Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure
Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure

Firma Altaro zaktualizowała swoje flagowe rozwiązanie - Altaro VM Backup - przeznaczone do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup v7.5 wprowadzono wsparcie dla składowania kopii zapasowych w ...

Czytaj więcej...

#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability
#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability

Firma Veeam Software, w trakcie konferencji VeeamON 2017, poinformowała o rozszerzeniu platformy Veeam ‘Always-On Cloud’ Availability Platform o nowy framework Universal Storage API oraz rozszerzenie ekosystemu partnerów strategicznych.

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

Aktualności

Śniadanie podane w chmurach

Focus TelecomWe wtorek, 14 października, Focus Telecom Polska, dostawca usług IT dla biznesu, zaserwował biznesowe śniadanie w samych chmurach. Spotkanie odbyło się na 12. piętrze Zebra Tower w Warszawie. Wśród prelegentów, oprócz przedstawicieli firmy, znaleźli się eksperci z rynku e-commerce oraz liderzy rozwiązań marketingowych. Tematem przewodnim było przedstawienie kompletnej strategii wielokanałowej komunikacji z klientem, świadczonej w modelu cloud computing.


Już na samym początku, Tomasz Sulejewski, ekspert ds. e-commerce opowiedział o content marketingu, który zyskuje coraz większą popularność w biznesie. Coraz więcej firm komunikuje się z klientami, dostarczając im atrakcyjną treść, jakiej poszukują i potrzebują. Znajomość preferencji i potrzeb klienta jest kluczowym filarem marketingu treści, bez którego nie sposób wzbudzić zainteresowania, mogącego przerodzić się w obopólną relację firma-klient.

Jednak nie sposób mówić o content marketingu, nie poruszając kwestii automatyzacji marketingu, o czym przekonywał Marek Broda, Product Manager SALESManago. Dzięki procesom marketing automation możliwe jest zdobycie szczegółowej wiedzy na temat klienta. Współcześnie coraz więcej decyzji zakupowych konsumenci podejmują w Internecie. Dlatego wiedza o zachowaniu w sieci konkretnych zainteresowaniach jest podstawą do rozpoczęcia dialogu z klientem.

Dialog to nie wszystko, dziś w biznesie liczą się dwustronne relacje oparte na  zaufaniu i lojalności. Dlatego kluczowe w komunikacji staje się Unified Communications - obsługa klienta i sprzedaż, które powinny stanowić związek idealny. Niezadowolenie z tego obszaru stanowi dla 2/3 klientów powód do rezygnacji z usług danej firmy – wynika z raportu Accenture Global Consumer Pulse Survey. Jedną z często pojawiających się porażek obsługi klienta jest brak dostatecznej wiedzy na temat funkcjonowania centrali kontaktowej. Usprawnieniu tego obszaru służą analityczne narzędzia Customer Intelligence, które dostarczają niezbędnej wiedzy na temat poziomu obsługi klienta i współczynnika satysfakcji. Co więcej, narzędzia dedykowane dla biznesu pozwalają na redukcję kosztów, centralizację wszystkich kanałów komunikacji z klientem i pełną kontrolę kluczowych procesów w firmie. Jak zbudować, wspomniany wcześniej, związek idealny oraz jak wykorzystać całą zdobytą wiedzę o kliencie w sprzedaży i zbudować obopólną relację opowiedział Tomasz Paprocki, dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej Focus Telecom Polska.

Śniadanie odbyło się „w chmurach”, dlatego Michał Misiak, dyrektor ds. IT Focus Telecom Polska przedstawił najnowsze trendy w modelu cloud computing, coraz częściej obecnym w biznesie. Dzięki chmurze łatwiejsze staje się zarządzanie komunikacją w biznesie, dostęp do większości usług możliwy jest z poziomu przeglądarki, co podnosi jakość i elastyczność pracy.

„Śniadanie w chmurze” to propozycja cyklu spotkań biznesowych w największych miastach Polski, zainicjowanych przez firmę Focus Telecom Polska, poświęconych nowatorskim usługom świadczonym w modelu cloud computing, przedstawiających zarówno ich innowacyjność, funkcjonalność, a przede wszystkim bezpośrednie korzyści przekładające się na sprzedaż, obsługę klienta i zarządzanie przedsiębiorstwem. Kolejne spotkania już wkrótce.

Źródło: Focus Telecom Polska