Firma HP rozszerza ofert e usług wsparcia technicznego o możliwość uruchamiani przez klientów aplikacji o znaczeniu krytycznym na zwirtualizowanych serwerach HP ProLiant.
Nowa usługa HP Critical Advantage udostępnia klientom dedykowany zespół doradców oferujących pomoc techniczną i gwarantujących ciągłość pracy zwirtualizowanych środowisk o znaczeniu krytycznym. Koncentrują się oni na rozwiązywaniu problemów i usprawnianiu procesów, dzięki czemu klienci mogą oddelegować pracowników do innych zadań.
„Przedsiębiorstwa, które wirtualizują swoje środowiska oparte na standardach branżowych w celu uzyskania większej elastyczności i kontroli nad kosztami, napotykają poważne trudności technologiczne. Kompleksowe usługi pomocy technicznej, takie jak HP Critical Advantage, mogą poprawić dostępność i ograniczyć czas przestojów aplikacji o znaczeniu krytycznym, dzięki czemu klienci mogą wykorzystywać pełen potencjał technologii wirtualizacji” - powiedział Matt Healey, kierownik ds. badań w dziale usług pomocy technicznej w zakresie oprogramowania i sprzętu w firmie IDC.
HP Critical Advantage to pierwsza kompleksowa usługa oferowana przez jednego z największych dostawców technologii. Zapewnia pomoc techniczną obejmującą aplikacje o znaczeniu krytycznym, obsługiwane w zwirtualizowanych środowiskach opartych na architekturze x86. Coraz więcej organizacji wdraża aplikacje o znaczeniu krytycznym na zwirtualizowanych serwerach z architekturą x86, więc konieczność unikania nieplanowanych przestojów przy jednoczesnym zapewnieniu większej wydajności stale rośnie. Usługi HP Critical Advantage utrzymują sprawność infrastruktury klientów, oferując poziomy pomocy technicznej dostosowane do ich potrzeb i budżetów.
Źródło: HP
Skomentuj na forum