Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center
Altaro VM Backup

Prognozy Veeam na 2017 rok: chmura kluczowa dla rozwoju biznesu
Prognozy Veeam na 2017 rok: chmura kluczowa dla rozwoju biznesu

Mijający rok dobitnie wskazuje, jak ważna jest stała dostępność - zarówno usług, jak i danych. Wystarczy wspomnieć głośne fiasko elektronicznego spisu powszechnego na kontynencie australijskim, czy równie dotkliwe w skutkach przestoje systemów IT w sektorze transportu pasażerskiego. Awarie te sprawiły, że ludzie na ...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)
Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)

Wraz z rozwojem technologii wirtualizacji i wynikającymi z tego zmianami krajobrazu środowisk IT, zmienia się podejście do ochrony danych. Z wirtualizacją przegrało wiele rozwiązań zaprojektowanych z myślą o środowiskach fizycznych. Na rynku pojawiły się nowe rozwiązania, opracowane z myślą o środowiskach wirtualnyc...

Czytaj więcej...

Pięć głównych zasad zarządzania danymi
Pięć głównych zasad zarządzania danymi

Obecnie centralnym elementem każdej działalności biznesowej są dane. Firmy chcą z nich aktywnie korzystać bez względu na miejsce, w którym dane te są przechowywane. W przemówieniu inaugurującym konferencję Commvault GO 2016, Robert Hammer, prezes i dyrektor generalny firmy Commvault, przedstawił pięć podstawowych za...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!
Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!

Altaro Software, dostawca rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, znany głównie ze swojego flagowego produktu VM Backup, pozwalającego na tworzenie kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających w środowisku Microsoft Hyper-V i VMware vSphere, udostępnił portal online, zbudowany specjalnie z myślą o dostawcach us...

Czytaj więcej...

Aktualności

Nowy system gwarancyjny NETGEAR'a

NetgearNETGEAR, dostawca produktów sieciowych, rozszerzył zakres gwarancji dla produktów z segmentu biznes. Pakiet urządzeń objętych nowymi zasadami to m.in. przełączniki, zapory sieciowe, kontrolery bezprzewodowe i punkty dostępowe, a także urządzenia do przechowywania danych ReadyNAS i ReadyDATA.


W ramach nowej polityki, NETGEAR wprowadził zmiany w długości gwarancji, jaką objęte były poszczególne linie produktów ProSafe; przełączniki, punkty dostępowe i zapory sieciowe. Te, które do tej pory miały trzyletnią gwarancję, zostały objęte dożywotnim okresem gwarancyjnym.

Zmiany wprowadzane przez NETGEAR dotyczą również innych korzyści dla klientów i resellerów. Producent oferuje usługę wymiany sprzętu w ciągu jednego dnia roboczego (Next Business Day), która obowiązuje przez cały czas obowiązywania gwarancji produktów biznesowych. Na podobnej zasadzie funkcjonują wybrane urządzenia pamięci masowej z serii ReadyNAS czy ReadyDATA. W tym przypadku producent zapewnia 5 letnią gwarancję i ten sam okres usługi wymiany na następny dzień roboczy. Produkty objęte gwarancją to: Biznes-Klasa ReadyNAS Pulpit (RN300/500/700) oraz ReadyDATA.

Firma NETGEAR udostępnia również swoim klientom specjalistyczny chat, dzięki któremu administratorzy i zarządzający firmową siecią mają dostęp do zdalnego wsparcia technicznego. Dla użytkowników z Polski został uruchomiony specjalny kanał w rodzimym języku. Dzięki nowym rozwiązaniom obsługa sieci bezprzewodowej będzie efektywniejsza, a wsparcie techniczne dostarczane bez zbędnej zwłoki.

NETGEAR jest obecnie jedynym dostawcą oferującym swoim klientom dożywotnią gwarancję na produkty oraz pomoc techniczną.

Źródło: Netgear