Pakiet OpenTouch Suite dla małych i średnich przedsiębiorstw - kompleksowy konwergentny serwer komunikacyjny o rozbudowanej funkcjonalności Alcatel-Lucent OmniPCX Office RCE w wersji 10.2 - został wzbogacony o zaawansowane funkcje zintegrowanej komunikacji oraz rozbudowane rozwiązania dotyczące mobilności.
Obecnie małe i średnie przedsiębiorstwa oczekują rozwiązań komunikacyjnych ułatwiających rozwój poprzez stworzenie bardziej inteligentnego środowiska pracy pomagającego pracownikom lepiej dbać o potrzeby klientów. Najnowsze rozszerzenia pakietu Alcatel-Lucent OpenTouch dla MŚP umożliwiają partnerom handlowym ALE oferowanie firmom z tego sektora intuicyjnych narzędzi komunikacyjnych, które oferują bardziej spersonalizowaną pracę w sieci.
Aplikacja na urządzenia mobilne Alcatel-Lucent OpenTouch Conversation (OTCV) dostępna w ramach aktualizacji produktu OmniPCX Office RCE daje pracownikom w podróży dostęp do tych samych usług komunikacyjnych i ułatwiających współpracę, z których korzystają na miejscu w firmie. W ten sposób każdy może szybciej odpowiadać na wiadomości od nadawców z wewnątrz firmy i spoza niej.
Wśród nowych funkcji aplikacji znajduje się między innymi OpenTouch Contactless Call Shift (funkcja jest dostępna na telefonach z systemem Android). Dzięki wykorzystaniu technologii NFC (ang. Near Field Communications) pracownicy mogą bezproblemowo przekazywać aktywne połączenia z jednego urządzenia na drugie, komórkowego pomiędzy telefon komórkowym, prywatnym czy służbowym na dowolny telefon stacjonarny w biurze.
Dla małych i średnich przedsiębiorstw telefon jest wciąż ważnym kanałem dbania o zadowolenie klienta. Aparaty Alcatel-Lucent 8001 DeskPhone oferują wiele zaawansowanych funkcji telefonu SIP w przystępnej cenie urządzenia klasy podstawowej. Ponadto pracownicy zarówno zdalni, jak i w biurze mogą korzystać z rozwiązania Alcatel-Lucent IP Desktop Softphone. Jest to multimedialna, w pełni zintegrowana aplikacja telefoniczna umożliwiająca prowadzenie rozmów głosowych za pomocą komputera biurkowego, telefonu iPhone, urządzenia iPad oraz tabletów i telefonów z systemem Android.
Nowe funkcje zwiększają również możliwości pakietu Alcatel-Lucent Hospitality, dzięki czemu partnerzy handlowi mogą teraz oferować swoje rozwiązania hotelom dwu- i trzygwiazdkowym, dla których dotąd barierą była zwykle cena produktów w przypadku potrzeby obsługiwania nawet 200 użytkowników sieci.
Kolejną rozbudowaną funkcją jest SMB Sales Assistant czyli asystent sprzedaży pomagający partnerom handlowym Alcatela-Lucenta Enterprise w zwiększeniu i zoptymalizowaniu przychodów. Upraszcza on proces przygotowywania wyceny poprzez udostępnienie narzędzia do składania rozwiązań dostępnego za pomocą przeglądarki lub tabletu. Dzięki temu można z niego skorzystać szybko i sprawnie podczas rozmowy z klientem. Nowe narzędzie oferuje przyjazny interfejs przypominający sklep internetowy i pracuje w pełnej synchronizacji z katalogiem ALE oraz procesem składania zamówień. W ten sposób partner handlowy może łatwiej i sprawniej zaspokoić potrzeby klienta.
Źródło: ALE