Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage data center

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!
Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!

Altaro Software, dostawca rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, znany głównie ze swojego flagowego produktu VM Backup, pozwalającego na tworzenie kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających w środowisku Microsoft Hyper-V i VMware vSphere, udostępnił portal online, zbudowany specjalnie z myślą o dostawcach us...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)
Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)

Wraz z rozwojem technologii wirtualizacji i wynikającymi z tego zmianami krajobrazu środowisk IT, zmienia się podejście do ochrony danych. Z wirtualizacją przegrało wiele rozwiązań zaprojektowanych z myślą o środowiskach fizycznych. Na rynku pojawiły się nowe rozwiązania, opracowane z myślą o środowiskach wirtualnyc...

Czytaj więcej...

Wchodzisz w chmurę? Sprawdź umowę by uniknąć kosztownych perturbacji
Wchodzisz w chmurę? Sprawdź umowę by uniknąć kosztownych perturbacji

Współpraca z niewłaściwym dostawcą usług chmurowych może mieć swoje nieprzyjemne konsekwencje. Ważne jest by potencjalni klienci wiedzieli dokładnie na co się decydują wybierając chmurę obliczeniową. Migracja do chmury, to kluczowa decyzja biznesowa, niosąca ze sobą długoterminowe skutki. Jeżeli chcesz skorzystać z ...

Czytaj więcej...

Microsoft PowerShell z otwartym kodem dla Linuksa i OS X
Microsoft PowerShell z otwartym kodem dla Linuksa i OS X

Po otwarciu źródeł .Net, wydaniu otwartego Visual Studio Code, udostępnieniu silnika Chakra Javascript, zapowiedzi wydania SQL Server dla systemów Linux i szerokiemu wsparciu maszyn wirtualnych z linuksami przez hypervisor Hyper-V i chmurę Azure, gigant z Redmond zrobił kolejny krok w stronę świata open source. Micr...

Czytaj więcej...

XenServer ma 10 lat!
XenServer ma 10 lat!

Dokładnie 10 lat temu, końcem sierpnia 2006 roku firma XenSource, sponsorująca prace nad otwartoźródłowym hypervisorem Xen, wydała pierwszą komercyjną wersję produktu do wirtualizacji, skierowaną do firm każdej wielkości - XenEnterprise (nazwa kodowa 'Burbank') - bazującą na Xen 3.0.0.

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2015 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2015 roku

Certyfikacja IT stanowi niezbędny element w wielu obszarach. Chcąc aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje, a certyfikacja jest jedną z metod pozwalających na usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy. Posiadanie odpowiednich certyfikatów niejednokrotnie jest elementem wymaganym po...

Czytaj więcej...

Aktualności

Śniadanie podane w chmurach

Focus TelecomWe wtorek, 14 października, Focus Telecom Polska, dostawca usług IT dla biznesu, zaserwował biznesowe śniadanie w samych chmurach. Spotkanie odbyło się na 12. piętrze Zebra Tower w Warszawie. Wśród prelegentów, oprócz przedstawicieli firmy, znaleźli się eksperci z rynku e-commerce oraz liderzy rozwiązań marketingowych. Tematem przewodnim było przedstawienie kompletnej strategii wielokanałowej komunikacji z klientem, świadczonej w modelu cloud computing.


Już na samym początku, Tomasz Sulejewski, ekspert ds. e-commerce opowiedział o content marketingu, który zyskuje coraz większą popularność w biznesie. Coraz więcej firm komunikuje się z klientami, dostarczając im atrakcyjną treść, jakiej poszukują i potrzebują. Znajomość preferencji i potrzeb klienta jest kluczowym filarem marketingu treści, bez którego nie sposób wzbudzić zainteresowania, mogącego przerodzić się w obopólną relację firma-klient.

Jednak nie sposób mówić o content marketingu, nie poruszając kwestii automatyzacji marketingu, o czym przekonywał Marek Broda, Product Manager SALESManago. Dzięki procesom marketing automation możliwe jest zdobycie szczegółowej wiedzy na temat klienta. Współcześnie coraz więcej decyzji zakupowych konsumenci podejmują w Internecie. Dlatego wiedza o zachowaniu w sieci konkretnych zainteresowaniach jest podstawą do rozpoczęcia dialogu z klientem.

Dialog to nie wszystko, dziś w biznesie liczą się dwustronne relacje oparte na  zaufaniu i lojalności. Dlatego kluczowe w komunikacji staje się Unified Communications - obsługa klienta i sprzedaż, które powinny stanowić związek idealny. Niezadowolenie z tego obszaru stanowi dla 2/3 klientów powód do rezygnacji z usług danej firmy – wynika z raportu Accenture Global Consumer Pulse Survey. Jedną z często pojawiających się porażek obsługi klienta jest brak dostatecznej wiedzy na temat funkcjonowania centrali kontaktowej. Usprawnieniu tego obszaru służą analityczne narzędzia Customer Intelligence, które dostarczają niezbędnej wiedzy na temat poziomu obsługi klienta i współczynnika satysfakcji. Co więcej, narzędzia dedykowane dla biznesu pozwalają na redukcję kosztów, centralizację wszystkich kanałów komunikacji z klientem i pełną kontrolę kluczowych procesów w firmie. Jak zbudować, wspomniany wcześniej, związek idealny oraz jak wykorzystać całą zdobytą wiedzę o kliencie w sprzedaży i zbudować obopólną relację opowiedział Tomasz Paprocki, dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej Focus Telecom Polska.

Śniadanie odbyło się „w chmurach”, dlatego Michał Misiak, dyrektor ds. IT Focus Telecom Polska przedstawił najnowsze trendy w modelu cloud computing, coraz częściej obecnym w biznesie. Dzięki chmurze łatwiejsze staje się zarządzanie komunikacją w biznesie, dostęp do większości usług możliwy jest z poziomu przeglądarki, co podnosi jakość i elastyczność pracy.

„Śniadanie w chmurze” to propozycja cyklu spotkań biznesowych w największych miastach Polski, zainicjowanych przez firmę Focus Telecom Polska, poświęconych nowatorskim usługom świadczonym w modelu cloud computing, przedstawiających zarówno ich innowacyjność, funkcjonalność, a przede wszystkim bezpośrednie korzyści przekładające się na sprzedaż, obsługę klienta i zarządzanie przedsiębiorstwem. Kolejne spotkania już wkrótce.

Źródło: Focus Telecom Polska