Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

Aktualności

Nowy system gwarancyjny NETGEAR'a

NetgearNETGEAR, dostawca produktów sieciowych, rozszerzył zakres gwarancji dla produktów z segmentu biznes. Pakiet urządzeń objętych nowymi zasadami to m.in. przełączniki, zapory sieciowe, kontrolery bezprzewodowe i punkty dostępowe, a także urządzenia do przechowywania danych ReadyNAS i ReadyDATA.


W ramach nowej polityki, NETGEAR wprowadził zmiany w długości gwarancji, jaką objęte były poszczególne linie produktów ProSafe; przełączniki, punkty dostępowe i zapory sieciowe. Te, które do tej pory miały trzyletnią gwarancję, zostały objęte dożywotnim okresem gwarancyjnym.

Zmiany wprowadzane przez NETGEAR dotyczą również innych korzyści dla klientów i resellerów. Producent oferuje usługę wymiany sprzętu w ciągu jednego dnia roboczego (Next Business Day), która obowiązuje przez cały czas obowiązywania gwarancji produktów biznesowych. Na podobnej zasadzie funkcjonują wybrane urządzenia pamięci masowej z serii ReadyNAS czy ReadyDATA. W tym przypadku producent zapewnia 5 letnią gwarancję i ten sam okres usługi wymiany na następny dzień roboczy. Produkty objęte gwarancją to: Biznes-Klasa ReadyNAS Pulpit (RN300/500/700) oraz ReadyDATA.

Firma NETGEAR udostępnia również swoim klientom specjalistyczny chat, dzięki któremu administratorzy i zarządzający firmową siecią mają dostęp do zdalnego wsparcia technicznego. Dla użytkowników z Polski został uruchomiony specjalny kanał w rodzimym języku. Dzięki nowym rozwiązaniom obsługa sieci bezprzewodowej będzie efektywniejsza, a wsparcie techniczne dostarczane bez zbędnej zwłoki.

NETGEAR jest obecnie jedynym dostawcą oferującym swoim klientom dożywotnią gwarancję na produkty oraz pomoc techniczną.

Źródło: Netgear

Logowanie i rejestracja