Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center
Altaro VM Backup

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!
Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!

Altaro Software, dostawca rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, znany głównie ze swojego flagowego produktu VM Backup, pozwalającego na tworzenie kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających w środowisku Microsoft Hyper-V i VMware vSphere, udostępnił portal online, zbudowany specjalnie z myślą o dostawcach us...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)
Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)

Wraz z rozwojem technologii wirtualizacji i wynikającymi z tego zmianami krajobrazu środowisk IT, zmienia się podejście do ochrony danych. Z wirtualizacją przegrało wiele rozwiązań zaprojektowanych z myślą o środowiskach fizycznych. Na rynku pojawiły się nowe rozwiązania, opracowane z myślą o środowiskach wirtualnyc...

Czytaj więcej...

Prognozy Veeam na 2017 rok: chmura kluczowa dla rozwoju biznesu
Prognozy Veeam na 2017 rok: chmura kluczowa dla rozwoju biznesu

Mijający rok dobitnie wskazuje, jak ważna jest stała dostępność - zarówno usług, jak i danych. Wystarczy wspomnieć głośne fiasko elektronicznego spisu powszechnego na kontynencie australijskim, czy równie dotkliwe w skutkach przestoje systemów IT w sektorze transportu pasażerskiego. Awarie te sprawiły, że ludzie na ...

Czytaj więcej...

Pięć głównych zasad zarządzania danymi
Pięć głównych zasad zarządzania danymi

Obecnie centralnym elementem każdej działalności biznesowej są dane. Firmy chcą z nich aktywnie korzystać bez względu na miejsce, w którym dane te są przechowywane. W przemówieniu inaugurującym konferencję Commvault GO 2016, Robert Hammer, prezes i dyrektor generalny firmy Commvault, przedstawił pięć podstawowych za...

Czytaj więcej...

Aktualności

Nowe plany serwisowe dla macierzy Iomega StorCenter

IomegaFirma Iomega Corporation, światowy lider w dziedzinie ochrony danych, poinformowała o wprowadzeniu nowych planów serwisowych macierzy sieciowych Iomega StorCenter. Wprowadzono dwa nowe plany serwisowe: Desktop Enhanced (dla StorCenter px2-300d, px4-300d i px6-300d) oraz Rackmount Extended (dla px4-300r, px12-400r i px12-450r).


Nowe plany zawierają standardowe opcje, jak np. nielimitowane telefoniczne wsparcie techniczne (od poniedziałku do piątku w standardowych godzinach pracy i pomoc w języku angielskim poza nimi), wymiana części u klienta w kolejnym dniu roboczym  (w przypadku planu  Desktop Enhanced), dostarczanie części w procedurze RMA, wsparcie przez Sieć (baza wiedzy i aktualizacje oprogramowania), automatyczne powiadomienia serwisowe, monitorowanie zgłoszeń przez Internet, gwarancje (od 3 do 5 lat w zależności od planu serwisowego), zapewnienie dostępności urządzeń (SKU). Nowe plany serwisowe dostępne są w cenie od 219€ do 589€ w przypadku wersji Desktop Enhanced oraz 489€ do 699€ w przypadku wersji Rackmount Extended (ceny sugerowane).

Plany serwisowe pozwalają zapewnić ciągłość działania macierzy sieciowych Iomega StorCenter. Wsparcie serwisowe Iomega chroni inwestycje klientów poprzez zapewnienie błyskawicznych, zwięzłych i niezawodnych porad dotyczących rozwiązywania problemów technicznych.

Plany Serwisowe Iomega

*Nie wszystkie plany serwisowe dostępne są w każdym kraju lub mieście. Dokładne informacje o dostępności planów można znaleźć na stronie www.iomega.com/serviceplans. UWAGA: Plan musi zostać zakupiony w ciągu pierwszych 12 miesięcy od daty zakupu. Rejestracja planu serwisowego musi się odbyć w ciągu 21 dni od daty jego zakupu.

Źródło: Iomega