem użytkowników (HelpDesk), który umożliwia rejestrowanie zgłoszeń użytkowników, monitorowanie postępu prac, zarządzanie incydentami i problemami oraz poprawę wydajność pracy konsultantów. Rozwiązanie to pozwala na automatyzację procesów oraz szybki dostęp do bazy wiedzy dla konsultantów, umożliwiając dostarczenie pomocy użytkownikom w jak najkrótszym czasie.

„Badanie IBM Global CIO Study, pokazuje, że więcej niż połowa (55%) dyrektorów IT z organizacji średniej wielkości na świecie spodziewa się zmian wykorzystywanych modeli biznesowych w ciągu następnych trzech lat. Aby być do tego zdolnym, potrzebna jest odpowiednia infrastruktura i systemy do jej zarządzania” – powiedział Włodzimierz Dymaczewski, Tivoli Technical Sales Team Leader, IBM Polska.

IBM w swojej ofercie posiada również inne rozwiązania dedykowane dla rynku MSP, m.in. Lotus Foundations oraz Cognos Express, pierwsze rozwiązanie klasy business intelligence na rynku dedykowane do średnich przedsiębiorstw.

Źródło: IBM
Skomentuj na forum