Microsoft organizuje CRM360 Virtual Summit - wirtualne wydarzenie poświęcone możliwościom systemu klasy CRM Microsoft Dynamics w różnych sektorach biznesowych. Oprócz wiedzy na temat możliwości systemu CRM wirtualna konferencja dostarcza także informacji dotyczących korzyści związanych z przeniesieniem prowadzonej działalności do chmury obliczeniowej.
Systemy klasy CRM są obecnie chętnie wykorzystywane we wszystkich branżach gospodarki, dla których efektywna sprzedaż i wysoki poziom obsługi klienta stanowią główny czynnik sukcesu. O tym, w jak wielu sektorach sprawdza się to rozwiązanie, można się przekonać uczestnicząc w wirtualnym, bezpłatnym spotkaniu organizowanym przez firmę Microsoft pod hasłem CRM360 Virtual Summit. Uczestnicy spotkania zyskują możliwość zapoznania się z licznymi opiniami ekspertów oraz klientów Microsoft na temat możliwości wykorzystania systemu CRM oraz korzyści wynikających z implementacji tej klasy rozwiązania. Materiały będą dostępne online do końca marca br. i, co ważne, można je bezpłatnie przeglądać w dowolnej chwili.
Wydarzenie jest adresowane zarówno do tych wszystkich, którzy nie wiedzą do końca, czym tak naprawdę jest CRM i jakie korzyści można czerpać po jego wdrożeniu, jak i do osób rozważających zakup systemu czy już posiadających CRM, które chcą się dowiedzieć, w jaki sposób można efektywnie wykorzystać jego funkcjonalności w rozwoju prowadzonego biznesu.
"CRM360 Virtual Summit to ogromna baza praktycznej wiedzy na temat użyteczności rozwiązań klasy CRM w różnych branżach - począwszy od przemysłu, handlu, bankowości i finansów, a skończywszy na sektorze administracji publicznej. Dzięki opiniom ekspertów z firmy Microsoft oraz doświadczeniom naszych klientów - użytkowników systemu, prelekcje dostarczają cennych informacji na temat funkcjonalności systemów CRM pozwalających zwiększyć wydajność i dochodowość firmy, zoptymalizować procesy biznesowe, a przede wszystkim kształtować bliskie relacje z klientami, które wpływają na ich lojalność i przyczyniają się do zwiększenia poziomu sprzedaży" - mówi Piotr Kowal, ekspert ds. systemów CRM, Microsoft Dynamics, Microsoft.
Aby wziąć udział w wydarzeniu wystarczy zarejestrować się na tej stronie.
Skomentuj na forum