Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure
Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure

Firma Altaro zaktualizowała swoje flagowe rozwiązanie - Altaro VM Backup - przeznaczone do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup v7.5 wprowadzono wsparcie dla składowania kopii zapasowych w ...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability
#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability

Firma Veeam Software, w trakcie konferencji VeeamON 2017, poinformowała o rozszerzeniu platformy Veeam ‘Always-On Cloud’ Availability Platform o nowy framework Universal Storage API oraz rozszerzenie ekosystemu partnerów strategicznych.

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

Aktualności

Kei.pl aktualizuje Panel Klienta

hostingKrakowski dostawca hostingu zaprezentował dużą aktualizację narzędzia do zarządzania usługami. Nowy moduł do obsługi serwerów root i wiele innych funkcjonalności jest już dostępnych dla klientów korzystających z usług dedykowanych.


Najwięcej nowości czeka osoby samodzielnie administrujące swoimi maszynami. Dostali oni do dyspozycji zupełnie nowy moduł służący do zarządzania serwerami root. Z poziomu Panelu Klienta można teraz uzyskać dostęp do konsoli IPMI, pozwalającej na zdalną kontrolę nad serwerem. Dzięki temu klienci mogą szybciej reagować w razie problemów z pracą maszyny, a w szczególnych przypadkach wyłączyć serwer lub uruchomić system w trybie awaryjnym.

Kolejne zmiany objęły listę serwerów. Obok podstawowych informacji o posiadanych usługach, użytkownicy mogą teraz szybko sprawdzić wykorzystanie transferu danych, parametry serwera i ilość miejsca na dyskach twardych. Na liście serwerów zarządzanych pojawiły się również niewielkie wykresy obrazujące pracę procesorów i pamięci RAM w ciągu ostatniej doby.

Serwery zarządzane i root zyskały własne karty produktów. To rozszerzony widok prezentujący wszystkie informacje na temat serwera. Osoby korzystające z maszyn zarządzanych dostały dostęp do precyzyjnego monitoringu pracy serwera opartego o oprogramowanie Zabbix. Karta produktu ułatwia im również zarządzanie serwerami wirtualnymi i adresami IP przypisanymi do maszyny.

Dużym ułatwieniem dla klientów jest sekcja Panelu grupująca informacje o posiadanych adresach IP. To funkcjonalność, o którą często pytali klienci, utrzymujący na jednym serwerze wiele usług - komentuje Grzegorz Pawelec, dyrektor ds. sprzedaży w Kei.pl. Teraz wszystkie adresy IP są zebrane w jednej tabeli. Dzięki temu można łatwo nimi zarządzać i porównywać statystyki ruchu dla kilku adresów jednocześnie. To ułatwia identyfikację adresów, na których odbywa się największy ruch.

Nowe funkcje w Panelu Klienta Kei.pl to kolejny etap modernizacji narzędzia. W połowie 2015 r. wdrożono wiele funkcjonalności usprawniających pracę z usługami. W Panelu pojawiły się wówczas nowe narzędzia do zarządzania fakturami i zwiększające bezpieczeństwo danych użytkowników. Odświeżono również projekt graficzny, dostosowując go do urządzeń mobilnych i identyfikacji wizualnej marki. Wiele z wprowadzonych zmian to uwagi i pomysły zgłaszane przez klientów firmy na forum dostępnym pod adresem sugestie.kei.pl.

Źródło: Kei.pl