Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center
Altaro VM Backup

Dwie trzecie firm z sektora MŚP już wybrało chmurę
Dwie trzecie firm z sektora MŚP już wybrało chmurę

Z raportu "Chmura w MŚP. Zaufanie czy ostrożność przedsiębiorców?" opracowanego przez Onex Group wynika, że już 67 procent małych i średnich firm w Polsce korzysta z rozwiązań chmurowych. W porównaniu z badaniami przeprowadzonymi przed rokiem odnotowano 16 procentowy wzrost. Choć na pierwszy rzut oka taki...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure
Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure

Firma Altaro zaktualizowała swoje flagowe rozwiązanie - Altaro VM Backup - przeznaczone do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup v7.5 wprowadzono wsparcie dla składowania kopii zapasowych w ...

Czytaj więcej...

Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie
Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie

Polskie firmy coraz powszechniej wdrażają rozwiązania oparte na chmurze obliczeniowej, doceniając korzyści oraz oszczędności w wydatkach na IT. Eksperci prognozują, że rynek ten będzie w najbliższych latach rósł skokowo, a technologia cloud computing wkrótce będzie w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby biznesowe fir...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

Aktualności

Interactive Intelligence z nagrodą Cloud Computing Excellence

Interactive IntelligenceAmerykańskie wydawnictwo Technology Marketing Corp’s., redagujące m.in. Cloud Computing Magazine, uhonorowało Interactive Intelligence Group Inc. nagrodą Cloud Computing Excellence 2013.

 
Interactive Intelligence, globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, otrzymał nagrodę za ofertę komunikacji w chmurze, Interactive Intelligence CaaS. Interactive Intelligence CaaS udostępnia średnim i dużym organizacjom bezpieczny i pewny dostęp do szerokiego zakresu funkcjonalności centrum obsługi klienta, komunikacji zunifikowanej i automatyzacji procesów biznesowych w zgodzie z najlepszymi praktykami cloud computingu.  
 
"Firma Interactive Intelligence już kilkanaście lat temu zadecydowała, że przyszłość należy do modelu chmury. Efekty tej strategii łatwo zauważyć. W zeszłym roku producent zanotował 123-procentowy wzrost zamówień w modelu chmury w porównaniu z rokiem poprzednim. Klienci doceniają bezpieczeństwo, pewność, szeroki zakres funkcjonalności oraz elastyczność oferty Interactive Intelligence CaaS" - powiedział dyrektor wydawniczy TMC Group, Erik Linask.
 
CaaS oferuje kompletny pakiet aplikacji centrum kontaktowego i komunikacji zunifikowanej, w tym: wielokanałowe kolejkowanie, kierowanie zgodnie z umiejętnościami agentów, raportowanie, nagrywanie połączeń i kontrolę jakości, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem, analizę mowy w czasie rzeczywistym, ankiety badania opinii klienta, integrację z systemami CRM i inne.
 
Źródło: Interactive Intelligence

Logowanie i rejestracja