Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Aktualności

Chmurowa usługa dla centrów obsługi klienta od Interactive Intelligence

Cloud ComputingFirma Interactive Intelligence Group Inc., globalny lider w dziedzinie usług chmurowych do budowania lojalności klientów, komunikacji i współpracy, udostępniła w Polsce nową chmurową usługę do budowania zaangażowania klientów. Unikatowa architektura usługi PureCloud Engage, najszerszy na rynku zakres funkcji, szybkie wdrożenie i proste zasady miesięcznej subskrypcji przekładają się na zwiększenie wydajności i przewidywalności działania centrów obsługi klienta, budowanie lojalności klientów oraz wzrost szybkości rozwoju firmy.


PureCloud Engage to oferta skierowana zarówno do sektora dużych przedsiębiorstw, jak i małych i średnich firm, nie posiadających rozbudowanych centrów kontaktowych.

"Nasz dział IT jest dość nieliczny, zatem poszukiwaliśmy usługi contact center łatwej we wdrożeniu i zarządzaniu. Musiała też być skalowalna, aby uwzględnić okresy zwiększonej liczby połączeń. Wybraliśmy PureCloud Engage, ponieważ spełnia wszystkie te wymagania, a jej architektura przewyższa konkurencyjne rozwiązania" - powiedział Ian Roberts, dyrektor operacyjny Quicken Care Inc. - "Oznacza to szybszy zwrot z inwestycji. A ciągły dostęp do nowych, innowacyjnych funkcji pozwoli nam pozostać zawsze o krok przed konkurentami."

"PureCloud to architektura chmurowa następnej generacji, co oznacza niespotykaną do tej pory na rynku niezawodność systemu, ogromny zakres funkcjonalności oraz niezwykłą elastyczność. System wspiera do 400 rozmów na sekundę w każdym regionie Amazon Web Services, co stanowi odpowiednik 1,5 - 2 milionów konsultantów contact center" - powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. - "A równocześnie, dzięki możliwości rozliczania kosztów usługi w formie stałego miesięcznego abonamentu, jest to świetne rozwiązanie dla małych i średnich firm, nie posiadających rozległych dedykowanych zespołów obsługi klienta."
 
PureCloud Engage zbudowano w formie niezależnych mikrousług, które działają w skalowalnej chmurze Amazon Web Services. Taka architektura przekłada się na nowy poziom niezawodności, bezpieczeństwa i skalowalności. Ponadto zapewnia ona firmom bieżący dostęp do nowo utworzonych, innowacyjnych aplikacji.  

PureCloud Engage oferuje szeroki zakres funkcji, w tym wielokanałowy routing, interaktywne menu głosowe (IVR) z rozpoznawaniem mowy, nagrywanie połączeń, zarządzanie jakością, raportowanie, obsługę połączeń wychodzących, predykcyjne wybieranie numerów, integracje z systemami CRM i graficzne tworzenie skryptów. Zawiera też funkcje komunikacji i współpracy biznesowej, m.in. centralę IP PBX, konferencje wideo, katalog firmowy, czat, udostępnianie pulpitu oraz zarządzanie treścią.

Usługa PureCloud Engage jest oferowana przez dział sprzedaży Interactive Intelligence oraz przez sieć dystrybucyjną, która obejmuje około 400 partnerów na całym świecie.

Źródło: Interactive Intelligence

Logowanie i rejestracja