Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)
Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)

Wraz z rozwojem technologii wirtualizacji i wynikającymi z tego zmianami krajobrazu środowisk IT, zmienia się podejście do ochrony danych. Z wirtualizacją przegrało wiele rozwiązań zaprojektowanych z myślą o środowiskach fizycznych. Na rynku pojawiły się nowe rozwiązania, opracowane z myślą o środowiskach wirtualnyc...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!
Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!

Altaro Software, dostawca rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, znany głównie ze swojego flagowego produktu VM Backup, pozwalającego na tworzenie kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających w środowisku Microsoft Hyper-V i VMware vSphere, udostępnił portal online, zbudowany specjalnie z myślą o dostawcach us...

Czytaj więcej...

#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability
#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability

Firma Veeam Software, w trakcie konferencji VeeamON 2017, poinformowała o rozszerzeniu platformy Veeam ‘Always-On Cloud’ Availability Platform o nowy framework Universal Storage API oraz rozszerzenie ekosystemu partnerów strategicznych.

Czytaj więcej...

Pięć głównych zasad zarządzania danymi
Pięć głównych zasad zarządzania danymi

Obecnie centralnym elementem każdej działalności biznesowej są dane. Firmy chcą z nich aktywnie korzystać bez względu na miejsce, w którym dane te są przechowywane. W przemówieniu inaugurującym konferencję Commvault GO 2016, Robert Hammer, prezes i dyrektor generalny firmy Commvault, przedstawił pięć podstawowych za...

Czytaj więcej...

Aktualności

Lojalność partnerów HP wsparciem dla potrzebujących

HPWraz z początkiem listopada firma HP rozpoczęła realizację IX edycji programu lojalnościowego skierowanego do partnerów biznesowych - HPGO. Zgodnie z przyjętymi założeniami i strategią firmy, kolejna edycja programu zawiera w sobie ideę niesienia pomocy najbardziej potrzebującym.


Mechanizm programu polega na zbieraniu punktów za zakup określonych produktów i usług firmy: serwerów ProLiant, oprogramowania MS ROK, usług HP Care Pack oraz produktów sieciowych HP. Zebrane w ten sposób punkty partnerzy mogą wymieniać na nagrody. Zdobywcy największej liczby punktów wyjadą dodatkowo w podróż, podczas której własną pracą wspomogą lokalną społeczność i ułatwią jej codzienne funkcjonowanie. Zwycięzcy poprzednich edycji udali się między innymi do Jordanii, gdzie zainstalowali kolektory słoneczne oraz do Laosu, gdzie wybudowali zbiorniki na ryby dla lokalnej szkoły.

Lojalnościowy CSR
IX edycja programu zawiera aż trzy elementy społecznej odpowiedzialności. Są nimi: możliwość wymiany zebranych punktów na cegiełkę na cele charytatywne, przekazanie przez organizatora wszystkich niewykorzystanych punktów na szczytny cel, a także prace na rzecz lokalnej społeczności w kraju, do którego udadzą się zwycięzcy. Każdy z tych elementów ma przykuć uwagę uczestników do znaczenia drobnych czynów, a jedocześnie wielkich gestów, które nic nie kosztują, a przynoszą tak wiele dobrego.

Program HPGO cieszy się dużym zainteresowaniem partnerów, którzy mają okazję uczestniczyć w nim już po raz dziewiąty. Przyciąga on również uwagę ekspertów branży, którzy docenili jego założenia podczas wielu konkursów branżowych. Program został uhonorowany nagrodą Golden Arrow 2014 w kategorii Incentive Travel oraz MP Power Award za najlepszy wyjazd CSR. Otrzymał również wyróżnienie Golden Arrow za Program Lojalnościowy B2B.

Program HPGO będzie realizowany w okresie od listopada 2014 r. do września 2015 r.

Więcej informacji o programie HPGO znajduje się na stronie www.hpgo.pl

Źródło: HP