Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Aktualności

Nowe plany serwisowe dla macierzy Iomega StorCenter

IomegaFirma Iomega Corporation, światowy lider w dziedzinie ochrony danych, poinformowała o wprowadzeniu nowych planów serwisowych macierzy sieciowych Iomega StorCenter. Wprowadzono dwa nowe plany serwisowe: Desktop Enhanced (dla StorCenter px2-300d, px4-300d i px6-300d) oraz Rackmount Extended (dla px4-300r, px12-400r i px12-450r).


Nowe plany zawierają standardowe opcje, jak np. nielimitowane telefoniczne wsparcie techniczne (od poniedziałku do piątku w standardowych godzinach pracy i pomoc w języku angielskim poza nimi), wymiana części u klienta w kolejnym dniu roboczym  (w przypadku planu  Desktop Enhanced), dostarczanie części w procedurze RMA, wsparcie przez Sieć (baza wiedzy i aktualizacje oprogramowania), automatyczne powiadomienia serwisowe, monitorowanie zgłoszeń przez Internet, gwarancje (od 3 do 5 lat w zależności od planu serwisowego), zapewnienie dostępności urządzeń (SKU). Nowe plany serwisowe dostępne są w cenie od 219€ do 589€ w przypadku wersji Desktop Enhanced oraz 489€ do 699€ w przypadku wersji Rackmount Extended (ceny sugerowane).

Plany serwisowe pozwalają zapewnić ciągłość działania macierzy sieciowych Iomega StorCenter. Wsparcie serwisowe Iomega chroni inwestycje klientów poprzez zapewnienie błyskawicznych, zwięzłych i niezawodnych porad dotyczących rozwiązywania problemów technicznych.

Plany Serwisowe Iomega

*Nie wszystkie plany serwisowe dostępne są w każdym kraju lub mieście. Dokładne informacje o dostępności planów można znaleźć na stronie www.iomega.com/serviceplans. UWAGA: Plan musi zostać zakupiony w ciągu pierwszych 12 miesięcy od daty zakupu. Rejestracja planu serwisowego musi się odbyć w ciągu 21 dni od daty jego zakupu.

Źródło: Iomega

 

Logowanie i rejestracja