Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, poinformowała o udostępnieniu rozszerzeń do pakietu OpenTouch Suite. Rozszerzenia te obejmują działające w czasie rzeczywistym narzędzia zwiększające wydajność i usprawniające świadczenie usług klientom, a także umożliwiające szybkie reagowanie na problemy biznesowe i zapewniające elastyczność niezbędną pracownikom mobilnym.
Produkt OpenTouch Suite 2.2.1 Alcatel-Lucent ułatwia członkom zespołu działania mające na celu zaspokojenie potrzeb klientów, udostępnia nowe funkcje wdrożenia ułatwiające pracę działom informatycznym i umożliwia resellerom dotarcie do większej liczby klientów biznesowych.
OpenTouch 2.2.1 oferuje następujące nowe funkcje:
• Aplikacja OpenTouch Conversation for PC zapewnia nowe funkcje statusów obecności w ramach zespołów i grup, w tym sygnalizowanie obecności w czasie rzeczywistym i możliwość odbierania przez innych członków zespołu połączeń telefonicznych od klientów skierowane do tych pracowników (pick-up call), których chwilowo nie ma przy ich stanowisku pracy. Aplikacja ta umożliwia też współużytkowanie aplikacji i pulpitu, co przyśpiesza realizację zgłoszeń, a także obsługuje komunikację telefoniczną w przedsiębiorstwie i inne funkcje zintegrowanej komunikacji.
• Aplikacja OpenTouch Conversation for PC wspólnie z telefonami Premium DeskPhones obsługuje teraz funkcję biurek współdzielonych (hot-desking) przeznaczoną dla współużytkowanych miejsc pracy. Pracownicy mobilni zyskują łatwość obsługi i jakość rozmów znane z normalnych telefonów, a jednocześnie mogą wykorzystywać bogaty zestaw funkcji dostępnych w aplikacji OpenTouch Conversation.
• Nowa zgodność operacyjna infrastruktury VDI z systemami VMware, Citrix i Microsoft wspomaga rozwój wirtualnych środowisk PC. Zgodnie z danymi firmy badawczej Technavio, prawie 10 procent komputerów w środowiskach pracy jest zwirtualizowanych.
Dzięki uproszczonej architekturze zapewniającej ekonomiczne rozwiązania do zintegrowanej komunikacji działające w wielu lokalizacjach, funkcja łączenia wielu serwerów OpenTouch umożliwia pracownikom korzystanie z czatów, udostępnianie treści, sprawdzanie obecności innych oraz korzystanie z połączeń konferencyjnych, co razem pozwoli im wydajniej współpracować z resztą zespołu.
Źródło: ALE