Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage data center

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)
Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)

Wraz z rozwojem technologii wirtualizacji i wynikającymi z tego zmianami krajobrazu środowisk IT, zmienia się podejście do ochrony danych. Z wirtualizacją przegrało wiele rozwiązań zaprojektowanych z myślą o środowiskach fizycznych. Na rynku pojawiły się nowe rozwiązania, opracowane z myślą o środowiskach wirtualnyc...

Czytaj więcej...

Microsoft PowerShell z otwartym kodem dla Linuksa i OS X
Microsoft PowerShell z otwartym kodem dla Linuksa i OS X

Po otwarciu źródeł .Net, wydaniu otwartego Visual Studio Code, udostępnieniu silnika Chakra Javascript, zapowiedzi wydania SQL Server dla systemów Linux i szerokiemu wsparciu maszyn wirtualnych z linuksami przez hypervisor Hyper-V i chmurę Azure, gigant z Redmond zrobił kolejny krok w stronę świata open source. Micr...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!
Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!

Altaro Software, dostawca rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, znany głównie ze swojego flagowego produktu VM Backup, pozwalającego na tworzenie kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających w środowisku Microsoft Hyper-V i VMware vSphere, udostępnił portal online, zbudowany specjalnie z myślą o dostawcach us...

Czytaj więcej...

Wchodzisz w chmurę? Sprawdź umowę by uniknąć kosztownych perturbacji
Wchodzisz w chmurę? Sprawdź umowę by uniknąć kosztownych perturbacji

Współpraca z niewłaściwym dostawcą usług chmurowych może mieć swoje nieprzyjemne konsekwencje. Ważne jest by potencjalni klienci wiedzieli dokładnie na co się decydują wybierając chmurę obliczeniową. Migracja do chmury, to kluczowa decyzja biznesowa, niosąca ze sobą długoterminowe skutki. Jeżeli chcesz skorzystać z ...

Czytaj więcej...

XenServer ma 10 lat!
XenServer ma 10 lat!

Dokładnie 10 lat temu, końcem sierpnia 2006 roku firma XenSource, sponsorująca prace nad otwartoźródłowym hypervisorem Xen, wydała pierwszą komercyjną wersję produktu do wirtualizacji, skierowaną do firm każdej wielkości - XenEnterprise (nazwa kodowa 'Burbank') - bazującą na Xen 3.0.0.

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2015 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2015 roku

Certyfikacja IT stanowi niezbędny element w wielu obszarach. Chcąc aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje, a certyfikacja jest jedną z metod pozwalających na usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy. Posiadanie odpowiednich certyfikatów niejednokrotnie jest elementem wymaganym po...

Czytaj więcej...

Aktualności

Chmurowa usługa dla centrów obsługi klienta od Interactive Intelligence

Cloud ComputingFirma Interactive Intelligence Group Inc., globalny lider w dziedzinie usług chmurowych do budowania lojalności klientów, komunikacji i współpracy, udostępniła w Polsce nową chmurową usługę do budowania zaangażowania klientów. Unikatowa architektura usługi PureCloud Engage, najszerszy na rynku zakres funkcji, szybkie wdrożenie i proste zasady miesięcznej subskrypcji przekładają się na zwiększenie wydajności i przewidywalności działania centrów obsługi klienta, budowanie lojalności klientów oraz wzrost szybkości rozwoju firmy.


PureCloud Engage to oferta skierowana zarówno do sektora dużych przedsiębiorstw, jak i małych i średnich firm, nie posiadających rozbudowanych centrów kontaktowych.

"Nasz dział IT jest dość nieliczny, zatem poszukiwaliśmy usługi contact center łatwej we wdrożeniu i zarządzaniu. Musiała też być skalowalna, aby uwzględnić okresy zwiększonej liczby połączeń. Wybraliśmy PureCloud Engage, ponieważ spełnia wszystkie te wymagania, a jej architektura przewyższa konkurencyjne rozwiązania" - powiedział Ian Roberts, dyrektor operacyjny Quicken Care Inc. - "Oznacza to szybszy zwrot z inwestycji. A ciągły dostęp do nowych, innowacyjnych funkcji pozwoli nam pozostać zawsze o krok przed konkurentami."

"PureCloud to architektura chmurowa następnej generacji, co oznacza niespotykaną do tej pory na rynku niezawodność systemu, ogromny zakres funkcjonalności oraz niezwykłą elastyczność. System wspiera do 400 rozmów na sekundę w każdym regionie Amazon Web Services, co stanowi odpowiednik 1,5 - 2 milionów konsultantów contact center" - powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. - "A równocześnie, dzięki możliwości rozliczania kosztów usługi w formie stałego miesięcznego abonamentu, jest to świetne rozwiązanie dla małych i średnich firm, nie posiadających rozległych dedykowanych zespołów obsługi klienta."
 
PureCloud Engage zbudowano w formie niezależnych mikrousług, które działają w skalowalnej chmurze Amazon Web Services. Taka architektura przekłada się na nowy poziom niezawodności, bezpieczeństwa i skalowalności. Ponadto zapewnia ona firmom bieżący dostęp do nowo utworzonych, innowacyjnych aplikacji.  

PureCloud Engage oferuje szeroki zakres funkcji, w tym wielokanałowy routing, interaktywne menu głosowe (IVR) z rozpoznawaniem mowy, nagrywanie połączeń, zarządzanie jakością, raportowanie, obsługę połączeń wychodzących, predykcyjne wybieranie numerów, integracje z systemami CRM i graficzne tworzenie skryptów. Zawiera też funkcje komunikacji i współpracy biznesowej, m.in. centralę IP PBX, konferencje wideo, katalog firmowy, czat, udostępnianie pulpitu oraz zarządzanie treścią.

Usługa PureCloud Engage jest oferowana przez dział sprzedaży Interactive Intelligence oraz przez sieć dystrybucyjną, która obejmuje około 400 partnerów na całym świecie.

Źródło: Interactive Intelligence