Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Aktualności

Oracle Data Cloud usprawni marketing B2B

Oracle CloudPodczas Oracle OpenWorld, firma Oracle zaprezentowała pierwsze cyfrowe rozwiązanie do zarządzania danymi opracowane z myślą o tym, aby pomóc specjalistom ds. marketingu B2B (channel marketers) w nawiązywaniu kontaktów z pośrednikami, firmami typu VAR i dystrybutorami. Nowe rozwiązanie Oracle Data Cloud do marketingu B2B umożliwia firmom z branży IT oraz innym specjalistom ds. marketingu w sieciach partnerskich personalizację ich komunikatów o programach, inwestycjach i zachętach dla tysięcy partnerów handlowych, co zwiększa zaangażowanie i efektywność partnerów.

Mimo że specjaliści ds. marketingu w sieciach partnerskich wiele inwestują w zachęty dla partnerów i inne strategie marketingowe, bardzo niewielka część tych inwestycji jest cyfrowa i oparta na danych. Oracle Data Cloud umożliwia sprawne i automatyczne współużytkowywanie danych z dużą liczbą partnerów handlowych, usprawniając w ten sposób realizację newralgicznych przepływów pracy takich jak retargetowanie i przyspieszanie strumienia sprzedaży.

Cechy Oracle Data Cloud dla marketingu B2B:
• wykorzystuje skalę największej w branży giełdy danych o klientach B2B i B2C
• umożliwia prowadzenie ukierunkowanego marketingu (Account Based Marketing - ABM) - także kanale społecznościowym
• obejmuje 25000 dużych partnerów pierwszego poziomu za pośrednictwem rozwiązania ABM firmy Oracle, a w przyszłości ma objąć ponad milion firm partnerskich z całego świata
• umożliwia użytkownikom kontaktowanie się z dystrybutorami wg nazwy, identyfikowanie konsumentów mediów charakterystycznych dla danego kanału oraz tworzenie niestandardowych list firm należących do konkretnego kanału
• udostępnia ponad 700 kategorii danych B2B oraz kategorie danych B2C, aby umożliwić prowadzenie kompleksowego marketingu w sieciach partnerskich w kanale B2B, B2B2B i B2B2C

"Dotychczas marketing w sieciach partnerskich nie był wystarczająco wspierany przez branżę marketingu cyfrowego. Mimo sukcesów analogowych specjaliści ds. marketingu w sieciach partnerskich nie mieli danych potrzebnych do dotarcia do potencjalnych partnerów i dilerów na odpowiednią skalę w mediach cyfrowych. Oracle Data Cloud zapewnia specjalistom ds. marketingu B2B ogromne możliwości oparte na danych, pomagające im w osiąganiu celów marketingowych. Udostępnia również nowoczesną programową funkcję współużytkowania danych, dzięki której użytkownicy mogą maksymalnie wykorzystać zachęty dla partnerów i inwestycje" - powiedział Niraj Deo, wiceprezes Oracle, szef działu produktów Data Cloud.

Cyfrowe rozwiązanie Oracle Data Cloud do marketingu B2B jest przeznaczone szczególnie dla branży informatycznej, ubezpieczeniowej i turystycznej oraz branży produkcji żywności.

Źródło: Oracle

Logowanie i rejestracja