Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)
Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)

Wraz z rozwojem technologii wirtualizacji i wynikającymi z tego zmianami krajobrazu środowisk IT, zmienia się podejście do ochrony danych. Z wirtualizacją przegrało wiele rozwiązań zaprojektowanych z myślą o środowiskach fizycznych. Na rynku pojawiły się nowe rozwiązania, opracowane z myślą o środowiskach wirtualnyc...

Czytaj więcej...

#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability
#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability

Firma Veeam Software, w trakcie konferencji VeeamON 2017, poinformowała o rozszerzeniu platformy Veeam ‘Always-On Cloud’ Availability Platform o nowy framework Universal Storage API oraz rozszerzenie ekosystemu partnerów strategicznych.

Czytaj więcej...

Pięć głównych zasad zarządzania danymi
Pięć głównych zasad zarządzania danymi

Obecnie centralnym elementem każdej działalności biznesowej są dane. Firmy chcą z nich aktywnie korzystać bez względu na miejsce, w którym dane te są przechowywane. W przemówieniu inaugurującym konferencję Commvault GO 2016, Robert Hammer, prezes i dyrektor generalny firmy Commvault, przedstawił pięć podstawowych za...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!
Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!

Altaro Software, dostawca rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, znany głównie ze swojego flagowego produktu VM Backup, pozwalającego na tworzenie kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających w środowisku Microsoft Hyper-V i VMware vSphere, udostępnił portal online, zbudowany specjalnie z myślą o dostawcach us...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Aktualności

Kei.pl aktualizuje Panel Klienta

hostingKrakowski dostawca hostingu zaprezentował dużą aktualizację narzędzia do zarządzania usługami. Nowy moduł do obsługi serwerów root i wiele innych funkcjonalności jest już dostępnych dla klientów korzystających z usług dedykowanych.


Najwięcej nowości czeka osoby samodzielnie administrujące swoimi maszynami. Dostali oni do dyspozycji zupełnie nowy moduł służący do zarządzania serwerami root. Z poziomu Panelu Klienta można teraz uzyskać dostęp do konsoli IPMI, pozwalającej na zdalną kontrolę nad serwerem. Dzięki temu klienci mogą szybciej reagować w razie problemów z pracą maszyny, a w szczególnych przypadkach wyłączyć serwer lub uruchomić system w trybie awaryjnym.

Kolejne zmiany objęły listę serwerów. Obok podstawowych informacji o posiadanych usługach, użytkownicy mogą teraz szybko sprawdzić wykorzystanie transferu danych, parametry serwera i ilość miejsca na dyskach twardych. Na liście serwerów zarządzanych pojawiły się również niewielkie wykresy obrazujące pracę procesorów i pamięci RAM w ciągu ostatniej doby.

Serwery zarządzane i root zyskały własne karty produktów. To rozszerzony widok prezentujący wszystkie informacje na temat serwera. Osoby korzystające z maszyn zarządzanych dostały dostęp do precyzyjnego monitoringu pracy serwera opartego o oprogramowanie Zabbix. Karta produktu ułatwia im również zarządzanie serwerami wirtualnymi i adresami IP przypisanymi do maszyny.

Dużym ułatwieniem dla klientów jest sekcja Panelu grupująca informacje o posiadanych adresach IP. To funkcjonalność, o którą często pytali klienci, utrzymujący na jednym serwerze wiele usług - komentuje Grzegorz Pawelec, dyrektor ds. sprzedaży w Kei.pl. Teraz wszystkie adresy IP są zebrane w jednej tabeli. Dzięki temu można łatwo nimi zarządzać i porównywać statystyki ruchu dla kilku adresów jednocześnie. To ułatwia identyfikację adresów, na których odbywa się największy ruch.

Nowe funkcje w Panelu Klienta Kei.pl to kolejny etap modernizacji narzędzia. W połowie 2015 r. wdrożono wiele funkcjonalności usprawniających pracę z usługami. W Panelu pojawiły się wówczas nowe narzędzia do zarządzania fakturami i zwiększające bezpieczeństwo danych użytkowników. Odświeżono również projekt graficzny, dostosowując go do urządzeń mobilnych i identyfikacji wizualnej marki. Wiele z wprowadzonych zmian to uwagi i pomysły zgłaszane przez klientów firmy na forum dostępnym pod adresem sugestie.kei.pl.

Źródło: Kei.pl