Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Aktualności

Rozszerzenia Oracle Supply Chain Management Cloud

Oracle SCM CloudFirma Oracle poinformowała o wprowadzeniu ważnych rozszerzeń w pakiecie usług Oracle Supply Chain Management (SCM) Cloud, które pomogą przedsiębiorstwom i instytucjom w dostosowywaniu się do szybkich zmian wymagań rynku. Najnowsza wersja rozwiązania Oracle SCM Cloud, będąca częścią pakietu Oracle Cloud Applications Release 13, jest kompleksową platformą łańcucha dostaw nowej generacji.

Unowocześnienia obejmują wiele innowacyjnych rozwiązań obsługujących współpracę z dostawcami, zarządzanie jakością, serwis i konserwację zasobów, planowanie działań operacyjnych, zarządzanie popytem i planowanie dostaw, jak również rozszerzenia obejmujące wszystkie aplikacje wchodzące w skład poprzedniej wersji.    

Oracle SCM Cloud to największy w branży pakiet rozwiązań do zarządzania łańcuchem dostaw działający w chmurze. W jego najnowszej wersji wprowadzono sześć nowych aplikacji i kilkaset nowych funkcji, które obsługują modele biznesowe stymulowane popytem. Wdrożono również najlepsze procedury związane z nowoczesnym, kompleksowym łańcuchem dostaw oraz rozwiązania zwiększające komfort pracy użytkownika, np. infolety. Poniżej opisano sześć nowych usług, które zostały udostępnione w najnowszej wersji rozwiązania Oracle SCM Cloud.

• Oracle Sales and Operations Planning (S&OP) Cloud zapewnia widoczność procesów w całym przedsiębiorstwie oraz ułatwia ich koordynowanie. Umożliwia szybką ocenę sytuacji i realizację zaplanowanych działań, dzięki czemu firma może efektywnie osiągać cele biznesowe i konsekwentnie realizować swoją strategię, a tym samym szybciej rozwijać się i zwiększać swoją rentowność. Sprawne planowanie sprzedaży i działalności operacyjnej ułatwia koordynację procesów, a funkcje planowania są połączone z funkcjami współpracy w ramach sieci społecznościowych.

• Oracle Demand Management Cloud optymalizuje wprowadzanie na rynek nowych produktów i synchronizuje wielofunkcyjne plany popytu. Usprawnia monitorowanie popytu, zarządzanie jego zmiennością, jak również jego przewidywanie i kształtowanie. W rezultacie pomaga firmom w podejmowaniu decyzji i osiąganiu celów biznesowych.

• Oracle Supply Planning Cloud ułatwia przedsiębiorstwom szybkie reagowanie na zmiany popytu poprzez planowanie strategii dotyczących produkcji i realizacji zamówień w czasie rzeczywistym. Dotyczy to m.in. planowania procesów w globalnym łańcuchu dostaw, monitorowania obszarów, na których pojawiają się problemy oraz ustalania priorytetów rozwiązywania tych problemów, jak również oceny sytuacji i podejmowania na tej podstawie efektywnych działań. W rozwiązaniu Maintenance Cloud i nowym produkcie Service Contracts Cloud używany jest kompleksowy system obsługujący bazę klientów Oracle oraz ich historię, który śledzi pojawiające się informacje.

• Oracle Supply Chain Collaboration Cloud przyspiesza realizację procesów biznesowych. Umożliwia przedsiębiorstwom bardziej efektywne planowanie współpracy z dostawcami i producentami oraz zarządzanie tą współpracą. Zintegrowane funkcje planowania, koordynowania, realizacji i monitorowania działań ułatwiają zawieranie transakcji z partnerami handlowymi, jak również prognozowanie zamówień, śledzenie procesów produkcyjnych i zarządzanie wyjątkami we współpracy z tymi partnerami.

• Oracle Quality Management Cloud łączy funkcje gromadzenia danych, ich analizowania oraz podejmowania działań na podstawie wyników tych analiz. Ułatwia firmie zapewnienie najwyższej jakości produktów i ochronę własnych marek. To kompleksowe, zintegrowane rozwiązanie pozwala na zarządzanie jakością w pętli zamkniętej z możliwością audytu, dzięki czemu firma może wdrażać najlepsze procedury na wszystkich etapach procesu rozwiązywania problemów.

• Oracle Maintenance Cloud pomaga przedsiębiorstwom w obniżeniu kosztów i zwiększeniu zwrotu z inwestycji poprzez efektywniejsze zarządzanie środkami trwałymi. Zwiększa efektywność i produktywność działań związanych z serwisem i konserwacją. Aplikacje obsługujące serwis, łańcuch dostaw i finanse są ze sobą zintegrowane, co znacznie upraszcza konserwację i naprawy zasobów oraz obniża koszty związane z tymi usługami.
 
Źródło: Oracle

Logowanie i rejestracja