Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Aktualności

Commvault rozszerza program partnerski

CommvaultFirma Commvault poinformowała o istotnym rozszerzeniu swojego programu dla partnerów. Dzięki personelowi, programom i zasobom udostępnianym przez Commvault partnerzy są głównym elementem strategii firmy w zakresie wprowadzania produktów na rynek. Strategia ta stanowi podstawę sukcesu Commvault oraz ogólnoświatowej sieci partnerów firmy.

Po uwzględnieniu opinii partnerów oraz formalnym uruchomieniu nowego programu partnerskiego Commvault usprawnił wszystkie aspekty współpracy z partnerami, aby ułatwić im dokonywanie transakcji z Commvault, oferowanie produktów firmy oraz pełne wykorzystanie potencjału rynku w zakresie backupu oraz zarządzania danymi.

Commvault chce w większym stopniu ukierunkować swoją działalność na partnerów. W tym celu firma przekierowała istotną część zasobów w ramach działów sprzedaży, współpracy z partnerami i marketingu celem utworzenia nowych zespołów obsługujących cztery kategorie partnerów: aliansów (światowych dostawców sprzętu czy oprogramowania), partnerów i dystrybutorów typu VAR, dostawców usług oraz globalnych integratorów systemów.

Personel, programy i narzędzia Commvault skupiają się na wspieraniu wymienionych partnerów, aby umożliwić rozwój zarówno ich działalności, jak i działalności Commvault. Program współpracy Commvault z partnerami został rozszerzony o następujące elementy:  

• Utworzenie nowego centrum usług pod nazwą Partner Success Desk, które przez 24 godziny na dobę pomaga partnerom na całym świecie w różny sposób, od udzielania odpowiedzi na zapytania ofertowe po rozwiązywanie problemów technicznych na wszystkich etapach procesu sprzedaży. Centrum to zapewnia partnerom szybszy i łatwiejszy dostęp do wsparcia i zasobów firmy Commvault.

• Zaawansowany system Partner Demand Center, który zapewnia partnerom dostęp do zespołu firmy Commvault świadczącego usługi marketing concierge oraz pomagającego w inicjowaniu i realizowaniu kampanii marketingowych. System Partner Demand Center umożliwia partnerom bezproblemowy przekaz treści bezpośrednio na ich strony WWW i platformy mediów społecznościowych.

• Znacznie udoskonalony system Commvault Quote Center, zaprojektowany z myślą o ułatwieniu partnerom tworzenia wycen produktów i przekazywania ich klientom w ciągu zaledwie kilku minut. Pozwala to istotnie skrócić czas ofertowania, a w konsekwencji uzyskać przewagę nad konkurencją.

• Odświeżony portal dla partnerów z nowymi narzędziami, treściami i zasobami zorientowanymi na optymalizację obsługi partnerów i wspólne osiąganie sukcesów. Dzięki nowym, uproszczonym procedurom dostępu i rozmowie na żywo partnerzy mogą szybko i łatwo czerpać korzyści ze wszystkich najnowszych narzędzi sprzedaży, materiałów marketingowych oraz zasobów ułatwiających korzystanie z programu, aby rozwijać i rozszerzać swoją działalność w zakresie produktów firmy Commvault.

• W ramach programu dla partnerów rozszerzono dostępność funduszy Business Development Funds, aby umożliwić partnerom rozwój działalności i wykorzystywanie nowych możliwości przez promowanie i sprzedaż rozwiązań Commvault.

• Nowe inwestycje kadrowe: jednym z elementów zaangażowania firmy Commvault we współpracę z partnerami jest zatrudnienie nowych menadżerów wyższego szczebla, skupionych ściśle na pomaganiu partnerom w osiąganiu sukcesów. Jedną z takich osób jest Scott Strubel, nowy globalny dyrektor ds. współpracy z partnerami.

• Zaprojektowany na nowo i uproszczony zestaw produktów obejmuje kompleksowe rozwiązania do tworzenia i odtwarzania kopii zapasowych oraz zarządzania danymi, w tym infrastrukturę pamięci masowej, automatyzację świadczenia usług i nadzór korporacyjny nad danymi. Zaprojektowany na nowo zestaw produktów Commvault został uproszczony i skonsolidowany z 20 różnych pakietów. Efektem są cztery zaawansowane rozwiązania.

"Firma Commvault uprościła procedury programu Partner Advantage oraz rozszerzyła nagrody dla partnerów, co stwarza nowe możliwości zwiększania sprzedaży oraz uzyskania nowych źródeł przychodów. Rozszerzenia te pozwalają mi nadal czerpać korzyści z naszej dotychczasowej współpracy. Jednocześnie Commvault zaoferował nam wsparcie w zakresie rozwiązywania rzeczywistych problemów biznesowych" - powiedział Edward Hoogeveen, architekt rozwiązań chmurowych, dział strategii i rozwiązań firmy Telindus.

Partnerzy mogą teraz łatwiej oferować produkty, a dzięki różnorodnym opcjom cenowym i licencyjnym lepiej dostosować się do wymagań klientów. Commvault ułatwia partnerom sprzedaż swoich rozwiązań, ich wdrażanie i zarządzanie nimi w sposób przynoszący korzyści zarówno sprzedawcy, jak i klientowi.

"Commvault chce być preferowanym partnerem w zakresie tworzenia i odtwarzania kopii zapasowych oraz zarządzania danych. Świat biznesu szybko się zmienia. Zmienia się również Commvault, tak by pomagać naszym partnerom w szybszym dostarczaniu rozwiązań umożliwiających rozwój. Wszystkie nasze inwestycje w program partnerski i jego rozszerzenia zostały poczynione z myślą o pomocy naszym partnerom w rozwoju ich działalności. Te zmiany i udoskonalenia są bezpośrednim wynikiem opinii przekazanych przez partnerów. Pomogą one w naszym wspólnym rozwoju, ułatwią współpracę z Commvault i pozwolą zaspokoić zmieniające się potrzeby naszych partnerów w coraz bardziej skupionej na chmurze gospodarce cyfrowej" - powiedział Owen Taraniuk, dyrektor Commvault ds. współpracy globalnej i rozwoju rynku.

Źródło: Commvault

Logowanie i rejestracja