Program partnerski Fujitsu SELECT Partner Program, już po raz drugi z rzędu został uznany za “mistrza” branży IT przez firmę analityczną Canalys. W tym prestiżowym rankingu uwzględniono nie tylko wysokie oceny, jakie otrzymało Fujitsu w benchmarku dostawców, ale również pozytywną analizę przeprowadzoną przez doświadczonych analityków Canalys w zakresie strategii, inwestycji i realizacji programu partnerskiego SELECT.
Matryca mistrzostwa w branży IT, opracowana przez firmę analityczną Canalys, wynika z połączenia informacji zwrotnych od partnerów, z unikalnego narzędzia analitycznego firmy Canalys do analizy porównawczej dostawców, oraz niezależnej oceny dynamiki dostawców w kanale, w oparciu o inwestycje, ulepszenia strategii i jej realizację. Canalys nagradza „mistrzów” za ich zaangażowanie w udoskonalenia, które zwiększają łatwość korzystania z procesów kanałowych, ciągłe inwestowanie w programy partnerskie oraz zaangażowanie w zwiększanie przychodów, generowanych przez partnerów. Zwycięzcy muszą również wykazać się trwałymi inwestycjami w przyszłość swoich kanałów partnerskich. Wszystkie te warunki spełnił kolejny rok z rzędu SELECT Partner Program firmy Fujitsu.
"Nasi partnerzy dystrybucyjni rozwijają się niezwykle szybko, w rytmie zmian w branży, przyjmując nowe modele biznesowe i rozszerzając swoją ofertę o nowe usługi. Aby wspierać ich biznesy w miarę ich przekształcania wprowadziliśmy kilka istotnych ulepszeń do naszego tegorocznego programu partnerskiego SELECT. Nie tylko uprościliśmy program, aby ułatwić partnerom czerpanie z niego korzyści, ale również poczyniliśmy znaczne inwestycje: oferujemy nowe narzędzia, rozszerzone szkolenia oraz jeszcze większy wybór produktów i usług. Nagroda firmy Canalys, drugi raz z rzędu, jest świadectwem pracy, którą wykonaliśmy i nadal będziemy odpowiadać na wyjątkowe i zmieniające się potrzeby naszych partnerów. Wierzymy, że mistrzostwo podkreśla silne zaangażowanie Fujitsu w ten kanał dystrybucji i nasz sukces we wspieraniu partnerów, którzy - niezależnie od wielkości - opracowują rozwiązania o wysokiej wartości dla konsumentów" - stwierdził Dave Hazard, Vice President Channel and Sales Operations, z Fujitsu w EMEIA.
"Podczas gdy dostawcy technologii w coraz większym stopniu koncentrują się na działalności pośredniej, partnerzy szukają możliwości dywersyfikacji swojej oferty, co sprawia, że zarządzanie tym kanałem jest niezwykle złożone. W tym kontekście osiągnięcie statusu mistrza w naszej matrycy przywództwa jest wielkim osiągnięciem. Warto zauważyć, że ocena ta odzwierciedla nie tylko informacje zwrotne od dostawców, ale także zaangażowanie w ciągłe doskonalenie programu. Utrzymanie/Obronienie przez Fujitsu statusu “mistrza” jest odzwierciedleniem zarówno bieżącej zdolności firmy do realizacji strategii tego kanału dystrybucji, jak i ambitnych planów na przyszłość" - powiedział Alastair Edwards, główny analityk Canalys.
Program SELECT Partner firmy Fujitsu daje partnerom dystrybucyjnym możliwość zostania zaufanymi doradcami technologicznymi, zdolnymi do podejmowania wyzwań związanych z cyfrową transformacją swoich klientów. W 2018 roku w programie wprowadzono kluczowe zmiany strukturalne, dzięki którym jest dużo prostszy w obsłudze. Obecnie Fujitsu proponuje jego członkom również udział w społecznościach, powołanych po to, aby zaspokoić potrzeby dostawców usług w takich dziedzinach jak: sztuczna inteligencja, Internet rzeczy, infrastruktura cyfrowa i miejsca pracy przyszłości. Jednocześnie partnerzy Fujitsu uzyskali dostęp do rozszerzonego portfolio usług oraz bogatej oferty szkoleniowej, w zakresie nowych umiejętności.
Źródło: Fujitsu