Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!
Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!

Altaro Software, dostawca rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, znany głównie ze swojego flagowego produktu VM Backup, pozwalającego na tworzenie kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających w środowisku Microsoft Hyper-V i VMware vSphere, udostępnił portal online, zbudowany specjalnie z myślą o dostawcach us...

Czytaj więcej...

Pięć głównych zasad zarządzania danymi
Pięć głównych zasad zarządzania danymi

Obecnie centralnym elementem każdej działalności biznesowej są dane. Firmy chcą z nich aktywnie korzystać bez względu na miejsce, w którym dane te są przechowywane. W przemówieniu inaugurującym konferencję Commvault GO 2016, Robert Hammer, prezes i dyrektor generalny firmy Commvault, przedstawił pięć podstawowych za...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)
Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)

Wraz z rozwojem technologii wirtualizacji i wynikającymi z tego zmianami krajobrazu środowisk IT, zmienia się podejście do ochrony danych. Z wirtualizacją przegrało wiele rozwiązań zaprojektowanych z myślą o środowiskach fizycznych. Na rynku pojawiły się nowe rozwiązania, opracowane z myślą o środowiskach wirtualnyc...

Czytaj więcej...

Prognozy Veeam na 2017 rok: chmura kluczowa dla rozwoju biznesu
Prognozy Veeam na 2017 rok: chmura kluczowa dla rozwoju biznesu

Mijający rok dobitnie wskazuje, jak ważna jest stała dostępność - zarówno usług, jak i danych. Wystarczy wspomnieć głośne fiasko elektronicznego spisu powszechnego na kontynencie australijskim, czy równie dotkliwe w skutkach przestoje systemów IT w sektorze transportu pasażerskiego. Awarie te sprawiły, że ludzie na ...

Czytaj więcej...

Aktualności

IBM wprowadza Tivoli Foundations

IBMIBM Polska wprowadza na rynek rozwiązanie IBM Tivoli Foundations – zestaw wydajnych narzędzi do zarządzania systemami informatycznymi, aplikacjami i usługami.

Oprogramowanie dostarczane w formie gotowych, skonfigurowanych obrazów systemu jest bardzo proste we wdrożeniu i utrzymaniu, a także bardzo przystępne dla budżetów nawet niedużych firm.

Wstępnie skonfiguowane serwery IBM Tivoli Foundations są oparte na solidnej infrastrukturze IBM Lotus Foundations (platformy do pracy grupowej dedykowanej dla MSP). Nowe oprogramowanie IBM Tivoli Foundations oferuje funkcje niezbędne dla wsparcia serwisów informatycznych, ułatwiając w ten sposób małym i średnim przedsiębiorstwom dostęp do narzędzi kontroli i utrzymania systemów informatycznych, jakie do tej pory dostępne były jedynie dla dużych firm.

Dwie dostępne wersje IBM Tivoli Foundations pokrywają dwa podstawowe aspekty skutecznego zarządzania infrastrukturą informatyczną:

* Wydajność i dostępność – IBM Tivoli Foundations Application Manager to system monitorowania infrastruktury, który koncentruje się na nadzorowaniu właściwego funkcjonowania systemów i aplikacji. Pozwala to średniej wielkości firmom na wykrycie w odpowiednim czasie błędów w systemach operacyjnych, sieci, wirtualnych serwerach, systemach e-mailowych i pozostałych aplikacjach, krytycznych dla funkcjonowania biznesu. Narzędzie to jest odpowiednie i przystępne dla wszystkich firm, jednak jest przede wszystkim adresowane do małych firm, które często nie mogą sobie pozwolić na personel wyspecjalizowany w zakresie obsługi i utrzymania złożonych narzędzi.

* Zarządzanie usługami HelpDesk – IBM Tivoli Foundations Service Manager to gotowy do użycia system zarządzania wsparciem użytkowników (HelpDesk), który umożliwia rejestrowanie zgłoszeń użytkowników, monitorowanie postępu prac, zarządzanie incydentami i problemami oraz poprawę wydajność pracy konsultantów. Rozwiązanie to pozwala na automatyzację procesów oraz szybki dostęp do bazy wiedzy dla konsultantów, umożliwiając dostarczenie pomocy użytkownikom w jak najkrótszym czasie.

„Badanie IBM Global CIO Study, pokazuje, że więcej niż połowa (55%) dyrektorów IT z organizacji średniej wielkości na świecie spodziewa się zmian wykorzystywanych modeli biznesowych w ciągu następnych trzech lat. Aby być do tego zdolnym, potrzebna jest odpowiednia infrastruktura i systemy do jej zarządzania” – powiedział Włodzimierz Dymaczewski, Tivoli Technical Sales Team Leader, IBM Polska.

IBM w swojej ofercie posiada również inne rozwiązania dedykowane dla rynku MSP, m.in. Lotus Foundations oraz Cognos Express, pierwsze rozwiązanie klasy business intelligence na rynku dedykowane do średnich przedsiębiorstw.

Źródło: IBM
Skomentuj na forum