W najbliższy czwartek 30 listopada 2017 r., odbędzie się webinarium organizowane przez Altaro Software, zatytułowane 4 Important Lessons for MSPs From My Worst Customer Incidents, skierowane do dostawców usług zarządzanych, omawiające problemy z jakimi muszą się borykać.
Podczas seminarium internetowego dowiesz się jakie kroki powinieneś podjąć aby sprawnie poradzić sobie z incydentami zachodzącymi w infrastrukturze klienta. Dowiesz się również jak prowadzić swój biznes w obszarze MSP (Managed Service Providers), by zwiększyć zadowolenie swoich klientów oraz zwiększyć swoją reputację, jako wiarygodnego i zaufanego partnera.
Podczas godzinnego webinarium omówione zostaną typowe awarie wraz ze sposobem ich rozwiązania oraz błędy komunikacyjne i sposoby ich unikania. Dowiesz się również jak wybrać odpowiedni narzędzie (lub osoby) do wykonania pracy i wiele więcej!
Seminarium odbędzie się dwa razy na żywo, tak by każdy z zainteresowanych mógł wybrać najodpowiedniejszą porę dla siebie.
Data: Czwartek, 30 października 2017 r.
Godzina: 14:00 oraz 19:00 czasu polskiego
-> Rejestracja
Czytaj również:
-> Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!