Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity
Najlepsze kursy internetowe w kategorii IT i oprogramowanie

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Aktualności

Lojalność partnerów HP wsparciem dla potrzebujących

HPWraz z początkiem listopada firma HP rozpoczęła realizację IX edycji programu lojalnościowego skierowanego do partnerów biznesowych - HPGO. Zgodnie z przyjętymi założeniami i strategią firmy, kolejna edycja programu zawiera w sobie ideę niesienia pomocy najbardziej potrzebującym.


Mechanizm programu polega na zbieraniu punktów za zakup określonych produktów i usług firmy: serwerów ProLiant, oprogramowania MS ROK, usług HP Care Pack oraz produktów sieciowych HP. Zebrane w ten sposób punkty partnerzy mogą wymieniać na nagrody. Zdobywcy największej liczby punktów wyjadą dodatkowo w podróż, podczas której własną pracą wspomogą lokalną społeczność i ułatwią jej codzienne funkcjonowanie. Zwycięzcy poprzednich edycji udali się między innymi do Jordanii, gdzie zainstalowali kolektory słoneczne oraz do Laosu, gdzie wybudowali zbiorniki na ryby dla lokalnej szkoły.

Lojalnościowy CSR
IX edycja programu zawiera aż trzy elementy społecznej odpowiedzialności. Są nimi: możliwość wymiany zebranych punktów na cegiełkę na cele charytatywne, przekazanie przez organizatora wszystkich niewykorzystanych punktów na szczytny cel, a także prace na rzecz lokalnej społeczności w kraju, do którego udadzą się zwycięzcy. Każdy z tych elementów ma przykuć uwagę uczestników do znaczenia drobnych czynów, a jedocześnie wielkich gestów, które nic nie kosztują, a przynoszą tak wiele dobrego.

Program HPGO cieszy się dużym zainteresowaniem partnerów, którzy mają okazję uczestniczyć w nim już po raz dziewiąty. Przyciąga on również uwagę ekspertów branży, którzy docenili jego założenia podczas wielu konkursów branżowych. Program został uhonorowany nagrodą Golden Arrow 2014 w kategorii Incentive Travel oraz MP Power Award za najlepszy wyjazd CSR. Otrzymał również wyróżnienie Golden Arrow za Program Lojalnościowy B2B.

Program HPGO będzie realizowany w okresie od listopada 2014 r. do września 2015 r.

Więcej informacji o programie HPGO znajduje się na stronie www.hpgo.pl

Źródło: HP

Logowanie i rejestracja