Umowy dotyczące serwisu i utrzymania oprogramowania, usług bieżącej administracji infrastrukturą IT, rozwoju systemów informatycznych, a także bardziej rozbudowane kontrakty outsourcingowe to przykłady najbardziej typowych kontraktów dotyczących świadczenia usług informatycznych. Właściwe ukształtowanie umów dotyczących takich usług ma nie tylko zasadniczy wpływ na poziom ryzyka prawnego związane z późniejsza współpracą stron, ale w wielu przypadkach decyduje o jakości takiej współpracy na poziomie operacyjnym.
W trakcie szkolenia zostaną omówione nie tylko szczególne „obszary ryzyka” i rekomendowane sposoby ich kontraktowej regulacji, ale również stosowane w praktyce takich umów rozwiązania w zakresie procedur zarządzania zakresem i sposobem świadczenia odpowiednich usług IT. W końcowej części warsztatów uczestnicy wspólnie podejmą próbę praktycznego zastosowania wiedzy zdobytej w jego trakcie.
Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla osób praktycznie uczestniczących w przygotowywaniu oraz realizacji projektów i przedsięwzięć związanych ze świadczeniem usług informatycznych, zarówno po stronie podmiotów świadczących takie usługi, jak i ich klientów - odbiorców usług, w tym:
• dyrektorów działów IT,
• menedżerów odpowiedzialnych za negocjacje i wykonanie umów,
• osób biorących udział w negocjowaniu umów o świadczenie usług informatycznych,
• koordynatorów nadzorującym realizację usług IT,
• prawników wewnętrznym dostawców lub odbiorców usług.
Data: Czwartek, 14 stycznia 2016 r.
Miejsce: Warszawa
Organizator: Centrum Promocji Informatyki
-> Szczegółowy program
Serwis Virtual-IT.pl został patronem medialnym wydarzenia. Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możesz skorzystać z 10% RABATU.