Zapraszamy do lektury artykułu - Contact center tradycyjnie czy w chmurze? Analiza biznesowa projektu - w którym Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence radzi w jaki sposób przygotować analizę biznesową projektu wdrożenia systemu w środowisku cloud.
"Choć chmura obliczeniowa może przynieść firmie znaczące oszczędności, cena rzadko stanowi podstawowy argument przemawiający za wyborem tej technologii. Firmy decydują się na nią głównie ze względu na korzyści biznesowe. Cloud computing jest dla użytkownika po prostu wygodny (...). Z drugiej strony, przedsiębiorstwa posiadające rozbudowany dział IT niechętnie patrzą na oddanie procesów informatycznych w chmurę. "
Choć autor skoncentrował się na wdrożeniu systemu contact center, to zawarte w artykule wskazówki mogą pomóc w podjęciu decyzji o przeniesieniu do chmury dowolnego fragmentu biznesu. Zapraszamy do lektury.
Czytaj:
-> Contact center tradycyjnie czy w chmurze? Analiza biznesowa projektu