Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Aktualności

Dedykowany system CRM w chmurze

CRMSzukasz dedykowanego systemu CRM w chmurze? A może potrzebujesz po prostu intuicyjnego narzędzia do gromadzenia informacji o klientach, z dostępem z każdego urządzenia mobilnego? Zobacz, na co zwrócić uwagę poszukując takiej aplikacji.

 

 

 

Co to jest dedykowany CRM?
System do zarządzania relacjami z klientami (CRM), to narzędzie służące do gromadzenia informacji o klientach i sprzedaży. Na rynku znajdziesz dwa rodzaje takich aplikacji: gotowe oraz dedykowane. Jeśli zastanawiasz się nad rozwiązaniem tej drugiej klasy, to znaczy, że szukasz systemu precyzyjnie dopasowanego do potrzeb Twojej firmy i specyficznych procesów przeprowadzanych przez pracowników. Systemy dedykowane, to aplikacje stworzone dla firm, które stawiają na rozwój i dlatego potrzebują skalowalnego rozwiązania. Przyjrzyjmy się bliżej poszczególnym rodzajom dedykowanych systemów CRM.
 
Systemy webowe i desktopowe
Zlecając wykonanie dedykowanego systemu CRM mamy do wyboru dwie opcje: aplikację webową - w chmurze - oraz desktopową. Dostęp do pierwszej z nich uzyskamy poprzez przeglądarkę internetową. Oznacza to, że nie ma konieczności instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania na urządzeniach, a dane zapisane są online. W drugim przypadku system instalowany jest na każdym urządzeniu z osobna, nie jest także podłączony do internetu. Tym samym nie umożliwia współdzielenia danych, a pracownicy nie mają stałego dostępu do aktualnych informacji.

Dedykowany system CRM w chmurze
Jak wiesz, dostęp do aplikacji tej klasy uzyskujesz poprzez przeglądarkę internetową. Twoje dane znajdują się w chmurze, bez konieczności instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania na Twoich urządzeniach. Dlaczego jest to wygodne? System CRM służy do gromadzenia informacji o klientach i sprzedaży. Przyjmijmy, że Twoi pracownicy często znajdują się poza biurem i potrzebują dostępu do aktualnych danych. System tej klasy im to umożliwi. Wybór takiej aplikacji, to gwarancja, że wszyscy pracownicy operują aktualnymi danymi, co w biznesie jest kluczowe. Rozwiązania chmurowe umożliwiają także integrację z innymi systemami, np. do wysyłki maili czy wystawiania faktur. Dzięki temu maksymalnie wykorzystasz narzędzia użytkowane w firmie. Nieskuteczne integracje lub ich brak realnie utrudniają codzienną pracę, dlatego na etapie rozpoznania potrzeb dla stworzenia aplikacji zastanów się czy korzystacie w firmie z rozwiązań, które będą musiały być kompatybilne z dedykowanym systemem CRM.

Co z bezpieczeństwem danych?
Bezpieczeństwo danych przechowywanych w chmurze, to kwestia, która niepokoi wielu przedsiębiorców zlecających wykonanie CRM. Nasi Klienci obawiają się wykradnięcia danych, ich utraty czy nieautoryzowanego dostępu. Są to obawy uzasadnione, ale nie w przypadku, gdy zlecamy wykonanie aplikacji profesjonalistom, którzy zajmują się tworzeniem systemów webowych. W Kamee stworzyliśmy już około 100 rozwiązań tej klasy i wypracowaliśmy najskuteczniejsze praktyki służące zapewnieniu bezpieczeństwa danych w chmurze. Należą do nich:

• Szyfrowane połączenie
• Tworzenie kopii zapasowych danych na poziomie aplikacji i serwera
• Dbałość o zabezpieczenie serwerów, na których zapisane są informacje
• Cykliczne zmiany hasła
• Nadawanie uprawnień w aplikacji - do wyświetlania, edycji, usuwania danych

Podejmowane działania zwiększają bezpieczeństwo danych naszych Klientów w sieci. Trzeba mieć jednak na uwadze, że nie istnieją zabezpieczenia o 100% skuteczności. Podobnie sytuacja wygląda jednak w przypadku systemów desktopowych - i one nie są wolne od usterek, błędów serwera czy napadów hakerskich. O wyborze konkretnej technologii powinny więc zawsze decydować kwestie praktyczne. W sytuacji, gdy nie jesteś pewien, jakie rozwiązanie wybrać, skorzystaj z rady i doświadczenia konsultanta IT. Służymy pomocą!

Podsumowując

Na rynku znajdziesz wiele ofert i rozwiązań, których zadaniem jest ułatwienie gromadzenia informacji o klientach i sprzedaży. Systemy webowe, to rozwiązania zyskujące na popularności ze względu na dużą wygodę i dostępność. Zanim jednak zdecydujesz się na jakikolwiek system zdefiniuj potrzeby i wymagania wobec aplikacji, aby wybrać rozwiązanie najlepsze dla Twojej firmy.   
 
Artykuł Partnera

Logowanie i rejestracja