Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Aktualności

IBM wprowadza Tivoli Foundations

IBMIBM Polska wprowadza na rynek rozwiązanie IBM Tivoli Foundations – zestaw wydajnych narzędzi do zarządzania systemami informatycznymi, aplikacjami i usługami.

Oprogramowanie dostarczane w formie gotowych, skonfigurowanych obrazów systemu jest bardzo proste we wdrożeniu i utrzymaniu, a także bardzo przystępne dla budżetów nawet niedużych firm.

Wstępnie skonfiguowane serwery IBM Tivoli Foundations są oparte na solidnej infrastrukturze IBM Lotus Foundations (platformy do pracy grupowej dedykowanej dla MSP). Nowe oprogramowanie IBM Tivoli Foundations oferuje funkcje niezbędne dla wsparcia serwisów informatycznych, ułatwiając w ten sposób małym i średnim przedsiębiorstwom dostęp do narzędzi kontroli i utrzymania systemów informatycznych, jakie do tej pory dostępne były jedynie dla dużych firm.

Dwie dostępne wersje IBM Tivoli Foundations pokrywają dwa podstawowe aspekty skutecznego zarządzania infrastrukturą informatyczną:

* Wydajność i dostępność – IBM Tivoli Foundations Application Manager to system monitorowania infrastruktury, który koncentruje się na nadzorowaniu właściwego funkcjonowania systemów i aplikacji. Pozwala to średniej wielkości firmom na wykrycie w odpowiednim czasie błędów w systemach operacyjnych, sieci, wirtualnych serwerach, systemach e-mailowych i pozostałych aplikacjach, krytycznych dla funkcjonowania biznesu. Narzędzie to jest odpowiednie i przystępne dla wszystkich firm, jednak jest przede wszystkim adresowane do małych firm, które często nie mogą sobie pozwolić na personel wyspecjalizowany w zakresie obsługi i utrzymania złożonych narzędzi.

* Zarządzanie usługami HelpDesk – IBM Tivoli Foundations Service Manager to gotowy do użycia system zarządzania wsparciem użytkowników (HelpDesk), który umożliwia rejestrowanie zgłoszeń użytkowników, monitorowanie postępu prac, zarządzanie incydentami i problemami oraz poprawę wydajność pracy konsultantów. Rozwiązanie to pozwala na automatyzację procesów oraz szybki dostęp do bazy wiedzy dla konsultantów, umożliwiając dostarczenie pomocy użytkownikom w jak najkrótszym czasie.

„Badanie IBM Global CIO Study, pokazuje, że więcej niż połowa (55%) dyrektorów IT z organizacji średniej wielkości na świecie spodziewa się zmian wykorzystywanych modeli biznesowych w ciągu następnych trzech lat. Aby być do tego zdolnym, potrzebna jest odpowiednia infrastruktura i systemy do jej zarządzania” – powiedział Włodzimierz Dymaczewski, Tivoli Technical Sales Team Leader, IBM Polska.

IBM w swojej ofercie posiada również inne rozwiązania dedykowane dla rynku MSP, m.in. Lotus Foundations oraz Cognos Express, pierwsze rozwiązanie klasy business intelligence na rynku dedykowane do średnich przedsiębiorstw.

Źródło: IBM
Skomentuj na forum

Logowanie i rejestracja