Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center
Altaro VM Backup

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability
#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability

Firma Veeam Software, w trakcie konferencji VeeamON 2017, poinformowała o rozszerzeniu platformy Veeam ‘Always-On Cloud’ Availability Platform o nowy framework Universal Storage API oraz rozszerzenie ekosystemu partnerów strategicznych.

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure
Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure

Firma Altaro zaktualizowała swoje flagowe rozwiązanie - Altaro VM Backup - przeznaczone do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup v7.5 wprowadzono wsparcie dla składowania kopii zapasowych w ...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Aktualności

Fujitsu w kwadrancie liderów End-User Outsourcing Services

FujitsuFirma Fujitsu poinformowała, że w najnowszym raporcie „Magic Quadrant” firmy Gartner została ponownie zaliczona do liderów, tym razem w kategorii outsourcingu obsługi użytkowników (End-User Outsourcing Services) w Europie. W tym dorocznym raporcie firma Fujitsu została już po raz drugi z rzędu uznana za „lidera” ze względu na „kompletność wizji” i „zdolności do jej realizacji”.


Ponadto w tegorocznej edycji firma Fujitsu uzyskała najwyższą ocenę za „zdolność realizacji” swoich zamierzeń.

Aby ułatwić przedsiębiorstwom pomyślne przekształcenie środowiska pracy przy minimalnym ryzyku, firma Fujitsu opracowała innowacyjne rozwiązanie FUJITSU End User Services - pakiet usług zarządzanych, które umożliwiają pracownikom osiąganie dużej wydajności pracy w dowolnym miejscu i czasie.

Fujitsu umożliwia przedsiębiorstwom obsługę środowiska informatycznego i telekomunikacyjnego dostosowaną do zmieniających się potrzeb pracowników. Za pomocą dowolnego urządzenia firmowego lub prywatnego - tabletu, smartfonu, laptopa czy komputera stacjonarnego - pracownik może mieć dostęp do wszystkich potrzebnych aplikacji, danych i narzędzi komunikacji. Dyrektorzy ds. informatycznych mają poczucie spokoju dzięki usłudze, która jest centralnie zarządzana i w bezpieczny sposób realizowana.

W roku 2013 w Europie firma Fujitsu nadal zwiększała swoje przychody z usług dla użytkowników (pakiet End User Services). Jednocześnie zarządzała prawie dwoma milionami urządzeń fizycznych i świadczyła usługi pomocy (Service Desk) około 3,5 mln użytkowników. Realizowana przez Fujitsu strategia standaryzacji, w połączeniu ze światową siecią centrów usługowych, umożliwia zwiększenie efektywności usług w wymiarze lokalnym oraz w przypadku złożonych kontraktów globalnych.

Fujitsu, dążąc do zapewnienia firmom maksymalnych korzyści, oferuje kompleksowe usługi zarządzane dla użytkowników. Nadal inwestuje w wirtualizację pulpitów i usługi przetwarzania w chmurze, aby mobilizować przedsiębiorstwa i upowszechniać wśród użytkowników innowacje. Rozwiązanie Fujitsu Managed Mobile oferuje skalowalne usługi zarządzane działające w chmurze, które dają klientom pełną kontrolę nad ich mobilną infrastrukturą, w tym urządzeniami prywatnymi używanymi do pracy (model Bring Your Own Device, BYOD). Pozwala to bezpiecznie udostępniać aplikacje mobilne i dane.

Autorami raportu „Magic Quadrant for End-User Outsourcing Services, Europe” są Gianluca Tramacere, Claudio Da Rold, Federica Troni i Eric Goodness.

Firma Gartner nie poleca żadnego z producentów, produktów czy usług opisywanych w swoich publikacjach badawczych, ani nie rekomenduje użytkownikom technologii najwyżej ocenionych firm. Publikacje firmy Gartner dotyczące badań zawierają opinie jej działu badawczego i nie powinny być rozumiane jako stwierdzenia faktów. Firma Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych, dotyczących tego badania, w tym gwarancji przydatności handlowej i przydatności do konkretnego celu.

Źródło: Fujitsu