Virtual-IT.pl - data center cloud computing SDx AI storage network cybersecurity

Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware
Broadcom upraszcza ofertę i model licencjonowania VMware

W ciągu ostatnich dwóch lat firma VMware podejmowała wysiłki mające na celu uproszczenie swojego portfolio rozwiązań i przejście z modelu licencji wieczystych na model subskrypcji, który branża przyjęła już jako standard korzystania z chmury. Firma zaznaczyła, że takie zmiany przyniosą klientom większe ko...

Czytaj więcej...

Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy
Chcielibyśmy, żeby chmura…, czyli oczekiwania wobec dostawcy

Wyniki badania PMR dla Polskiej Chmury wskazują, że ponad 2/3 firm korzysta z rozwiązań chmurowych, a około 1/3 jest w trakcie ich wdrażania. Tym samym chmura to już stały element ekosystemu i działalności przedsiębiorstw w Polsce. Rynek ten dojrzał i firmy szukają w chmurze korzyści oraz rozwiązań dopasowanych wprost ...

Czytaj więcej...

Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję
Historia oszukiwania ludzi przez sztuczną inteligencję

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii rozwijają się również złośliwe schematy. Od niedawna do długiej listy oszustw dołączyła sztuczna inteligencja (Artificial Intelligence, AI). Wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (Machine Learning, ML) przenosi phishing i inne oszustwa cyb...

Czytaj więcej...

FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji
FRITZ!Box 6850 5G - router gotowy na sieć piątej generacji

Przed kilkoma tygodniami w skromnych progach naszej Virtual-nej redakcji pojawiła się przesyłka zawierająca router FRITZ!Box 6850 5G od firmy AVM. Router wprowadzony na rynek latem ubiegłego roku, za pomocą wbudowanego modemu obsługuje zakresy 5G w paśmie poniżej 6 GHz, a także LTE Advanced Pro we wszystkich obecnie wy...

Czytaj więcej...

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji
Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie r...

Czytaj więcej...

Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7
Integracja AIOps w kompleksowym monitorowaniu IT: Site24x7

Środowiska IT stają się coraz bardziej rozbudowane. Firmy korzystają z infrastruktury on-premise jak również z rozwiązań chmurowych, często z wielu chmur (multicloud). W takiej sytuacji kluczem dla zapewnienia niezawodnego działania systemów IT jest monitoring infrastruktury. Właściwe rozwiązanie do monit...

Czytaj więcej...

Aktualności

Kampanie marketingowe w modelu SaaS

News SaaSUsługa Redlink.pl, poznańskiej spółki Vercom, działająca w modelu Saas (Oprogramowanie jako usługa), przeznaczona jest do realizacji wszelkiego rodzaju kampanii marketingowych, informacyjnych i promocyjnych.

Wybierając dostawcę instrumentów służących marketingowi bezpośredniemu warto poszukać takiej oferty, która swoim zasięgiem obejmie wszystkie najwartościowsze kanały komunikacji.

Najskuteczniejszym sposobem na dotarcie do nowych i umocnienie więzi z obecnymi klientami jest działać bezpośrednio. W obecnych czasach wartość przekazu reklamowego nie jest tak silna jak sytuacja miała się w latach 90-tych XX wieku. Wobec coraz większej liczby, coraz ciekawszych, bardziej kontrowersyjnych i zabawnych reklam, aby przyciągnąć uwagę do własnej oferty, należy liczyć się ze sporym wydatkiem finansowym, oczywiście nie jednorazowym, ale najlepiej cyklicznym. Tymczasem narzędzia marketingu bezpośredniego nie dość, że pozwalają precyzyjniej trafić do indywidualnego klienta, to kosztują nieporównywalnie mniej.

Usługa Redlink.pl, jako jedyna w Polsce oferuje dostęp do wszystkich najpopularniejszych kanałów komunikacji: wiadomości głosowych, faksowych, smsowych i mailowych. Żadna inna firma nie dysponuje tak szerokim zakresem usług, ograniczając się najczęściej do jednego lub dwóch kanałów komunikacji i skupiając przede wszystkim na rozwijaniu usług związanych z wysyłką wiadomości mailowych i smsowych.

System Redlink.pl działa w oparciu o model SaaS (Oprogramowanie jako usługa). Oznacza to, że w ramach stałej opłaty abonamentowej przedsiębiorca może korzystać z usługi, bez konieczności zakupu kosztownej licencji lub instalacji zbędnego oprogramowania. System dostępny jest z każdego miejsca, wystarczy jedynie dostęp do Internetu.

Każdy przedsiębiorca przez 5 dni roboczych może samodzielnie i niezobowiązująco przetestować usługę zyskując dostęp do w pełni funkcjonalnego panelu zarządzania. Czas ten pozwala na przygotowanie próbnej kampanii i rozesłanie jej do osób testujących system. Więcej szczegółów o firmie Vercom i usłudze Redlink.pl znaleźć można pod adresami www.redlink.pl oraz www.vercom.pl.

Źródło: BEST image PR
Skomentuj na forum

Logowanie i rejestracja