Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity
Najlepsze kursy internetowe w kategorii IT i oprogramowanie

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Aktualności

Salesforce Work.com pomoże firmom pokonać kryzys

SalesforceSalesforce, globalny lider w obszarze systemów CRM, ogłosił dostępność platformy Work.com - nowego rozwiązania technologicznego oraz bazy zasobów, które pomogą firmom i organizacjom społecznym na całym świecie bezpiecznie otworzyć się ponownie, przekwalifikować pracowników i odpowiedzieć skutecznie na skutki pandemii COVID-19.

Work.com zawiera nowe rozwiązania przyspieszające reakcję sektora prywatnego i publicznego na pandemię COVID-19, w tym na ocenę dobrego samopoczucia pracowników, zarządzanie zmianami, śledzenie kontaktów, zarządzanie reagowaniem kryzysowym oraz zarządzanie dotacjami i pracą wolontariuszy. Centrum dowodzenia Work.com łączy wszystkie strumienie danych, dzięki czemu firmy i organizacje mogą podejmować bardziej świadome decyzje. Ponadto Work.com daje możliwość dostępu do wiedzy i doświadczeń ekspertów ds. zdrowia oraz liderów biznesu i całego ekosystemu Salesforce.

"Każda firma i społeczność na świecie koncentruje się na tym, jak bezpiecznie ponownie się otworzyć i przejść do nowej rzeczywistości. Dzięki Work.com łączymy potężną technologię, naszych partnerów i sieć ekspertów, aby pomóc organizacjom w ponownym otwarciu i wyjściu z kryzysu, stawiając zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz klientów na pierwszym miejscu" - powiedział Bret Taylor, prezes i dyrektor operacyjny Salesforce.

"Okrągły Stół Biznesu (Business Roundtable) koncentruje się na ożywieniu gospodarczym, które stawia zdrowie publiczne na pierwszym miejscu i pozwala firmom każdej wielkości na szybkie i bezpieczne ponowne otwarcie. Bezpieczeństwo i spójne wytyczne mają kluczowe znaczenie dla ponownego otwarcia. Salesforce zapewnia ważną usługę publiczną, oferując firmom i organizacjom różnej wielkości pakiet bezpłatnych zasobów, aby pomóc im odnaleźć się w aktualnych wskazówkach i bezpiecznie wrócić do pracy, kiedy tylko będzie to możliwe" - powiedział Joshua Bolten, prezes i dyrektor generalny Business Roundtable.

Ponowne otwarcie w nowym świecie
Aby wesprzeć reakcję na COVID-19, Salesforce w początkowej fazie pandemii uruchomił Salesforce Care - pakiet rozwiązań, bezpłatny przez 90 dni, mający pomóc firmom ustabilizować się w początkowej fazie kryzysu. Teraz gdy ograniczenia związane z COVID-19 zmniejszają się, a gospodarka zaczyna się restartować, czeka nas bardziej skomplikowana faza.

Firmy i organizacje będą musiały być na bieżąco informowane i dostosowywać się do stale zmieniających się lokalnych i ogólnokrajowych wytycznych. Będą potrzebować nowych sposobów planowania, zarządzania i monitorowania gotowości pracowników oraz obiektów, a także sprawnego zarządzania kryzysowego. Będą potrzebować silnej współpracy między działami oraz narzędzi, aby szybko podejmować decyzje oparte na danych i komunikować się z pracownikami, partnerami i klientami na dużą skalę.

Nowe rozwiązania Salesforce Work.com
Nasze rozwiązania Work.com umożliwiają organizacjom bezpieczny powrót do działalności i zarządzanie logistyką powrotu do pracy, stawiając zdrowie i bezpieczeństwo pracowników i klientów na pierwszym miejscu.

● Centrum Work.com to zintegrowane miejsce, gdzie szefowie firm mogą uzyskać pełen wgląd w stan przygotowań do powrotu do pracy w różnych lokalizacjach firmy, wśród swoich pracowników i klientów, a w konsekwencji podejmować decyzje oparte na rzetelnych danych. Ułatwia też kontakt i komunikowanie się wewnątrz organizacji, jak i z klientami. Centrum dowodzenia umożliwia organizacjom gromadzenie zaufanych danych z wewnętrznych aplikacji i ankiet, tworzenie i rozpowszechnianie komunikatów dla pracowników na dużą skalę oraz wyświetlanie publicznych danych za pośrednictwem centrum danych Tableau COVID-19. Użytkownicy mogą również dodać MuleSoft, aby zintegrować dodatkowe źródła danych i Tableau, aby uzyskać bardziej niestandardowe wizualizacje danych.

● Funkcja śledzenia kontaktów pozwala organizacjom sektora publicznego i prywatnego na śledzenie kontaktów zdrowotnych w bezpieczny sposób z zachowaniem pełnej prywatności. Jest to możliwe dzięki zbieraniu danych od osób zarażonych lub potencjalnie narażonych oraz tworzenie wizualnych map kontaktów i lokalizacji w celu monitorowania potencjalnych interakcji i powstawania ognisk.

● Zarządzanie reagowaniem kryzysowym to pakiet produktów zbudowany we współpracy z Accenture, który pozwala organizacjom zdrowia publicznego, agencjom rządowym i sektorowi prywatnemu zarządzać wszystkimi rodzajami sytuacji kryzysowych, zapewniać opiekę osobom poszkodowanym oraz szybko przydzielać zasoby i usługi. Instytucje zdrowia publicznego mogą chronić pracowników przed niebezpiecznymi skutkami, umożliwiając śledzenie kontaktów i skuteczne rejestrowanie oraz analizowanie danych. W ten sposób można szybko segregować i oceniać pacjentów. Agencje rządowe mogą usprawnić operacje reagowania w sytuacjach awaryjnych, rozmieszczać zasoby i zaplanować działania w nieprzewidzianych sytuacjach.

● Dobre samopoczucie pracowników to jeden z najistotniejszych wskaźników. Firmy mogą tworzyć ankiety na temat zdrowia zatrudnionych, monitorować trendy zdrowotne i wykorzystywać te dane do podejmowania świadomych decyzji o powrocie do pracy przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa.

● Zarządzanie zmianami umożliwia organizacjom zorganizowanie powrotu pracowników do biura dzięki funkcjom, które mogą pomóc zmniejszyć gęstość pracowników w przestrzeni biurowej.

● „MyTrailhead for Employees” dostarcza natomiast treści, które pomagają pracownikom w doskonaleniu nowych sposobów pracy poprzez gotowe programy szkoleniowe, edukacyjne i wellness. Ponadto pracodawcy mogą w ten sposób zapewnić, aby powracający pracownicy przestrzegali nowych zasad bezpieczeństwa i dysponowali niezbędnymi informacjami.

● Zarządzanie wolontariuszami i dotacjami pomoże organizacjom osiągnąć założone cele pomocowe dzięki elastycznym, skalowalnym narzędziom, które usprawnią koordynację wolontariuszy i procesy przyznawania dotacji. Teraz każda organizacja będzie mogła osiągnąć sukces, dopasowując odpowiednich wolontariuszy do wydarzeń i automatyzując cykl życia dotacji.

Już ponad 8 000 firm zapisało się już na Salesforce Care, pakiet bezpłatnych rozwiązań zaprojektowanych, aby pomóc firmom ustabilizować się w początkowej fazie kryzysu. Obejmuje on elementy usprawniające obsługę pracowników i klientów, monitorowanie w mediach społecznościowych, rozwiązania do zdalnej współpracy i analizy danych z Tableau, specjalne oferty dla sektora opieki zdrowotnej i przemysłu oraz bezpłatny dostęp do Salesforce Essentials. Firma uruchomiła także AppExchange COVID-19 Resource Center, centralny zasób rozwiązań związanych z COVID oraz nawiązał współpracę z Amazon, aby zaoferować bezpłatny dostęp do Amazon Connect, tak aby zespoły pracujące zdalnie mogły pozostać w stałym kontakcie.

Źródło: Salesforce

Logowanie i rejestracja