Z myślą o małych i średnich centrach danych HP wprowadził szereg usług, które zwiększają wydajność, umożliwiają elastyczniejsze wykorzystanie budżetu IT i gwarantują spełnienie wymagań w zakresie poziomu usług.
Dzięki ofercie, właściciele małych i średnich centrów danych mogą zmaksymalizować zwrot z inwestycji i szybko wprowadzać zmiany bez konieczności zatrudniania dodatkowego personelu. Usługi upraszczają zarządzanie środowiskami heterogenicznymi, pozwalając klientom wykorzystać innowacyjne modele dostarczania usług, takich jak wirtualizacja i cloud computing.
"Zespoły w centrach danych mają do czynienia z coraz większymi i bardziej złożonymi środowiskami, zwłaszcza kiedy wdrażają wirtualizację z wykorzystaniem różnych platform i systemów operacyjnych. Problemy te nasilają się w firmach z małymi i średnimi centrami danych, które dysponują ograniczonym budżetem i personelem. Aby ograniczyć ryzyko i uzyskać lepsze wyniki finansowe, organizacje powinny przyjąć takie podejście do wydajności operacyjnej, które uwzględnia całe środowisko" - powiedział Ron Silliman, starszy analityk w firmie Gartner, Inc.
Potrzeba stałej dostępności współdzielonych i zwirtualizowanych zasobów technologicznych oznacza nacisk na szybkość, efektywność i całodobową dyspozycyjność. HP dostarcza usługi, które pomagają klientom zyskać ściślejszą kontrolę i lepszy wgląd w każdą z możliwości wsparcia w skali całego środowiska.
- Usługi HP Multivendor Support Services (MVSS) pomagają klientom zwiększyć poziom usług i ograniczyć złożoność zarządzania heterogenicznymi środowiskami technologicznymi.
- Usługa HP Insight Remote Support oferuje szybsze rozwiązywanie problemów, ograniczając przestoje i minimalizując ryzyko poprzez całodobowe zdalne monitorowanie, diagnostykę i zapobieganie problemom. Oprócz pełnej gamy swoich serwerów i pamięci masowych HP wspiera wybrane serwery IBM i Dell, system Sun Solaris na serwerach HP ProLiant oraz sieci telefoniczne IP firmy Cisco.
- Usługa HP Data Center Training Symposium zwiększa wydajność personelu za sprawą indywidualnie opracowanego planu szkoleniowego.
- Usługa HP Active Chat zapewnia szybsze rozwiązywanie problemów poprzez możliwość porozmawiania w czasie rzeczywistym z konsultantem za pośrednictwem strony internetowej na tematy dotyczące wybranych serwerów i pamięci masowych HP.
Usługi pozwalające na analizowanie środowisk informatycznych, zaprojektowane z myślą o centrach danych o powierzchni nie większej niż 500 metrów kwadratowych pozwalają na zwiększenie mocy obliczeniowej przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów energii.
- Usługa Infrastructure Condition and Capacity Analysis for Smaller Footprints Assessment pomaga klientom zidentyfikować zagrożenia i potrzeby związane z mocą obliczeniową oraz zrozumieć, co muszą zrobić, aby wprowadzić pozytywne zmiany.
- Usługa Basic Capacity Analysis for Smaller Footprints Assessment pomaga menedżerom ośrodków obliczeniowych w efektywniejszej alokacji zasobów, dostarczając ilościowych informacji o ich potencjale obliczeniowym i dostępności.
- Usługa Energy Efficiency Analysis for Smaller Footprints Assessment umożliwia klientom zmniejszenie zużycia energii w celu obniżenia kosztów oraz ograniczenia wpływu infrastruktury technologicznej na środowisko naturalne.
HP uprościł proces nabywania usług technologicznych przez małe i średnie przedsiębiorstwa, aby pomóc im w lepszym zarządzaniu ograniczonymi zasobami oraz czerpaniu korzyści biznesowych z infrastruktury technologicznej. Jednostki usług HP maksymalizują zwrot z inwestycji technologicznych i wspomagają rozwój biznesowy.
Do menu 90 usług HP doszła usługa instalowania aktualizacji wbudowanego oprogramowania serwerów, internetowe seminaria techniczne, kontrola kondycji wirtualnej biblioteki taśm VTL oraz usługa aktualizacji LeftHand SAN/iQ.
Źródło: HP
Skomentuj na forum