Firma Synology udostępniła wersję beta aplikacji Active Backup for Office 365, do której poza dotychczasową obsługą OneDrive for Business, dodano wsparcie dla ochrony poczty e-mail, kontaktów i kalendarza.
Usługa Active Backup for Office 365 zapewnia scentralizowany interfejs wyposażony w funkcję Account Discovery oferujący skuteczne tworzenie kopii zapasowych i zarządzanie, ciągłe tworzenie kopii zapasowych minimalizujące ryzyko utraty danych, Active Backup for Office 365 Portal do skutecznego przywracania danych i wiele więcej funkcji.
Active Backup dla Office 365 umożliwia tworzenie kopii zapasowych osobistych i współdzielonych skrzynek pocztowych, ze strukturą folderów, załącznikami, kontaktami i kalendarzami. Dzięki aplikacji firmy mogą wykorzystać serwer NAS Synology do ochrony swoich danych przed potencjalną utratą, usunięciem lub cyberatakami.
Nowa funkcja wyszukiwania w zawartości umożliwia skuteczne filtrowanie na podstawie słów kluczowych. Za jej pomocą użytkownicy mogą znaleźć wiadomość e-mail oraz przywrócić i pobrać pojedynczy plik, wiadomość, załącznik, kontakt lub zdarzenie kalendarza z poziomu samoobsługowego portalu odzyskiwania, bez potrzeby przywracania całej kopii zapasowej.
Użytkownicy mogą wyświetlić podgląd szczegółów wiadomości e-mail lub kontaktu przed rozpoczęciem procesu przywracania, by się upewnić co do zasadności przywracania konkretnego elementu.
Z poziomu przebudowanego panelu administracyjnego można monitorować bieżącą i historyczną ochronę usług poczty, kontaktów, kalendarza, magazynu danych, zużycie pamięci przez poszczególne usług oraz najbardziej aktywnych użytkowników.
Wsparcie dla OneDrive for Business jest bezpłatne, natomiast zaawansowane funkcje, takie jak ochrona poczty, kontaktów i kalendarza będą wymagały zakupienia osobnej licencji dla każdego z użytkowników po zakończeniu okresu betatestów. Wersja beta zapewnia dostęp do wszystkich funkcji i nie wymaga licencji.