Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure
Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure

Firma Altaro zaktualizowała swoje flagowe rozwiązanie - Altaro VM Backup - przeznaczone do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup v7.5 wprowadzono wsparcie dla składowania kopii zapasowych w ...

Czytaj więcej...

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability
#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability

Firma Veeam Software, w trakcie konferencji VeeamON 2017, poinformowała o rozszerzeniu platformy Veeam ‘Always-On Cloud’ Availability Platform o nowy framework Universal Storage API oraz rozszerzenie ekosystemu partnerów strategicznych.

Czytaj więcej...

Aktualności

Fujitsu rozszerza Workplace Anywhere End User Services

FujitsuFirma Fujitsu rozszerzyła ofertę korporacyjnych usług Workplace Anywhere do obsługi zarządzanych miejsc pracy o zaawansowane narzędzia analityczne. Przedsiębiorstwa będą mieć dostęp do danych telemetrycznych w zakresie wydajności oraz danych dotyczących użytkowników, co da im lepszy wgląd w kondycję sprzętu i wzorce użytkowania go przez pracowników. Pomoże to dyrektorom ds. informatycznych i szefom działów informatyki zachować równowagę między zwiększaniem możliwości użytkowników i zaspokajaniem własnych potrzeb w dziedzinie przejrzystości i bezpieczeństwa danych.


Nowe, oparte na rozwiązaniu SysTrack firmy Lakeside Software narzędzia analityczne wzbogacają usługi Fujitsu End User Services, udostępniając informatykom cenne dane telemetryczne. Szczegółowy przegląd wszystkich aspektów środowiska pracy umożliwi dyrektorom ds. informatycznych podejmowanie trafniejszych decyzji wdrożeniowych i efektywniejsze wykorzystanie dostępnych zasobów informatycznych. Mogą oni też natychmiast zidentyfikować źródło dowolnych problemów, co przyspiesza ich rozwiązywanie i zwiększa komfort pracy użytkowników. Bezpieczeństwo danych, wsparcie, zaopatrzenie i zarządzanie ryzykiem można teraz nadzorować z poziomu centralnej konsoli.

Uzyskanie wglądu we wzorce użytkowania jest niezwykle istotne, ponieważ liczba urządzeń, aplikacji i opcji dostarczania danych staje się coraz większa, a one same - coraz bardziej zaawansowane.

Dane dostarczane przez narzędzie Fujitsu End-User Analytics pozwalają uzyskać odpowiedzi na najważniejsze pytania, takie jak:
• Kiedy należy zmodernizować platformę określonego użytkownika?
• Czy komputer użytkownika może przejść na nowy system operacyjny?
• Kiedy można wycofać daną aplikację?
• Jaki wpływ będzie miała modernizacja lub wymiana systemu?
• Czy aplikacje pracowników działają wydajnie?
• Jaka jest jakość świadczonych przez nas usług informatycznych?

Odpowiedzi na te pytania będą bezcenne dla dyrektorów ds. informatycznych i szefów działów informatyki, którzy mają w planach przejście na system Windows 10 na wielu tysiącach komputerów ze względu na zakończenie świadczenia bezpłatnej pomocy technicznej dla systemu Windows 7. Rozwiązanie Fujitsu End-User Analytics bez trudu wskaże urządzenia, które nie będą obsługiwać nowego systemu operacyjnego. Umożliwia to zaplanowanie modernizacji sprzętu z wyprzedzeniem, minimalizując przestoje lub inne niedogodności dla użytkowników podczas wdrożenia.

"Pracownikom zależy dziś na większej elastyczności i mobilności w zakresie dostępu do danych i aplikacji. Oczekują też niezmiennego komfortu pracy niezależnie od wykorzystywanego urządzenia. Zarządzanie korporacyjnym sprzętem komputerowym używanym przez pracowników w tak złożonych środowiskach wymaga nie tylko elastycznej platformy, lecz także dostępu do danych empirycznych, które pomagają zarządzać zmianami aplikacji i wdrażać nowe technologie" - powiedziała Karyn Jeffery, kierownik działu usług End User Services w globalnym dziale świadczenia usług w firmie Fujitsu.

Zespoły lub działy firmy zaczynają zwykle korzystać z urządzeń lub aplikacji niezatwierdzonych przez korporacyjnych informatyków (tzw. Shadow IT), gdy dział informatyki w firmie funkcjonuje zbyt wolno, aby udostępnić im narzędzia niezbędne do wydajnej pracy. Gdy jednak personel działu informatyki wie, które aplikacje są używane, może określić ryzyko z nimi związane i zminimalizować je. Dzięki temu przedsiębiorstwo może elastyczniej reagować na rzeczywiste potrzeby użytkowników. Co więcej, te same dane, które powstały przez monitorowanie faktycznych zachowań użytkowników i stopnia wykorzystania aplikacji, pomagają obniżyć koszty niepotrzebnych licencji na oprogramowanie, wskazując nieużywane rozwiązania i umożliwiając zmodyfikowanie przydziału oprogramowania.

Źródło: Fujitsu

Logowanie i rejestracja