Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage data center

Wchodzisz w chmurę? Sprawdź umowę by uniknąć kosztownych perturbacji
Wchodzisz w chmurę? Sprawdź umowę by uniknąć kosztownych perturbacji

Współpraca z niewłaściwym dostawcą usług chmurowych może mieć swoje nieprzyjemne konsekwencje. Ważne jest by potencjalni klienci wiedzieli dokładnie na co się decydują wybierając chmurę obliczeniową. Migracja do chmury, to kluczowa decyzja biznesowa, niosąca ze sobą długoterminowe skutki. Jeżeli chcesz skorzystać z ...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2015 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2015 roku

Certyfikacja IT stanowi niezbędny element w wielu obszarach. Chcąc aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje, a certyfikacja jest jedną z metod pozwalających na usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy. Posiadanie odpowiednich certyfikatów niejednokrotnie jest elementem wymaganym po...

Czytaj więcej...

Microsoft PowerShell z otwartym kodem dla Linuksa i OS X
Microsoft PowerShell z otwartym kodem dla Linuksa i OS X

Po otwarciu źródeł .Net, wydaniu otwartego Visual Studio Code, udostępnieniu silnika Chakra Javascript, zapowiedzi wydania SQL Server dla systemów Linux i szerokiemu wsparciu maszyn wirtualnych z linuksami przez hypervisor Hyper-V i chmurę Azure, gigant z Redmond zrobił kolejny krok w stronę świata open source. Micr...

Czytaj więcej...

XenServer ma 10 lat!
XenServer ma 10 lat!

Dokładnie 10 lat temu, końcem sierpnia 2006 roku firma XenSource, sponsorująca prace nad otwartoźródłowym hypervisorem Xen, wydała pierwszą komercyjną wersję produktu do wirtualizacji, skierowaną do firm każdej wielkości - XenEnterprise (nazwa kodowa 'Burbank') - bazującą na Xen 3.0.0.

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!
Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!

Altaro Software, dostawca rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, znany głównie ze swojego flagowego produktu VM Backup, pozwalającego na tworzenie kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających w środowisku Microsoft Hyper-V i VMware vSphere, udostępnił portal online, zbudowany specjalnie z myślą o dostawcach us...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)
Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)

Wraz z rozwojem technologii wirtualizacji i wynikającymi z tego zmianami krajobrazu środowisk IT, zmienia się podejście do ochrony danych. Z wirtualizacją przegrało wiele rozwiązań zaprojektowanych z myślą o środowiskach fizycznych. Na rynku pojawiły się nowe rozwiązania, opracowane z myślą o środowiskach wirtualnyc...

Czytaj więcej...

Aktualności

HP rewolucjonizuje obsługę klientów korporacyjnych w erze chmury

HPHP zaprezentował pierwsze w branży usługi pomocy technicznej Always On stworzone z myślą o środowiskach heterogenicznych i konwergentnych oraz opartych o model cloud computing.


Jak wynika z opublikowanego niedawno raportu firmy Gartner, definicja pomocy technicznej ulega zmianie. Klienci obecnie oczekują rozwiązań, które pomogą im uniknąć trudności, a nie interwencyjnych usług niwelujących problemy po fakcie. W sytuacjach, w których środki zapobiegawcze nie są wystarczające, klienci wymagają też sprawniejszej pomocy technicznej po wystąpieniu usterki - może w tym pomóc np. jedna osoba kontaktowa, która zna ich środowisko i potrafi szybko rozwiązać dany problem.

"Nowe technologie, w tym wirtualizacja i elastyczne infrastruktury, łączą się ze środowiskami heterogenicznymi, co zwiększa złożoność i sprawia, że współczesne systemy są znacznie większym wyzwaniem niż dawniej. W związku z tym klienci potrzebują i oczekują więcej od dostawców pomocy technicznej. Starsze modele tracą na popularności. Nadszedł czas na całkowitą zmianę w tym zakresie. Dlatego wskazane jest dziś stosowanie metod opartych na przewidywaniu i zapobieganiu" - powiedział Rob Addy, dyrektor ds. badań w firmie Gartner.

Nowe usługi pomocy technicznej Always On - umożliwiające rozwiązywanie 95% problemów już przy pierwszym zgłoszeniu oraz skrócenie o 66% czasu eliminacji incydentów skutkujących nieplanowanymi przestojami - to połączenie inteligentnych technologii wbudowanych w infrastrukturę konwergentną HP z innowacyjnymi usługami. W ten sposób powstaje nowoczesny system pomocy technicznej dla bardzo złożonych środowisk IT. Starsze modele usług pomocy technicznej zapewniają usunięcie usterki sprzętowej konkretnego urządzenia. Jednakże urządzenie wchodzi zazwyczaj w skład środowiska wirtualnego, heterogenicznego lub chmury obliczeniowej, co poważnie zwiększa poziom komplikacji obsługi. Dlatego współczesne przedsiębiorstwa potrzebują nowego podejścia do pomocy technicznej.

"Współczesne firmy muszą opierać się na bazie technologicznej, która ma pomóc informatykom poświęcić więcej zasobów i czasu na opracowywanie innowacji, a nie na rozwiązywanie problemów. Tradycyjny, interwencyjny model pomocy technicznej nie jest już efektywny. Branża musi zmienić sposób świadczenia usług tego typu i oferować prewencyjne rozwiązania i usługi serwisowe dostosowane do indywidualnych potrzeb. HP jest liderem w zakresie wprowadzania tych zmian" - powiedział Antonio Neri, wiceprezes i dyrektor generalny działu usług technologicznych HP (HP Technology Services).

Usługi pomocy technicznej Always On oferują bezpośrednią komunikację i dostęp do specjalisty, który zna danego klienta i szczegóły dotyczące jego środowiska, a przy tym wie, co działo się z systemem przed pierwszym zgłoszeniem.

Aby udostępnić klientom lepsze rozwiązania i zapobiegać występowaniu problemów, w ramach usług pomocy technicznej Always On nieprzerwanie monitorowanych jest 1600 punktów diagnostycznych gromadzonych przez architekturę HP ProActive Insight. Architektura ta jest obecnie wbudowana w serwery HP ProLiant Gen8 i wkrótce będzie zintegrowana z całą ofertą rozwiązań wchodzących w skład infrastruktury konwergentnej HP.

Usługi pomocy technicznej Always On obejmują następujące rozwiązania:
- HP Foundation Care - usprawnia rozwiązywanie problemów i upraszcza pomoc techniczną poprzez przydzielenie klientowi jednej osoby kontaktowej w HP zajmującej się zarówno sprzętem, jak i oprogramowaniem w środowisku klienta.
- HP Proactive Care - minimalizuje przestoje i optymalizuje wydajność, niwelując problem jeszcze przed jego wystąpieniem. Zapewnia też natychmiastowy, bezpośredni dostęp do ekspertów HP, dzięki czemu klienci otrzymują na czas odpowiednią pomoc i wskazówki.
- HP Datacenter Care - oferuje dostosowaną do indywidualnych potrzeb klienta pomoc techniczną dla całości heterogenicznego środowiska IT oraz pojedynczy punkt kontaktowy w HP.

Źródło: HP
Skomentuj na forum