Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie
Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie

Polskie firmy coraz powszechniej wdrażają rozwiązania oparte na chmurze obliczeniowej, doceniając korzyści oraz oszczędności w wydatkach na IT. Eksperci prognozują, że rynek ten będzie w najbliższych latach rósł skokowo, a technologia cloud computing wkrótce będzie w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby biznesowe fir...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure
Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure

Firma Altaro zaktualizowała swoje flagowe rozwiązanie - Altaro VM Backup - przeznaczone do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup v7.5 wprowadzono wsparcie dla składowania kopii zapasowych w ...

Czytaj więcej...

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

Aktualności

Nowości w systemie komunikacji dla MŚP Alcatel-Lucent Enterprise

BYODMałe i średnie przedsiębiorstwa poszukują inteligentnych rozwiązań pozwalających osiągać wymierne korzyści biznesowe i zwiększać zadowolenie klientów. Najnowsze aplikacje OpenTouch zaprojektowane z myślą o sekotrze MŚP upraszczają komunikację zintegrowaną, zwiększają mobilność oraz umożliwiają korzystanie z urządzeń prywatnych do celów służbowych (BYOD ang. Bring Your Own Device). Ponadto aplikacje te udostępniają spersonalizowane funkcje, co zwiększa produktywność pracowników.


Pracownicy małych i średnich przedsiębiorstw mogą korzystać z firmowego środowiska w każdej chwili i z każdego miejsca za pomocą dowolnego urządzenia wyposażonego w profesjonalne aplikacje mobilne. Z kolei dla przedsiębiorstwa oznacza to niższe koszty związane z komunikacją. Najnowsza wersja rozwiązania udostępnia następujące rozszerzenia i aktualizacje:

OmniPCX Office RCE w wersji 10.1 to bogaty funkcjonalnie, konwergentny serwer komunikacyjny dla małych i średnich przedsiębiorstw wyposażony w bardziej wydajny procesor. Zapewnia on większą niezawodność bez wpływu na funkcjonalność i pojemność, a jednocześnie pozwala obniżyć koszt rozwiązania.

Aplikacja mobilna OpenTouch Conversation (OTCV) Alcatel-Lucent Enterprise umożliwia komunikację poza biurem. Pracownicy mogą korzystać z tych samych usług komunikacyjnych w podróży i w biurze, co pozwala im szybciej reagować na wewnętrzne i zewnętrzne prośby o kontakt oraz skuteczniej działać w ramach wirtualnego zespołu. Nowe funkcje obejmują sygnalizację dostępności oraz historię połączeń dla danego kontaktu i oprócz iPhone’ów i urządzeń z systemem Android są obecnie dostępne również dla urządzeń z systemem Windows Phone.

PIMphony Touch, nowa aplikacja komunikacyjna Alcatel-Lucent Enterprisewchodząca w skład rozwiązania OmniPCX Office RCE, udostępnia pracownikom biurowym korzystającym ze środowiska Win8 Modern User Interface funkcje ułatwiające współpracę. Jest ona obecnie dostępna dla tabletów i laptopów z systemem Windows i rozszerza ofertę PIMphony o funkcje dla użytkowników mobilnych. Warstwowy interfejs umożliwia użytkownikom płynne przechodzenie do kolejnych aplikacji, a oprócz istniejących funkcji PIMphony Pro zapewnia sygnalizację obecności i funkcje komunikatora.

Obsługa protokołu SIP w trybie VoIP dla iPhone’ów i urządzeń z systemem Android umożliwia aplikacji mobilnej OCTV routing połączeń wideo w sieci IP. Użytkownicy mogą uniknąć wysokich opłat za połączenia głosowe w roamingu dzięki routingowi połączeń VoIP w sieci WiFi oraz zastosowaniu opłat zryczałtowanych.

Terminal 8242 DECT działa w konfiguracji IP i obsługuje połączenia z urządzeniami Bluetooth. Funkcje lokalizacji i powiadomień oraz alarmu za pomocą jednego przycisku zapewniają korzyści pracownikom mobilnym w branży hotelarskiej i innych branżach. Duży, kolorowy wyświetlacz ze znakomitą jakością dźwięku HD oraz łączność USB zapewniają jeszcze bardziej przyjazną obsługę.

Get Call, czyli funkcja błyskawicznego jednokierunkowego przełączania połączeń, umożliwia użytkownikom przełączanie się pomiędzy telefonem biurkowym a terminalem DECT za pomocą jednego kliknięcia.

Ponadto najnowsza wersja rozwiązania udostępnia partnerom handlowym Alcatel-Lucent Enterprise nową aplikację SMB Sales Assistant, która wspiera małe i średnie przedsiębiorstwa w działaniach sprzedażowych. SMB Sales Assistant to interaktywne narzędzie ułatwiające partnerom handlowym interakcję z klientem poprzez określanie potrzeb na wielu urządzeniach, synchronizowanie ich online, a następnie dostarczanie rozwiązania.

Źródło: Alcatel-Lucent Enterprise

Logowanie i rejestracja