Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Aktualności

Śniadanie podane w chmurach

Focus TelecomWe wtorek, 14 października, Focus Telecom Polska, dostawca usług IT dla biznesu, zaserwował biznesowe śniadanie w samych chmurach. Spotkanie odbyło się na 12. piętrze Zebra Tower w Warszawie. Wśród prelegentów, oprócz przedstawicieli firmy, znaleźli się eksperci z rynku e-commerce oraz liderzy rozwiązań marketingowych. Tematem przewodnim było przedstawienie kompletnej strategii wielokanałowej komunikacji z klientem, świadczonej w modelu cloud computing.


Już na samym początku, Tomasz Sulejewski, ekspert ds. e-commerce opowiedział o content marketingu, który zyskuje coraz większą popularność w biznesie. Coraz więcej firm komunikuje się z klientami, dostarczając im atrakcyjną treść, jakiej poszukują i potrzebują. Znajomość preferencji i potrzeb klienta jest kluczowym filarem marketingu treści, bez którego nie sposób wzbudzić zainteresowania, mogącego przerodzić się w obopólną relację firma-klient.

Jednak nie sposób mówić o content marketingu, nie poruszając kwestii automatyzacji marketingu, o czym przekonywał Marek Broda, Product Manager SALESManago. Dzięki procesom marketing automation możliwe jest zdobycie szczegółowej wiedzy na temat klienta. Współcześnie coraz więcej decyzji zakupowych konsumenci podejmują w Internecie. Dlatego wiedza o zachowaniu w sieci konkretnych zainteresowaniach jest podstawą do rozpoczęcia dialogu z klientem.

Dialog to nie wszystko, dziś w biznesie liczą się dwustronne relacje oparte na  zaufaniu i lojalności. Dlatego kluczowe w komunikacji staje się Unified Communications - obsługa klienta i sprzedaż, które powinny stanowić związek idealny. Niezadowolenie z tego obszaru stanowi dla 2/3 klientów powód do rezygnacji z usług danej firmy – wynika z raportu Accenture Global Consumer Pulse Survey. Jedną z często pojawiających się porażek obsługi klienta jest brak dostatecznej wiedzy na temat funkcjonowania centrali kontaktowej. Usprawnieniu tego obszaru służą analityczne narzędzia Customer Intelligence, które dostarczają niezbędnej wiedzy na temat poziomu obsługi klienta i współczynnika satysfakcji. Co więcej, narzędzia dedykowane dla biznesu pozwalają na redukcję kosztów, centralizację wszystkich kanałów komunikacji z klientem i pełną kontrolę kluczowych procesów w firmie. Jak zbudować, wspomniany wcześniej, związek idealny oraz jak wykorzystać całą zdobytą wiedzę o kliencie w sprzedaży i zbudować obopólną relację opowiedział Tomasz Paprocki, dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej Focus Telecom Polska.

Śniadanie odbyło się „w chmurach”, dlatego Michał Misiak, dyrektor ds. IT Focus Telecom Polska przedstawił najnowsze trendy w modelu cloud computing, coraz częściej obecnym w biznesie. Dzięki chmurze łatwiejsze staje się zarządzanie komunikacją w biznesie, dostęp do większości usług możliwy jest z poziomu przeglądarki, co podnosi jakość i elastyczność pracy.

„Śniadanie w chmurze” to propozycja cyklu spotkań biznesowych w największych miastach Polski, zainicjowanych przez firmę Focus Telecom Polska, poświęconych nowatorskim usługom świadczonym w modelu cloud computing, przedstawiających zarówno ich innowacyjność, funkcjonalność, a przede wszystkim bezpośrednie korzyści przekładające się na sprzedaż, obsługę klienta i zarządzanie przedsiębiorstwem. Kolejne spotkania już wkrótce.

Źródło: Focus Telecom Polska

Logowanie i rejestracja