26 listopada br. na Stadionie Wrocław odbędzie się kolejna edycja Targów IT Future Expo. Podczas targów będziecie mogli zapoznać się z najnowszymi technologiami, trendami oraz innowacjami informatycznymi na rynku Polskim, jak również zaczerpnąć informacji i opinii o prezentowanych produktach przez ponad 100 firm. IT Future Expo koncentruje przedstawicieli i wystawców z szeroko pojętej branży informatyczno-technologicznej, dzięki czemu na targach można spotkać kontrahentów nie tylko z naszego kraju, lecz również z za granicy.
Impreza ma charakter branżowy i jest skierowana do wszystkich reprezentantów firm oraz instytucji.
Targom towarzyszyć będą równolegle:
• IT FUTURE CONGRESS - konferencja mająca za zadanie w jak najszerszym zakresie umożliwić zainteresowanym słuchaczom – zapoznanie się z potrzebami rynku IT , najnowszymi technologiami sektora ICT oraz kierunkami rozwoju branży.
• IT CAREER SUMMIT - strefa kariery IT, będzie doskonałą możliwością dla specjalistów branży informatycznej, którzy poszukują nowych wyzwań na ścieżce swojej kariery zawodowej. Jest to również doskonała okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych i poznania wpływowych osób z branży IT.
• STREFA 3D - zupełna nowość! Podczas edycji wrocławskiej, uruchamiamy dodatkową strefę, a w niej: roboty i drukarki 3D, rozszerzona rzeczywistość, rzeczywistość wirtualna.
Zakres tematyczny targów:
• Oprogramowanie ( ECM, CRM, ERP, BI, BPM, rozwiązania dedykowane)
• Infrastruktura i Data Center
• Wirtualizacja
• Bezpieczeństwo IT
• Cloud Computing
• Big Data
• Technologie mobilne
• E-commerce
• Strefy specjalne (IT startup, strefa 3D, strefa kariery)
• Usługi IT (outsourcing, szkolenia, consulting)
• Technologie sprzętowe
• Teleinformatyka
• Rozwiązania branżowe (dla logistyki, dla edukacji, dla bankowości, dla medycyny)
Data: 26 listopada 2015 (czwartek)
Godzina: 9:00 - 18:00
Miejsce: Stadion Wrocław
-> Szczegóły i rejestracja
Udział w targach jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny! Serwis Virtual-IT.pl został patronem medialnym konferencji. Zapraszamy!