Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Dlaczego warto wybrać Endpoint Central do zarządzania przedsiębiorstwem?
Dlaczego warto wybrać Endpoint Central do zarządzania przedsiębiorstwem?

Stworzony w 2005 roku, Endpoint Central (wcześniej znany jako Desktop Central) miał na celu zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki firmy zarządzają swoim IT. Przez prawie dwie dekady rozwijał się wraz z dynamicznie zmieniającymi się potrzebami nowoczesnych przedsiębiorstw. Jest dowodem na siłę nieustannej innowacji, oferu...

Czytaj więcej...

Ukryte oprogramowanie na nowym sprzęcie - jak się go pozbyć?
Ukryte oprogramowanie na nowym sprzęcie - jak się go pozbyć?

Użytkownikom laptopów czy smartfonów zdarza się zauważyć, że po uruchomieniu nowego sprzętu od innego producenta pojawiają się na nim aplikacje, których nie było na poprzednim. Dzieje się tak mimo tego, że urządzenia pracują na tym samym systemie operacyjnym. Większość producentów preinstalu...

Czytaj więcej...

FRITZ!Smart Gateway - Twoja brama do inteligentnego domu
FRITZ!Smart Gateway - Twoja brama do inteligentnego domu

Dzięki uprzejmości firmy AVM w nasze ręce trafiło kolejne urządzenie marki FRITZ! Tym razem po raz pierwszy mieliśmy okazję przetestować produkt z ekosystemu FRITZ! Smart Home - bramkę FRITZ!Smart Gateway, wprowadzoną na rynek polski w marcu bieżącego roku. Urządzenie rozszerza ekosystem inteligentnego domu od AVM o ob...

Czytaj więcej...

Aż 95% firm obawia się o bezpieczeństwo w chmurze publicznej
Aż 95% firm obawia się o bezpieczeństwo w chmurze publicznej

Jak wynika z opublikowanego przez Fortinet dokumentu „2023 Cloud Security Report”, w chmurze publicznej znajduje się już ponad połowa danych prawie 40% ankietowanych przedsiębiorstw. W ciągu najbliższych 12-18 miesięcy odsetek tych firm zwiększy się do 58%, co spowoduje, że wyzwań związanych z zabezpieczani...

Czytaj więcej...

12 najczęstszych błędów konfiguracji UTM-ów i jak ich unikać
12 najczęstszych błędów konfiguracji UTM-ów i jak ich unikać

Rozwiązania klasy UTM (Unified Threat Management) to zaawansowane narzędzia zabezpieczające brzeg sieci. Urządzenia o tyle ważne, że pozostają pierwszą i najważniejszą barierą ochronną przed zagrożeniami. Aby sprostać specyficznym potrzebom administracji publicznej (obejmującym ochronę danych wrażliwych, zapobieganie z...

Czytaj więcej...

VMware Tanzu Platform 10
VMware Tanzu Platform 10

Podczas konferencji VMware Explore 2024, firma Broadcom ogłosiła wprowadzenie VMware Tanzu Platform 10, platformy aplikacyjnej zbudowanej w oparciu o technologie chmurowe, która przyspiesza dostarczanie oprogramowania, zapewniając zespołom inżynierów lepsze zarządzanie i efektywność operacyjną, a jednocze...

Czytaj więcej...

Aktualności

VMware Skyline z licznymi usprawnieniami

VMwareW ostatnich dniach VMware wprowadził wiele nowości w obrębie rozwiązań usprawniających optymalizację, ochronę i modernizację środowisk hybrydowych oraz wielochmurowych. Usprawnienia te obejmują również VMware Skyline - innowacyjną, proaktywną usługę pomocy technicznej zgodną z usługami VMware Global Support Services, która wykorzystuje automatyzację, by za pomocą analizy opartej na danych gromadzić informacje o konfiguracji, funkcjach i wydajności.

VMware Skyline radykalnie zmienia wgląd w infrastrukturę chmurową klientów, umożliwiając bogatsze i większym stopniu oparte na danych interakcje między klientami i rozwiązaniami VMware bez dużych nakładów czasowych ze strony administratorów pomocy technicznej. Wsparcie wymagane w reakcji na problemy jest udzielane szybko, a proaktywne rekomendacje oparte na przewidywaniu i zalecaniu działań poprawiają ogólną stabilność i niezawodność środowiska.

Samoobsługowy portal webowy VMware Skyline Advisor, dostępny dla klientów korzystających z pomocy technicznej VMware, zapewnia dostęp do ustaleń i rekomendacji Skyline w dogodnym czasie i miejscu, pozwalając na identyfikację takich zmian w obrębie środowiska, które mogły spowodować problem, pomagając w zapobieganiu problemom i nieplanowanym przestojom.

Najnowsza edycja Skyline Advisor zapewnia rozszerzony wgląd w luki wykryte przez Skyline, a ulepszona widoczność zgłoszeń serwisowych ułatwia korzystanie z funkcji automatycznego przesyłania dzienników Log Assist. Narzędzie zawiera również trzydzieści osiem nowych, proaktywnych wyników i zaleceń.

Zmiany obejmują m.in. takie obszary jak:

• katalog wyników: nowy katalog zapewnia lepszy wgląd we wszystkie zagrożenia i luki w zabezpieczeniach sprawdzanych przez Skyline;
• ulepszona widoczność zgłoszeń serwisowych: nowa funkcja będąca odpowiedzią na prośby klientów, zapewnia administratorom Skyline wgląd w zgłoszenia pomocy technicznej między zespołami, ułatwiając wykorzystanie narzędzia Log Assist do automatycznego przesyłania pakietów dzienników pomocy technicznej.
• zalecenia dotyczące najlepszych praktyk dla klientów korzystających z VMware Cloud Foundation na podstawie zweryfikowanego projektu VMware.
• Skyline Health for vSphere oraz vSAN Alignment

Obecnie VMware Skyline zapewnia ulepszony wgląd w środowiska VMware vSphere, VMware NSX, VMware vSAN oraz środowiska VMware Horizon View i VMware vRealize.

Udoskonalony Skyline Advisor jest już dostępne dla wszystkich zainteresowanych klientów VMware korzystających z usługi. Więcej informacji na temat VMware Skyline znajdziesz pod tym adresem.

Logowanie i rejestracja