Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Aktualności

Kroll Ontrack wspiera użytkowników SSD SanDisk

Kroll OntrackProces odzyskiwania danych z dysków SSD jest pracochłonny i niejednokrotnie stanowi duże wyzwanie dla specjalistów. Skrócenie aż o 75 procent czasu potrzebnego do wykrycia typowych awarii i przyspieszenie procesów odzyskiwania danych z dysków SSD - to rezultat współpracy jednego z największych producentów dysków SSD - SanDisk i specjalistów odzyskiwania danych Kroll Ontrack.


"Cieszy nas, że teraz możemy jeszcze lepiej wspierać użytkowników urządzeń SanDisk w sytuacjach związanych z utratą danych. Nasze doświadczenie, uzupełnione o wiedzę uzyskaną dzięki współpracy z SanDisk, pozwala na znaczne przyspieszenie procesów odzyskiwania danych, a tym samym zminimalizowanie przestojów związanych z brakiem dostępu do informacji, szczególnie dotkliwych dla klientów biznesowych" - mówi Paweł Odor, główny specjalista polskiego oddziału Kroll Ontrack.

Użytkownicy dysków SSD mierzący się z problemem utraty danych powinni być świadomi większej złożoności procesu przywracania informacji, niż ma to miejsce w przypadku klasycznych dysków HDD. Usługę odzyskiwania danych Kroll Ontrack poprzedza ekspertyza nośnika pod kątem możliwości przywrócenia danych. Ekspertyza zakończona jest raportem zawierającym listę plików wraz z opisem ich stanu. Na tej podstawie klient podejmuje decyzję o skorzystaniu z usługi. Następnie, informowany jest krok po kroku o przebiegu prac.

"Naszym głównym celem biznesowym jest dostarczanie pewnych, opartych o najnowsze technologie rozwiązań, których użytkownicy nie muszą obawiać się o bezpieczeństwo danych. Współpraca z Kroll Ontrack doskonale wpisuje się w tę strategię. W krytycznych sytuacjach nasi klienci mają teraz możliwość skorzystania ze skutecznej pomocy z zakresu odzyskiwania danych, przygotowanej z myślą o technologii SSD" - podsumowuje Scott Glenn, starszy manager ds. globalnej współpracy i partnerstwa technologicznego w dziale rozwiązań pamięci masowej dla klientów SanDisk.

Źródło: Kroll Ontrack

Logowanie i rejestracja