Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Aktualności

Jak zwiększyć efektywność obsługi klientów przez telefon?

office woman callZdalna obsługa klienta zawsze była niełatwym wyzwaniem, przede wszystkim ze względu na możliwości techniczne. W czasach, w których praca zdalna stała się może jeszcze nie normą, ale zdecydowanie bardzo popularną formą wykonywania obowiązków, a także gdy pojawiły się ograniczenia wynikające z obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa, telefoniczna obsługa klienta stała się jeszcze trudniejsza. Telefonów jest o wiele więcej, klienci dzwonią również z różnymi sprawami. Każdy klient musi być traktowany na równi, by firma cieszyła się dobrymi opiniami. Jak poprawić efektywność telefonicznej obsługi klienta?

 

Szkolenia i standardy to nie wszystko!
W każdej firmie normą są okresowe szkolenia pracowników obsługujących połączenia przychodzące i wychodzące. Wciąż zmieniające się standardy obsługi czy ulepszone skrypty zmienią jednak niewiele, jeśli firma nie będzie szła z postępem czasu. Chodzi przede wszystkim o możliwości technologiczne. Nawet najlepiej przygotowany i doświadczony konsultant nie przeskoczy awarii sprzętu, uszkodzenia linii telefonicznej czy urządzeń, które działają z błędami.

Jeśli firma chce się rozwijać i cieszyć dobrą opinią oraz zaufaniem wśród klientów, musi iść z postępem czasu i nie tylko sprawnie reagować na zagrożenia i konkurencję, ale również wdrażać nowoczesne rozwiązania, które znacznie wpłyną na organizację pracy.

Jednym z takich rozwiązań jest wirtualna centrala telefoniczna - system stworzony przez Systell. Więcej informacji znajdziesz na stronie https://systell.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna/.

Dlaczego właśnie wirtualna centrala telefoniczna?
Nowe problemy i trudności wymagają szukania natychmiastowych, skutecznych rozwiązań. Obsługa kilku sprzętów: telefonu, komputera i faxu pozwala co prawda na komunikację różnymi kanałami, jeśli jednak ich funkcjonalność można skompresować w jednym urządzeniu, to ogromnym błędem i niepotrzebnym komplikowaniem byłoby nie skorzystać z tej możliwości.

Wirtualna centrala telefoniczna to nowoczesna, zintegrowana platforma łącząca funkcjonalność różnych kanałów komunikacji. Obsługuje połączenia przychodzące i wychodzące, pocztę głosową, faks, chat, sms i e-mail. Co więcej, można jej używać również jako systemu do tele- i wideokonferencji.

Oprócz tego działa w chmurze, dzięki czemu można z niej korzystać z dowolnego urządzenia łączącego się z internetem. Sprawdzi się więc rewelacyjnie również jako narzędzie do pracy zdalnej.

Jakie korzyści daje telefoniczna obsługa klienta przez wirtualną centralę telefoniczną?
Korzystanie z platformy to przede wszystkim oszczędność miejsca (do jej obsługi wystarczy urządzenie z dostępem do sieci - pozbywasz się więc kilometrów kabli!), czasu (dostęp do wszystkich danych masz pod ręką, dosłownie na jedno kliknięcie), a także pieniędzy (odpada konieczność utrzymywania wielu łączy i urządzeń).

Platforma jest przejrzysta, a jej obsługa jest intuicyjna, dzięki czemu dostęp do kontaktów i zarządzanie nimi jest bardzo łatwe. Ma również możliwość bezproblemowej integracji z innymi systemami, co jeszcze bardziej ułatwia pracę.

Nie musisz również obawiać się o bezpieczeństwo: wirtualna centrala telefoniczna jest zabezpieczana w nowoczesny, skuteczny sposób, który uniemożliwia dostęp do serwera osobom trzecim.

Artykuł Partnera

Logowanie i rejestracja