W ostatnich dniach VMware wprowadził wiele nowości w obrębie rozwiązań usprawniających optymalizację, ochronę i modernizację środowisk hybrydowych oraz wielochmurowych. Usprawnienia te obejmują również VMware Skyline - innowacyjną, proaktywną usługę pomocy technicznej zgodną z usługami VMware Global Support Services, która wykorzystuje automatyzację, by za pomocą analizy opartej na danych gromadzić informacje o konfiguracji, funkcjach i wydajności.
VMware Skyline radykalnie zmienia wgląd w infrastrukturę chmurową klientów, umożliwiając bogatsze i większym stopniu oparte na danych interakcje między klientami i rozwiązaniami VMware bez dużych nakładów czasowych ze strony administratorów pomocy technicznej. Wsparcie wymagane w reakcji na problemy jest udzielane szybko, a proaktywne rekomendacje oparte na przewidywaniu i zalecaniu działań poprawiają ogólną stabilność i niezawodność środowiska.
Samoobsługowy portal webowy VMware Skyline Advisor, dostępny dla klientów korzystających z pomocy technicznej VMware, zapewnia dostęp do ustaleń i rekomendacji Skyline w dogodnym czasie i miejscu, pozwalając na identyfikację takich zmian w obrębie środowiska, które mogły spowodować problem, pomagając w zapobieganiu problemom i nieplanowanym przestojom.
Najnowsza edycja Skyline Advisor zapewnia rozszerzony wgląd w luki wykryte przez Skyline, a ulepszona widoczność zgłoszeń serwisowych ułatwia korzystanie z funkcji automatycznego przesyłania dzienników Log Assist. Narzędzie zawiera również trzydzieści osiem nowych, proaktywnych wyników i zaleceń.
Zmiany obejmują m.in. takie obszary jak:
• katalog wyników: nowy katalog zapewnia lepszy wgląd we wszystkie zagrożenia i luki w zabezpieczeniach sprawdzanych przez Skyline;
• ulepszona widoczność zgłoszeń serwisowych: nowa funkcja będąca odpowiedzią na prośby klientów, zapewnia administratorom Skyline wgląd w zgłoszenia pomocy technicznej między zespołami, ułatwiając wykorzystanie narzędzia Log Assist do automatycznego przesyłania pakietów dzienników pomocy technicznej.
• zalecenia dotyczące najlepszych praktyk dla klientów korzystających z VMware Cloud Foundation na podstawie zweryfikowanego projektu VMware.
• Skyline Health for vSphere oraz vSAN Alignment
Obecnie VMware Skyline zapewnia ulepszony wgląd w środowiska VMware vSphere, VMware NSX, VMware vSAN oraz środowiska VMware Horizon View i VMware vRealize.
Udoskonalony Skyline Advisor jest już dostępne dla wszystkich zainteresowanych klientów VMware korzystających z usługi. Więcej informacji na temat VMware Skyline znajdziesz pod tym adresem.