Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!
Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!

Altaro Software, dostawca rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, znany głównie ze swojego flagowego produktu VM Backup, pozwalającego na tworzenie kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających w środowisku Microsoft Hyper-V i VMware vSphere, udostępnił portal online, zbudowany specjalnie z myślą o dostawcach us...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)
Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)

Wraz z rozwojem technologii wirtualizacji i wynikającymi z tego zmianami krajobrazu środowisk IT, zmienia się podejście do ochrony danych. Z wirtualizacją przegrało wiele rozwiązań zaprojektowanych z myślą o środowiskach fizycznych. Na rynku pojawiły się nowe rozwiązania, opracowane z myślą o środowiskach wirtualnyc...

Czytaj więcej...

Prognozy Veeam na 2017 rok: chmura kluczowa dla rozwoju biznesu
Prognozy Veeam na 2017 rok: chmura kluczowa dla rozwoju biznesu

Mijający rok dobitnie wskazuje, jak ważna jest stała dostępność - zarówno usług, jak i danych. Wystarczy wspomnieć głośne fiasko elektronicznego spisu powszechnego na kontynencie australijskim, czy równie dotkliwe w skutkach przestoje systemów IT w sektorze transportu pasażerskiego. Awarie te sprawiły, że ludzie na ...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

Pięć głównych zasad zarządzania danymi
Pięć głównych zasad zarządzania danymi

Obecnie centralnym elementem każdej działalności biznesowej są dane. Firmy chcą z nich aktywnie korzystać bez względu na miejsce, w którym dane te są przechowywane. W przemówieniu inaugurującym konferencję Commvault GO 2016, Robert Hammer, prezes i dyrektor generalny firmy Commvault, przedstawił pięć podstawowych za...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Aktualności

Citrix motywuje partnerów

Citrix PartnersCitrix zapowiedział zmiany w swoim programie partnerskim i instrumentach motywacyjnych. Firma wprowadza zachęty dla partnerów, które nagradzają konkretne działania sprzedażowe. Mówiąc ściślej, Citrix wprowadza nową premię za pojawiające się możliwości sprzedaży identyfikowane i kwalifikowane przez partnerów, precyzuje istniejące instrumenty motywacyjne, aby skupić się na obiektywnych celach, oraz zwiększa fundusze marketingowe, aby stymulować rozwój partnerów.


Instrumenty motywacyjne pozwolą nagradzać partnerów za wartość, którą wnoszą oni do całego cyklu sprzedaży, skupiając się na dwóch oddzielnych funkcjach sprzedażowych: identyfikowaniu i kwalifikowaniu nowych możliwości oraz sprzedaży rozwiązań obecnym i nowym klientom.

"Chcemy pomóc partnerom w sprzedaży naszych rozwiązań do przedsiębiorstw średniej wielkości i sprawić, by współpraca z nami była dla nich jak najbardziej rentowna. Celem zmian, o których dziś informujemy, jest promowanie rozwoju, stymulowanie zysków i zapewnienie większej przewidywalności naszym partnerom, zwłaszcza tym, którzy również inwestują w relacje z nami" - mówi Kimberly Martin, wiceprezes, Worldwide Partner Sales and Strategy, Citrix.

Ulepszone zasoby i premie związane z identyfikowaniem i kwalifikowaniem nowych możliwości sprzedaży
Aby stymulować działania związane z generowaniem popytu na rynku firm średniej wielkości, Citrix wprowadza nowy Fundusz Rozwoju Strategicznego dla swoich autoryzowanych partnerów - Citrix Solution Advisors (CSA) oraz dystrybutorów. Fundusz, który ma być wprowadzony w lipcu 2016 r. w obu Amerykach i regionie EMEA, zastąpi istniejące programy finansowania marketingu i zapewni partnerom fundusze kompensujące koszt planowanych oraz udokumentowanych działań marketingowych, które mają największy potencjał zwrotu z inwestycji. W późniejszym terminie program zostanie rozszerzony na region Azji i Pacyfiku oraz Japonię.

Ponadto 9 maja Citrix uruchomi nowy program Net New Partner Sourced, który zakłada nagradzanie partnerów za identyfikowanie i kwalifikowanie nowych możliwości sprzedaży, zwłaszcza na rynku firm średniej wielkości. W ramach programu partnerzy będą mogli uzyskać 7-procentową zniżkę naliczaną z góry za wszystkie nowe, zakwalifikowane przez nich możliwości sprzedażowe. Ta nowa zachęta łączy się z istniejącymi sugerowanymi rabatami, takimi jak Specialist CAR Plus oraz Opportunity Registration for Networking. Partnerzy nadal będą nagradzani za sprzedaż rozwiązań we wszystkich segmentach rynku w ramach programu Citrix Advisor Rewards, bez względu na to, czy to oni finalnie zrealizują zamówienie. Ogółem, partnerzy mogą zwiększyć swoje premie motywacyjne nawet do dziesięciu procent.

Uproszczone premie za sprzedaż rozwiązań
Zgodnie z sugestiami partnerów, Citrix aktualizuje wszystkie aspekty programu CAR poprzez wprowadzenie uproszczonych, obiektywnych procesów, które będą nagradzać działania partnerów w całym cyklu sprzedaży. Firma optymalizuje również istniejące reguły, aby usprawnić interakcje między partnerami a działem sprzedaży Citrix w całym cyklu rejestracji instrumentów motywacyjnych.

Choć programy te skupiają się na istotnych możliwościach sprzedaży na rynku firm średniej wielkości, instrumenty motywacyjne Citrix są dostępne dla wszystkich segmentów rynku i dla transakcji z nowymi oraz istniejącymi klientami.

Źródło: Citrix