Firma Fujitsu została zaliczona do liderów w dwóch raportach „Magiczny kwadrant” firmy Gartner, w kategorii outsourcingu pomocy technicznej w Europie (Help Desk Outsourcing, Europe) i outsourcingu usług dotyczących komputerów stacjonarnych w Europie (Desktop Outsourcing, Europe).
Raporty Magic Quadrant są oparte na „ocenie kompletności wizji i zdolności do jej realizacji”. Gartner definiuje „liderów” jako „[tych, którzy] osiągają najlepsze wyniki dzięki swoim umiejętnościom i kwalifikacjom, mają jasną wizję kierunku rozwoju rynku i rozwijają swoje kompetencje, aby utrzymać się na pozycji lidera. Nie podążają za rynkiem, ale sami go kształtują”.
W Europie Fujitsu zarządza obecnie 6,5 milionami komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych, oferując usługi pomocy technicznej i usługi dotyczące komputerów stacjonarnych na zasadzie outsourcingu. Usługi te są oparte na metodologii Sense and Respond, ułatwiającej użytkownikom pracę, uwzględniając ich oczekiwania dotyczące proaktywności, automatyzacji i ograniczenia liczby zgłoszeń serwisowych.
Źródło: Fujitsu
Skomentuj na forum