W wyniku sojuszu pomiędzy firmami Fujitsu i Tangoe przedsiębiorstwa międzynarodowe mogą liczyć na znaczne obniżenie całkowitego kosztu posiadania związanego z urządzeniami mobilnymi pracowników. Od teraz klienci Fujitsu mogą zarządzać wykorzystaniem telefonii komórkowej i komórkowej transmisji danych przez personel - zwłaszcza w roamingu - w bardziej przejrzysty sposób.
W epoce wszechobecnej łączności firmy muszą zmienić podejście do zarządzania danymi, rozliczeniami i księgowaniem usług mobilnych udostępnianych pracownikom. Koszty połączeń i przesyłu danych mobilnych - zwłaszcza w roamingu - od dawna są dla pracodawców problematyczne, ponieważ stoją oni przed dylematem: czy lepiej ograniczać koszty, ryzykując obniżenie produktywności pracowników, czy też pozwolić na korzystanie z roamingu bez żadnych limitów, licząc się przy tym z konsekwencjami w postaci nieprzewidywalnie wysokich rachunków.
Dzięki nawiązanej przez Fujitsu współpracy z Tangoe, klienci mają dostęp do platformy techniczno-usługowej Tangoe Matrix, która umożliwia zarządzanie konfiguracją urządzeń, obsługę wielu języków i walut oraz obsługę faktur pochodzących z ponad 190 krajów.
Usługi Fujitsu Telecom Expense Management stanowią nowy element oferty Fujitsu Managed Mobile, globalnej usługi przetwarzania w chmurze, która pozwala klientom sprawnie wdrażać urządzenia mobilne i zarządzać nimi, bezpiecznie udostępniać aplikacje i dane mobilne oraz zapewniać użytkownikom odpowiednie wsparcie.
Źródło: Fujitsu