Wraz z publikacją wyników finansowych Veeam Software za I kwartał 2016 roku, w którym odnotowano 24 procentowy wzrost przychodów z zamówień oraz 75-procentowy wzrost przychodów z dużych zamówień, poinformowano o imponujących wynikach polskiego oddziału firmy. Podane do publicznej wiadomości wyniki potwierdzają rosnące zapotrzebowanie branży na nieprzerwaną dostępność informatyczną.
W pierwszym kwartale bieżącego roku pracownicy polskiego oddziału firmy wygenerowali (w ujęciu rok do roku):
• 69-procentowy wzrost przychodów z zamówień
• 81-procentowy wzrost przychodów z zamówień nowych licencji
• 40-procentowy wzrost przychodów z tytułu odnowień wsparcia technicznego
"Backup dogorywa i nic mu już nie pomoże - powiedział Ratmir Timashev, dyrektor generalny Veeam. - Wszyscy potrzebują i dopominają się o dostępność. W niedawnym badaniu 84 proc. dyrektorów IT przyznało, że w ich organizacji występuje deficyt dostępności - rozbieżność między tym, czego oczekują użytkownicy, a tym, co może zapewnić dział IT. Veeam wspomaga przedsiębiorstwa w rozwiązywaniu tego typu problemów. Nasze wyniki za pierwszy kwartał pokazują, że zapotrzebowanie na rozwiązania Veeam do gwarantowania stałej dostępności dynamicznie się zwiększa, a my możemy oczekiwać podobnego tempa wzrostu w całym 2016 roku".