Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Aktualności

Jakość komunikacji kluczowa dla cyfrowej transformacji

KomunikacjaJak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Avaya przez firmę IDC, najważniejsze przeszkody hamujące wdrażanie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych to obawa przed kosztami przedsięwzięcia oraz niewystarczające umiejętności użytkowników końcowych. Opowiedziało się za tym odpowiednio 35% i 32% respondentów - członków zarządów przedsiębiorstw, którzy wzięli udział w badaniu. Na trzecim miejscu (30%) znalazło się wcześniejsze korzystanie w firmie z alternatywnych rozwiązań konsumenckich.

Stosowanie nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych umożliwia lepszą obsługę klientów, pozwala podnosić wydajność pracy, poziom zadowolenia pracowników i w efekcie - poprawiać wyniki biznesowe przedsiębiorstw. Powodzenie samego wdrożenia oraz uzyskanie pełnych korzyści ze spójnego systemu komunikacyjnego zależy jednak od opracowania kompleksowego planu uwzględniającego analizę zastanej sytuacji oraz szereg czynników technologicznych, organizacyjnych i finansowych specyficznych dla danej organizacji.

"Wdrażanie systemów Unified Communications jest podstawą cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. Badania IDC pokazały - a nasze obserwacje to potwierdzają - że główną motywacją do wdrażania tych rozwiązań jest wzrost jakości obsługi klienta i wzrost wydajności pracy. A to oznacza, że nakłady na zakup i wdrożenie rozwiązania, a także na szkolenia pozwalające pracownikom w pełni wykorzystywać ich możliwości, należy traktować tak, jak inwestycje: inwestycje w przyszłość firmy i w przyszłość zatrudnionych w niej ludzi" - powiedział Artur Chmielewski, dyrektor zarządzający Avaya Poland.

Narzędzia komunikacyjne dla przedsiębiorstw umożliwiają ścisłą integrację z innymi systemami informatycznymi. Dzięki temu stają się integralną częścią procesów biznesowych w nowoczesnym przedsiębiorstwie. Zaczynając od najprostszych aspektów takich jak automatyczne wykorzystywanie i prezentowanie informacji z firmowej książki adresowej, sprawdzanie dostępności pracownika itp., aż po bardziej wyrafinowane jak inicjowanie interakcji komunikacyjnych poprzez zdarzenia zewnętrzne w stosunku do systemów komunikacyjnych jak np. automatyczne formowanie zespołów kryzysowych wywołanych alarmem z innych systemów przedsiębiorstwa, natychmiastowe zwoływanie wideokonferencji.

Współczesne rozwiązania dla przedsiębiorstw są tworzone z myślą o spełnianiu specyficznych wymagań stawianych przez firmy: zapewniają znacznie wyższy poziom bezpieczeństwa i komfort pracy, a zarazem umożliwiają skuteczną integrację wszystkich kanałów komunikacji stosowanych w danej organizacji: poczty elektronicznej, telefonów stacjonarnych i komórkowych, wideo, czata oraz innych systemów IT. Jednak bez pełnego zaangażowania użytkowników końcowych nawet najbardziej efektywne rozwiązania nie zostaną właściwie wykorzystane - dodał Artur Chmielewski.

Badanie zostało przeprowadzone przez IDC na zlecenie firmy Avaya w styczniu 2018 roku. W badaniu wzięło udział 751 członków zarządu przedsiębiorstw oraz 600 pracowników z 15 krajów. Badanie miało na celu przedstawienie pełnego obrazu wykorzystania i podejścia do technologii komunikacyjnych
w biznesie.

Źródło: Avaya

Logowanie i rejestracja