Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity
Najlepsze kursy internetowe w kategorii IT i oprogramowanie

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Aktualności

Cisco upraszcza program zakupu oprogramowania i usług

CiscoPodczas corocznej konferencji Cisco Partner Summit 2021, Cisco ogłosiło nową umowę korporacyjną (EA), aby ułatwić partnerom i klientom zakup, sprzedaż i zarządzanie oprogramowaniem i usługami firmy. Jedna umowa zwiększa dostęp do portfolio rozwiązań firmy, zapewnia przewidywalność cen, większy wybór i elastyczność dla organizacji szukających sposobów na przyspieszenie cyfrowej transformacji.

"Nowa umowa Enterprise Agreement umożliwia naszym klientom i partnerom elastyczny zakup i korzystanie z oprogramowania" - powiedziała Gerri Elliott, EVP, Chief Customer and Partner Officer, podczas Cisco Partner Summit 2021. "Niesamowity ekosystem partnerów Cisco już zbudował biznes wokół oprogramowania wart wiele miliardów dolarów, ale to dopiero początek. Innowacje, takie jak możliwość przenoszenia inwestycji w ramach portfolio, pomogą nam lepiej obsługiwać naszych klientów, przyspieszyć transformację naszego biznesu i zwiększyć rentowność partnerów".

Mniej administracji. Więcej efektów.

Nowa umowa Cisco Enterprise Agreement jest kamieniem węgielnym trwającej transformacji i ważnym elementem zaangażowania Cisco we wspieranie rentowności partnerów. To także istotny krok na drodze do poprawy doświadczeń klientów. Od czasu ich wprowadzenia ponad 10 tysięcy klientów zakupiło oprogramowanie i usługi w ramach umowy Cisco Enterprise Agreement. Nowe rozwiązanie Cisco EA przyniesie klientom i partnerom trzy kluczowe korzyści:

1. Uproszczony dostęp do pełnego portfolio rozwiązań

Ponieważ organizacje wdrażają coraz więcej innowacyjnych technologii, muszą stawić czoła wyzwaniu związanemu z dotrzymaniem wielu umów licencyjnych jednocześnie. Nowa umowa korporacyjna Cisco upraszcza to zadanie dzięki:
• Jednemu zestawowi zasad i warunków w ramach 5 rodzajów portfolio (Applications Infrastructure, Networking Infrastructure, Collaboration, Security, and Services).
• Niższemu progowi wydatków minimalnych, co sprawia, że klientom łatwiej uzyskać korzyści wynikające z Enterprise Agreement.
• Zgromadzeniu wielu partnerów w ramach pojedynczej umowy, dzięki czemu klienci mogą zobaczyć swoje wszystkie licencje.

"Nowa umowa korporacyjna wprowadza spójne doświadczenie - jedną umowę, zestaw warunków i jeden tryb odnawiania do całego portfolio produktów i usług Cisco. Jest to prosty i elastyczny sposób kupowania i korzystania z naszego oprogramowania przez partnerów i klientów. Od momentu wprowadzenia umów Cisco Enterprise Agreement, już 10 000 klientów zakupiło oprogramowanie i usługi za ich pośrednictwem" - dodała Elisabeth De Dobbeleer, Wiceprezes Kanału Partnerskiego Cisco na region EMEAR.

2. Większa elastyczność finansowa

Organizacje, które zmagają się z coraz bardziej złożonymi środowiskami IT szukają nowych usług i oprogramowania w przewidywalnych cenach. Dzięki nowej umowie korporacyjnej Cisco:

• Klienci Cisco Networking mogą korzystać z Value Shift – funkcji, która pozwala na przenoszenie zadeklarowanych wydatków w ramach portfolio oprogramowania Cisco DNA i Meraki.
• Organizacje mogą szybko aktywować licencje i wdrażać rozwiązania, których potrzebują, kiedy ich potrzebują. Dzięki opcji True Forward, kolejne cykle bilingowe są dostosowane do nowych poziomów wykorzystania.
• Cisco Enterprise Agreement Pay, nowa oferta Cisco Capital, zapewnia klientom, w ramach wybranych umów EA, przedłużone terminy płatności bez dodatkowych kosztów na dowolnie wybrane oprogramowanie. W przypadku partnerów Cisco bezpłatna opcja finansowania ogranicza ryzyko kredytowe i walutowe, umożliwia rozliczanie i pobieranie należności za pośrednictwem Cisco Capital, zaś partnerzy otrzymują zapłatę w momencie startu współpracy z klientem.

3. Większa zwinność biznesu

Dla dużych organizacji zarządzanie i aktualizacja oprogramowania były zwykle skomplikowane i czasochłonne. Nowa umowa korporacyjna Cisco:

• Zwiększa dostęp do innowacyjnej technologii bez potrzeby zobowiązań obejmujących całe przedsiębiorstwo.
• Upraszcza pozyskiwanie licencji, dzięki prostym opcjom administracyjnym, gdzie w jednym miejscu można wyświetlać, zarządzać i odnawiać licencje.

"Nowa umowa korporacyjna Cisco umożliwia klientom i partnerom bardziej efektywny przegląd umów; dzięki czemu mogą poświecić mniej czasu na zadania administracyjne, a więcej na prowadzenie działalności" - powiedział Leslie Rosenberg, wiceprezes Network Life Cycle i infrastruktury w IDC. "W przeszłości klienci i partnerzy musieli zarządzać wieloma umowami „EA”, teraz będą dysponowali jedną umową zakupu obejmującą portfolio Cisco".

Obecnie nowa umowa Cisco EA jest dostępna u wybranych partnerów. Z początkiem 2022 r. w planach jest zwiększenie jej dostępności. Obecne programy Enterprise Agreement pozostaną dostępne dla klientów i partnerów. Przejście na nową wersję Cisco EA nastąpi w pierwszej połowie 2022 r.

Źródło: Cisco

Logowanie i rejestracja