Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Aktualności

Program Oracle Support Rewards pomaga w szybszej migracji do chmury

Oracle Cloud InfrastructureFirma Oracle przedstawiła nowy program Oracle Support Rewards, który pomoże klientom w przyspieszeniu migracji do chmury i zmniejszeniu kosztów asysty w ramach licencji na oprogramowanie. Dziś klienci, którzy składają nowe zobowiązania do zakupu usług Oracle Cloud Infrastructure (OCI), mogą otrzymać premie, które zmniejszają, a nawet eliminują opłaty za asystę w ramach licencji na technologie Oracle instalowane lokalnie.

Dzięki temu programowi wszyscy klienci objęci taką asystą otrzymają co najmniej 25 centów premii na każdego dolara wydanego na uniwersalne punkty kredytowe OCI. Klienci, którzy zawarli z Oracle umowy w sprawie nieograniczonych licencji (Unlimited License Agreements - ULA), zaoszczędzą jeszcze więcej, ponieważ otrzymają premie według stawki 33%. Oznacza to, że klient z umową ULA, który płaci za asystę w ramach licencji na oprogramowanie Oracle 500 tys. USD, może zredukować tę kwotę do zera, jeśli przeniesie na platformę OCI obciążenia o wartości 1,5 mln USD.

"OCI to najszybciej rozwijający się dział produktowy w Oracle – jest tak dlatego, że zbudowaliśmy unikalną platformę infrastruktury chmurowej drugiej generacji, zdolną do obsługi najbardziej wymagających obciążeń o znaczeniu newralgicznym, która działa szybciej, bardziej niezawodnie i bezpieczniej niż systemy instalowane lokalnie. Chcemy umożliwić większej liczbie klientów korzystanie Oracle Cloud Infrastructure 2. generacji. Oracle Support Rewards daje im łatwy sposób na zmniejszenie wydatków na asystę techniczną w zakresie oprogramowania i jednocześnie zwiększenie szybkości wdrażania chmury" - powiedział Larry Ellison, Prezes rady nadzorczej Oracle i Dyrektor ds. technologii.

Dyrektorzy IT i działy informatyczne przedsiębiorstw odczuwają ogromną presję, aby wprowadzać innowacje mimo częstych ograniczeń budżetowych. Program Oracle Support Rewards umożliwia osiągnięcie większych korzyści dotychczasowym klientom używającym technologii Oracle. W rezultacie wdrożenie platformy Oracle Cloud Infrastructure jest jeszcze bardziej opłacalne. Premie dla klientów korzystających z asysty Oracle są dodawane na konsoli OCI automatycznie, w dowolnej chwili, na podobnej zasadzie, jak mile lotnicze dla osób często podróżujących samolotami.

Program Oracle Support Rewards dołącza do istniejących już programów Oracle Universal Credits, Oracle Bring Your Own License, Oracle Customer to Cloud oraz niedawno udostępnionego Oracle Cloud Lift. Celem wszystkich tych ofert jest pomoc klientom w przyspieszeniu ich transformacji cyfrowej oraz zapewnienie im jeszcze lepszej obsługi. Połączenie programów Oracle Cloud Lift i Oracle Support Rewards pozwala przenieść klientom jeszcze więcej obciążeń do chmury w sposób prosty i ekonomiczny, zwłaszcza że ceny usług OCI już wcześniej były konkurencyjne.

"Oracle skupia się na indywidualnych potrzebach swoich klientów, dzięki czemu zyskuje jeszcze lepszą pozycję na rynku usług infrastruktury w chmurze" - powiedział Dave McCarthy z firmy IDC, wiceprezes ds. usług infrastruktury w chmurze i na brzegu sieci. "Program Oracle Support Rewards połączony z elastycznym i przejrzystym systemem cen pomaga w przyciąganiu nowych klientów i przyspieszeniu wdrażania platformy OCI".

Klienci i partnerzy odczuwają już korzyści z nowego programu. Partnerzy Oracle oferują swoim klientom dodatkowe zachęty, które ułatwiają podjęcie decyzji o migracji zasobów do chmury. W szczególności dostawcy usług w chmurze mogą zapewnić oszczędności swoim klientom korzystającym już z platformy OCI.

"Experian jest liderem w dziedzinie przetwarzania i analizy danych. Dlatego bardzo zależy nam na zapewnieniu klientom najlepszych doświadczeń. Nasza współpraca z Oracle obejmuje wiele kluczowych systemów Experian instalowanych lokalnie, od rozwiązań analitycznych w centrach przetwarzania danych po systemy tworzenia raportów finansowych. Obecnie wdrażamy rozwiązania chmurowe, a program Oracle Support Rewards zachęca nas do wyboru chmury Oracle z myślą o przyszłości tych systemów. Uważamy, że współpraca z Oracle pozwoli nam jeszcze bardziej rozszerzyć możliwości w zakresie przetwarzania i analizy danych w chmurze, a tym samym pomoże milionom konsumentów i przedsiębiorstw, które obsługujemy za pomocą naszych innowacyjnych rozwiązań" - powiedział Mervyn Lally, główny architekt w firmie Experian.

Platforma Oracle Cloud Infrastructure (OCI)
Zgodnie z podejściem Oracle do przetwarzania w chmurze, chmura powinna być skonstruowana tak, aby można było na niej uruchomić każdą aplikację. Aplikacje nie powinny wymagać w tym celu jakichkolwiek modyfikacji i dostosowań. Infrastruktura chmury Oracle ułatwia przenoszenie na platformę OCI aplikacji biznesowych o znaczeniu newralgicznym, które działają na tej platformie lepiej niż w środowisku lokalnym. Zapewnia również programistom tworzącym usługi wszystko, czego potrzebują do budowania i uruchamiania aplikacji przeznaczonych do chmury. Platforma OCI upraszcza zarządzanie środowiskiem informatycznym i zwiększa jego bezpieczeństwo dzięki autonomicznym usługom, takim jak jedyna na świecie autonomiczna baza danych Oracle (Oracle Autonomous Database) oraz wbudowane zabezpieczenia działające w trybie ciągłym. Zapewnia najbardziej kompleksową obsługę strategii chmury hybrydowej obejmującą środowiska VMware. Umożliwia nawet przedsiębiorstwom udostępnienie chmury we własnych centrach przetwarzania danych klientów lub na brzegu sieci. Klienci mogą korzystać z usług OCI w chmurze publicznej Oracle, własnych centrach przetwarzania danych lub innych środowiskach. Na platformie OCI dostępne są też technologie, które upraszczają integrację danych w organizacjach korzystających z wielu chmur. Ponadto OCI zapewnia znakomitą wydajność po znacznie niższych kosztach.

Źródło: Oracle

Logowanie i rejestracja