Amerykańskie wydawnictwo Technology Marketing Corp’s., redagujące m.in. Cloud Computing Magazine, uhonorowało Interactive Intelligence Group Inc. nagrodą Cloud Computing Excellence 2013.
Interactive Intelligence, globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, otrzymał nagrodę za ofertę komunikacji w chmurze, Interactive Intelligence CaaS. Interactive Intelligence CaaS udostępnia średnim i dużym organizacjom bezpieczny i pewny dostęp do szerokiego zakresu funkcjonalności centrum obsługi klienta, komunikacji zunifikowanej i automatyzacji procesów biznesowych w zgodzie z najlepszymi praktykami cloud computingu.
"Firma Interactive Intelligence już kilkanaście lat temu zadecydowała, że przyszłość należy do modelu chmury. Efekty tej strategii łatwo zauważyć. W zeszłym roku producent zanotował 123-procentowy wzrost zamówień w modelu chmury w porównaniu z rokiem poprzednim. Klienci doceniają bezpieczeństwo, pewność, szeroki zakres funkcjonalności oraz elastyczność oferty Interactive Intelligence CaaS" - powiedział dyrektor wydawniczy TMC Group, Erik Linask.
CaaS oferuje kompletny pakiet aplikacji centrum kontaktowego i komunikacji zunifikowanej, w tym: wielokanałowe kolejkowanie, kierowanie zgodnie z umiejętnościami agentów, raportowanie, nagrywanie połączeń i kontrolę jakości, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem, analizę mowy w czasie rzeczywistym, ankiety badania opinii klienta, integrację z systemami CRM i inne.
Źródło: Interactive Intelligence