HP rozszerzył swoją ofertę rozwiązań bazujących na hybrydowym modelu świadczenia usług (ang. Hybrid Delivery), co pozwoli firmom zwiększyć elastyczność i szybciej reagować na zmieniające się potrzeby klientów.
Środowiska hybrydowe łączą tradycyjne środowiska infrastruktury IT z prywatnymi i publicznymi chmurami obliczeniowymi. Dzięki zróżnicowanym modelom udostępniania usług zwiększona zostaje zdolność reagowania firm wobec dynamicznych potrzeb rynku.
Badanie przeprowadzone ostatnio przez firmę Burson-Marsteller na zlecenie HP wykazało, że 95% członków kadry kierowniczej z sektora prywatnego i publicznego uważa zdolność firmy do natychmiastowej reakcji za ważny czynnik dla sukcesu ich organizacji. Inwestycje w technologie są przez nich postrzegane jako kluczowe dla zwiększenia elastyczności w ciągu najbliższych pięciu lat.
HP CloudSystem to najbardziej kompletna, zintegrowana i otwarta platforma do tworzenia i kontrolowania usług udostępnianych w chmurze w środowiskach prywatnych, publicznych i hybrydowych. Teraz rozwiązanie to oferuje innowacyjną w branży funkcję o nazwie „dual bursting”, która pomaga klientom poradzić sobie z nierównomiernymi obciążeniami. Innowacja ta pozwala przydzielać zasoby i dynamicznie kontrolować ich wielkość zarówno w środowisku chmury publicznej, jak i przez udostępniany lokalnie model chmury z systemem płatności za faktycznie wykorzystane zasoby.
Nowe usługi HP CloudStart zwiększają dodatkowo możliwości platformy HP CloudSystem. Pomagają one firmom zdefiniować podstawowe usługi udostępniane w chmurze prywatnej, wdrażać wewnętrzne systemy rozliczeń i zwrotu opłat oraz zapewniać zgodność ze stosowanymi przez klientów regułami w dziedzinie bezpieczeństwa i kopii zapasowych. Nowa funkcjonalność automatyzuje wdrażanie podstawowych aplikacji, monitorowania zgodności z przepisami i zarządzania modyfikacjami w chmurze prywatnej. Dzięki temu klienci mogą szybciej zacząć korzystać z zalet przetwarzania w modelu cloud computing.
Wśród nowych rozwiązań znalazły się również:
- HP CloudAgile - program, który zapewnia uczestnikom bezpośredni dostęp do sprzedawców i sieci partnerów handlowych HP na całym świecie.
- oraz nowe usługi wsparcia; HP Support Services for CloudSystem - usługa, która zapewnia zintegrowany punkt kontaktu w zakresie pomocy technicznej do sprzętu i oprogramowania przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu i HP Enterprise Cloud Service - Vulnerability Scanning - usługa, która zmniejsza ryzyko utraty danych lub nieupoważnionego dostępu, niwelując typowe błędy w systemie ochrony.
Źródło: HP
Skomentuj na forum