Niezależna firma badawcza Forrester wymienia Fujitsu jako lidera usług w zakresie środowisk pracy w ujęciu globalnym i w regionie EMEA oraz jako jednego z czołowych dostawców takich usług w Ameryce Północnej. Raporty Forrester Wave biorą pod uwagę takie kryteria jak możliwości w zakresie świadczenia usług, bieżąca oferta, strategia i obecność na rynku. Naszym zdaniem wyniki te świadczą o tym, że klienci Fujitsu doceniają innowacje ukierunkowane na człowieka, które zapewniają ich przedsiębiorstwom cyfrową równowagę, oraz że mają świadomość kluczowej roli usług w zakresie środowisk pracy w zwiększaniu możliwości pracowników i partnerów.
Rozwiązanie Fujitsu Workplace Anywhere stworzono z myślą o przedsiębiorstwach, które chcą zadbać o mobilność swoich procesów biznesowych i personelu oraz umożliwić mu bezpieczny dostęp do aplikacji i danych z poziomu dowolnego urządzenia w każdej lokalizacji. Zwiększa ono elastyczność i korzyści biznesowe, a zarazem obniża koszty i usprawnia obsługę użytkowników.
W raporcie dotyczącym regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki firma Fujitsu została wymieniona jako jeden z trzech czołowych dostawców. Forrester zauważa, że kluczowe cechy wyróżniające Fujitsu to doskonałość w świadczeniu usług i wprowadzanie innowacji. Autorzy raportu piszą:
„Fujitsu ma silną pozycję na rynku usług w zakresie środowisk pracy oraz duże możliwości ich świadczenia w regionie EMEA i Dalekiego Wschodu. Bieżąca oferta Fujitsu jest wspierana przez sieć partnerów oraz solidną strategię dotyczącą usług w zakresie środowisk pracy. Firma zawdzięcza swoją silną pozycję na rynku między innymi dużemu naciskowi na obsługę klienta. Globalni klienci mogą być nieco zaniepokojeni względnie niewielką obecnością Fujitsu w Ameryce Północnej, ale firma sukcesywnie ją zwiększa przez zawieranie strategicznych umów. Fujitsu ma szerokie możliwości obsługi klientów nastawionych na rynki europejskie. Ponadto firma zdaje sobie sprawę ze znaczenia obsługi klienta oraz dysponuje dalekosiężną strategią usług w zakresie środowisk pracy”.
Fujitsu Workplace Anywhere zwiększa możliwości i produktywność pracowników, zapewniając im elastyczny i bezpieczny dostęp do aplikacji i danych niezależnie od miejsca, czasu i stosowanego urządzenia. Rozwiązanie Workplace Anywhere udostępnia ukierunkowane na człowieka narzędzia pozwalające pracownikom lepiej wykonywać ich zadania niezależnie od miejsca, czasu i stosowanego urządzenia. Przedsiębiorstwo zdaje sobie sprawę z faktu, że w celu osiągnięcia celów i wymaganych wartości udostępnianie funkcji informatycznych musi być w pełni zintegrowane z programem transformacji biznesowej. Fujitsu współpracuje więc z klientami, którym ułatwia wprowadzanie zmian oraz zapewnia umiejętności i porady uzupełniające ich własne możliwości. Dzięki temu pomaga firmom radzić sobie na diametralnie zmieniającym się rynku z korzyścią dla biznesu, ludzi i społeczeństwa.
Oferta Fujitsu End User Services to dostosowane do potrzeb klientów rozwiązania w postaci klasycznych, wirtualnych i mobilnych środowisk pracy oraz modeli opartych na współpracy, uzupełniane przez usługi w zakresie aplikacji, centrów przetwarzania danych, przetwarzania w chmurze i centrów pomocy technicznej. Aby przekształcić dzisiejsze środowisko pracy w dynamiczną przestrzeń, którą można dostosowywać do zmieniających się trendów i przyszłych wyzwań, przedsiębiorstwa muszą optymalnie połączyć strategię dla miejsca pracy z wymaganiami biznesowymi.
Źródło: Fujitsu