Firma VMware, lider w dziedzinie wirtualizacji i technologii chmurowej, wydała vCenter Support Assistant 5.51, bezpłatną wtyczkę dla vCenter, ułatwiającą tworzenie i zgłaszanie incydentów supportowych przez klientów z aktywnym kontraktem SnS (Support and Subscription).
VMware vCenter Support Assistant 5.51 dostępny jest w postaci Virtual Appliance w formacie OVA. vCenter Support Assistant jest kompatybilny nie tylko z najnowszą wersją vSphere 5.5, ale również z wersjami starszymi, jak 5.1 i 5.0. Po wdrożeniu rozwiązanie integruje się z vSphere Web Client.
W najnowszej wersji rozwiązania wyeliminowano drobne błędy powodujące problemy z przesyłaniem logów na skutek problemów z uwierzytelnianiem oraz przesyłania logów z niewłaściwych serwerów.
Wymagania systemowe:
• vSphere 5.1 lub vSphere 5.5
• 2 vCPU
• 2GB vRAM
• 65 GB przestrzeni dyskowej
Rozwiązanie można pobrać z tej strony.