Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 15 cze 2017, 20:41 
Offline
V-początkujacy

Rejestracja: 29 kwie 2016, 14:50
Posty: 17
Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam,
Jakie polecacie serwery NAS do przechowywania danych, strumieniowania filmow (tv Samsung). Jestem nowy w temacie NAS ale słyszałem że jest możliwosc przechowywania danych wirtualnej maszyny na owych serwerach. Cena około 1600.
Nie koniecznie musi kosztować dużo liczy się głownie stosunek ceny do jakości ;)
Pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 16 cze 2017, 18:20 
Offline
V-desktop

Rejestracja: 01 kwie 2009, 09:52
Posty: 161
Podziękował: 6 raz
Pomógł: 3 raz
Masz jakieś wymagania co do liczby i rodzji portów, LAN, USB, HDMI etc...? Napisz coś więcej czego oczekujesz od NAS-a w kwestii wirtualizacji?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 17 cze 2017, 00:10 
Offline
V-początkujacy

Rejestracja: 04 maja 2011, 12:56
Posty: 27
Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 razy
Większość nowych TV i serwerów NAS wspiera DLNA i posiada różne aplikacje pozwalające na streaming muzyki, filmów jak i wsparcie dla obsługi streamingu online (YouTube, Vimeo itp.). Napisz coś więcej właśnie czego oczekujesz od wirtualizacji i będzie można coś dobrać. Nie wiem czy wiesz, że np. na mocniejszych NASach QNAP możesz uruchamiać maszyny wirtualne jak na komputerze.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostZamieszczono: 19 cze 2017, 00:26 
Offline
V-początkujacy

Rejestracja: 02 maja 2009, 15:42
Posty: 11
Lokalizacja: Kielce
Podziękował: 1 razy
Pomógł: 0 razy
Ja korzystam z Synology DiskStation DS414 i jestem z niego zadowolony. Na 4 dyskach pomieszczę backupy, filmy, muzykę i zdjęcia no i oczywiście maszyny wirtualne dla domowego laba VMware. Dwie karty sieciowe pozwalają na obsługę trybu Link Agregation. Poza tym serwer wspiera VMware VAAI co nie jest bez znaczenia przy wirtualizacji.


Na górę
 Wyświetl profil