Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Dwie trzecie firm z sektora MŚP już wybrało chmurę
Dwie trzecie firm z sektora MŚP już wybrało chmurę

Z raportu "Chmura w MŚP. Zaufanie czy ostrożność przedsiębiorców?" opracowanego przez Onex Group wynika, że już 67 procent małych i średnich firm w Polsce korzysta z rozwiązań chmurowych. W porównaniu z badaniami przeprowadzonymi przed rokiem odnotowano 16 procentowy wzrost. Choć na pierwszy rzut oka taki...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 7.6 na horyzoncie!
Altaro VM Backup 7.6 na horyzoncie!

Wielkimi krokami zbliża się nowe wydanie Altaro VM Backup, rozwiązania przeznaczonego do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup oznaczonej numerem 7.6 wprowadzono kilka istotnych usprawnień. ...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2017 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2017 roku

Od specjalistów IT bardzo często wymaga się posiadania dodatkowych certyfikatów potwierdzających umiejętności w obszarze, za który są odpowiedzialni. Odpowiednie certyfikaty, w parze z posiadanymi kompetencjami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, często pomagają wspiąć się na kolejn...

Czytaj więcej...

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie
Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie

Polskie firmy coraz powszechniej wdrażają rozwiązania oparte na chmurze obliczeniowej, doceniając korzyści oraz oszczędności w wydatkach na IT. Eksperci prognozują, że rynek ten będzie w najbliższych latach rósł skokowo, a technologia cloud computing wkrótce będzie w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby biznesowe fir...

Czytaj więcej...

Aktualności

Usługi chmurowe Interactive Intelligence - wyróżnione

Złote Godło QICaaS Contact Center, rozwiązanie chmurowe dla centrum obsługi klienta firmy Interactive Intelligence po raz drugi z rzędu zostało wyróżnione Złotym Godłem Programu Najwyższa Jakość Quality International, odbywającego się pod patronatem Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klubu Polskie Forum ISO 9000.


Kapituła Programu Najwyższa Jakość Quality International 2014 nagrodziła działania związane z zaangażowaniem Interactive Intelligence w Polsce w doskonalenie procedur zarządzania jakością, a także realizowanie skutecznej polityki jakości we wszystkich aspektach działalności, a szczególnie w zakresie przedmiotu zgłoszenia, chmurowej usługi CaaS Contact Center. Na wysoką ocenę usługi złożyły się m.in. wdrożony system zarządzania wraz z określonymi i skodyfikowanymi procedurami kontroli, poziom i zakres szkoleń kadry, wykorzystanie nowoczesnych technologii oraz znaczące nakłady na prace badawcze.

"W Polsce wciąż pokutuje przekonanie, że zakup licencji i tradycyjne wdrożenie systemu w siedzibie firmy jest o wiele pewniejsze, niż korzystanie z usługi chmurowej. W rzeczywistości rzetelni dostawcy często są w stanie zapewnić wyższe bezpieczeństwo przechowywania danych i lepszą ciągłość dostarczania usługi niż  wewnętrzne działy IT w firmach. Jednak podstawę udanej współpracy stanowią restrykcyjne procedury i standardy jakościowe przestrzegane przez dostawcę. Dlatego ogromnie cieszymy się, że Kapituła Programu Quality International doceniła nasze starania w tym zakresie. Godło Najwyższa Jakość QI 2014 stanowi dla klientów świadectwo, że można na nas polegać" - powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence.

CaaS Contact Center to pakiet aplikacji centrum obsługi klienta, komunikacji zunifikowanej i automatyzacji procesów biznesowych udostępniany firmom w modelu chmurowym. Zawiera takie funkcje jak wielokanałowe kolejkowanie, kierowanie zgodnie z umiejętnościami agentów, raportowanie, nagrywanie połączeń i kontrolę jakości, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem, analizę mowy w czasie rzeczywistym, integrację z systemami CRM i inne. Spośród oferty rynkowej wyróżnia go szeroki zakres funkcjonalny, bezpieczeństwo i elastyczność opcji wdrożenia, dopasowana do potrzeb różnych odbiorców.

Celem programu Najwyższa Jakość Quality International jest promowanie skutecznych metod zarządzania jakością w firmach i instytucjach działających na terytorium Polski. Ponadto projekt ma za zadanie wskazywanie potencjalnym klientom i konsumentom organizacji zachowujących najwyższe standardy jakościowe, gwarantujące otrzymanie produktu lub usługi na odpowiednim poziomie.

Źródło: Interactive Intelligence