Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

Dwie trzecie firm z sektora MŚP już wybrało chmurę
Dwie trzecie firm z sektora MŚP już wybrało chmurę

Z raportu "Chmura w MŚP. Zaufanie czy ostrożność przedsiębiorców?" opracowanego przez Onex Group wynika, że już 67 procent małych i średnich firm w Polsce korzysta z rozwiązań chmurowych. W porównaniu z badaniami przeprowadzonymi przed rokiem odnotowano 16 procentowy wzrost. Choć na pierwszy rzut oka taki...

Czytaj więcej...

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2017 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2017 roku

Od specjalistów IT bardzo często wymaga się posiadania dodatkowych certyfikatów potwierdzających umiejętności w obszarze, za który są odpowiedzialni. Odpowiednie certyfikaty, w parze z posiadanymi kompetencjami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, często pomagają wspiąć się na kolejn...

Czytaj więcej...

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 7.6 na horyzoncie!
Altaro VM Backup 7.6 na horyzoncie!

Wielkimi krokami zbliża się nowe wydanie Altaro VM Backup, rozwiązania przeznaczonego do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup oznaczonej numerem 7.6 wprowadzono kilka istotnych usprawnień. ...

Czytaj więcej...

Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie
Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie

Polskie firmy coraz powszechniej wdrażają rozwiązania oparte na chmurze obliczeniowej, doceniając korzyści oraz oszczędności w wydatkach na IT. Eksperci prognozują, że rynek ten będzie w najbliższych latach rósł skokowo, a technologia cloud computing wkrótce będzie w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby biznesowe fir...

Czytaj więcej...

Aktualności

Nowa wersja pakietu Alcatel-Lucent OpenTouch dla MŚP

MobilnośćPakiet OpenTouch Suite dla małych i średnich przedsiębiorstw - kompleksowy konwergentny serwer komunikacyjny o rozbudowanej funkcjonalności Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE w wersji 10.2 - został wzbogacony o zaawansowane funkcje zintegrowanej komunikacji oraz rozbudowane rozwiązania dotyczące mobilności.


Obecnie małe i średnie przedsiębiorstwa oczekują rozwiązań komunikacyjnych ułatwiających rozwój poprzez stworzenie bardziej inteligentnego środowiska pracy pomagającego pracownikom lepiej dbać o potrzeby klientów. Najnowsze rozszerzenia pakietu Alcatel-Lucent OpenTouch dla MŚP umożliwiają partnerom handlowym ALE oferowanie firmom z tego sektora intuicyjnych narzędzi komunikacyjnych, które oferują bardziej spersonalizowaną pracę w sieci.

Aplikacja na urządzenia mobilne Alcatel-Lucent OpenTouch Conversation (OTCV) dostępna w ramach aktualizacji produktu OmniPCX Office RCE daje pracownikom w podróży dostęp do tych samych usług komunikacyjnych i ułatwiających współpracę, z których korzystają na miejscu w firmie. W ten sposób każdy może szybciej odpowiadać na wiadomości od nadawców z wewnątrz firmy i spoza niej.

Wśród nowych funkcji aplikacji znajduje się między innymi OpenTouch Contactless Call Shift (funkcja jest dostępna na telefonach z systemem Android). Dzięki wykorzystaniu technologii NFC (ang. Near Field Communications) pracownicy mogą bezproblemowo przekazywać aktywne połączenia z jednego urządzenia na drugie, komórkowego pomiędzy telefon komórkowym, prywatnym czy służbowym na dowolny telefon stacjonarny w biurze.

Dla małych i średnich przedsiębiorstw telefon jest wciąż ważnym kanałem dbania o zadowolenie klienta. Aparaty Alcatel-Lucent 8001 DeskPhone oferują wiele zaawansowanych funkcji telefonu SIP w przystępnej cenie urządzenia klasy podstawowej. Ponadto pracownicy zarówno zdalni, jak i w biurze mogą korzystać z rozwiązania Alcatel-Lucent IP Desktop Softphone. Jest to multimedialna, w pełni zintegrowana aplikacja telefoniczna umożliwiająca prowadzenie rozmów głosowych za pomocą komputera biurkowego, telefonu iPhone, urządzenia iPad oraz tabletów i telefonów z systemem Android.

Nowe funkcje zwiększają również możliwości pakietu Alcatel-Lucent Hospitality, dzięki czemu partnerzy handlowi mogą teraz oferować swoje rozwiązania hotelom dwu- i trzygwiazdkowym, dla których dotąd barierą była zwykle cena produktów w przypadku potrzeby obsługiwania nawet 200 użytkowników sieci.

Kolejną rozbudowaną funkcją jest SMB Sales Assistant czyli asystent sprzedaży pomagający partnerom handlowym Alcatela-Lucenta Enterprise w zwiększeniu i zoptymalizowaniu przychodów. Upraszcza on proces przygotowywania wyceny poprzez udostępnienie narzędzia do składania rozwiązań dostępnego za pomocą przeglądarki lub tabletu. Dzięki temu można z niego skorzystać szybko i sprawnie podczas rozmowy z klientem. Nowe narzędzie oferuje przyjazny interfejs przypominający sklep internetowy i pracuje w pełnej synchronizacji z katalogiem ALE oraz procesem składania zamówień. W ten sposób partner handlowy może łatwiej i sprawniej zaspokoić potrzeby klienta.

Źródło: ALE