Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Aktualności

Citrix wprowadza nowości w programie partnerskim

CitrixCitrix wprowadził zmiany w programie partnerskim, które mają pomóc partnerom w pełni wykorzystać rozszerzającą się ofertę rozwiązań Citrix. W ramach programu Citrix Solution Advisor (CSA) partnerzy będą mogli uzyskać szybszy wzrost przychodów poprzez inwestycję w specjalizacje technologiczne, które zróżnicują ich możliwości i jednocześnie zagwarantują klientom maksimum korzyści z zakupu rozwiązań Citrix.


"Wprowadzenie specjalizacji do programu Citrix Solution Advisor jest naturalnym i dobrze przemyślanym krokiem w stosunku do programu partnerskiego Citrix. Doświadczenie IDC pokazuje, że program jest przemyślany, dobrze zorganizowany i przedstawia w jasny sposób korzyści dla partnerów. Dodanie specjalizacji opartych na tych samych jasnych regułach umożliwi partnerom odpowiedni rozwój i określenie własnej pozycji w całym ekosystemie" - powiedział Steve White, Dyrektor Programowy odpowiedzialny za kanał partnerski i sojusze w IDC.

Program zaoferuje niemal 9 tysiącom partnerów CSA na całym świecie uproszczoną certyfikację, skorygowane wymagania w zakresie poziomu przychodów oraz nowe korzyści i instrumenty motywacyjne. Specjalizacje Citrix, które stanowią podstawę nowego programu Citrix będą kwalifikować, promować, rekomendować i nagradzać partnerów za potwierdzone kompetencje techniczne, zdolności sprzedażowe oraz świadczenie usług na rzecz klientów. Program specjalizacji składa się ze ścieżek, które umożliwiają partnerom samodzielny wybór kategorii technicznych, które najlepiej odzwierciedlają ich bieżący model biznesowy, a następnie dodawanie kolejnych kompetencji w miarę rozwoju ich działalności. Każda ścieżka umożliwia partnerom nabycie specjalistycznej wiedzy oraz poznanie najlepszych praktyk, które pomogą we wdrażaniu rozwiązań Citrix, w takich obszarach jak wirtualizacja, zarządzanie mobilnością oraz łączność sieciowa.

Nowości w programie CSA stanowią podstawę nowego planu rozwoju partnerów Citrix (Citrix Partner Growth Plan), który ma pomóc partnerom CSA w uzyskaniu znacznego wzrostu przychodów rok do roku. Plan obejmuje trzy dodatkowe filary, w tym współpracę terenową z partnerami, ukierunkowane wsparcie partnerów w całym cyklu użytkowania rozwiązań przez klientów, a także generowanie popytu za pośrednictwem wielokanałowych kampanii marketingowych. Ponadto Citrix skupi się na bardziej dynamicznej współpracy między swoim zespołami a partnerami, koordynując zasoby sprzedażowe do wykorzystywania okazji w określonych segmentach klientów oraz prostszego i szybszego aprobowania instrumentów motywacyjnych.

Kluczem do wysokiej efektywności partnerów jest odpowiednie wsparcie ze strony producenta, dlatego też Citrix wprowadzi nowe narzędzia, zasoby i programy. Te dodatkowe inwestycje mają zmaksymalizować skuteczność partnerów na każdym etapie cyklu sprzedaży i świadczenia usług dla klientów, od rozwoju umiejętności technicznych do realizacji sprzedaży i pomyślnego wdrażania rozwiązań.

Firma dąży do pogłębienia i rozszerzenia gamy zintegrowanych rozwiązań z zakresu aplikacji, desktopów, danych i współpracy, które dostarcza społeczność partnerów, i uważa, że partnerzy CSA odegrają kluczową rolę w generowaniu popytu i pozyskiwaniu nowych klientów. Aby zwiększyć możliwości marketingowe partnerów, Citrix pomoże im identyfikować okazje do rozwoju na docelowych rynkach oraz lepiej planować i realizować wielokanałowe kampanie za pośrednictwem wyspecjalizowanych platform marketingowych.

Plan rozwoju partnerów ruszył 13 stycznia br., nowości w programie CSA i specjalizacje są także dostępne. Pozostałe trzy filary będą strategicznie wprowadzane w ciągu następnych 12 miesięcy.
 
Źrółdo: Citrix

Logowanie i rejestracja