Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability
#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability

Firma Veeam Software, w trakcie konferencji VeeamON 2017, poinformowała o rozszerzeniu platformy Veeam ‘Always-On Cloud’ Availability Platform o nowy framework Universal Storage API oraz rozszerzenie ekosystemu partnerów strategicznych.

Czytaj więcej...

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure
Altaro VM Backup 7.5 z backupem do chmury Azure

Firma Altaro zaktualizowała swoje flagowe rozwiązanie - Altaro VM Backup - przeznaczone do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup v7.5 wprowadzono wsparcie dla składowania kopii zapasowych w ...

Czytaj więcej...

Aktualności

Intelecom rozszerza contact center w chmurze o technologię Verint

Verint IntelecomFirma Intelecom Group AS, dostawca technologii do obsługi contact center w chmurze, poinformowała o udostępnieniu oprogramowania Impact 360 Workforce Optimization (WFO) firmy Verint Systems Inc. jako opartego na chmurze rozwiązania zintegrowanego z systemem Intelecom Connect.


Zintegrowane, dostępne w oparciu o model cloud computing rozwiązanie pomoże contact center, które są rozłożone na wiele ośrodków i wykorzystują wiele kanałów kontaktu z klientami. Ułatwi im ono rejestrowanie pełnego zakresu interakcji, aby pozyskiwać informacje na temat jakości i zgodności z przepisami oraz przeprowadzać analizy VoC, które można wykorzystać do optymalizacji działalności, poprawy wydajności i udoskonalenia obsługi klienta. Rozwiązanie może też pomóc przedsiębiorstwom zautomatyzować zarządzanie pracownikami (WFM), w tym prognozowanie zapotrzebowania na personel i planowanie jego pracy, oraz monitorować zgodność działań agentów z planem pracy za pomocą narzędzi do zarządzania wydajnością.

Intelecom Connect to kompletne rozwiązanie contact center w chmurze obliczeniowej. Elastyczność Interfejsu Programowania Aplikacji (API) i usług internetowych w systemie Connect umożliwia jego bezproblemową integrację ze środowiskami oprogramowania innych producentów. Współpraca obu firm oferuje klientom Intelecom nie tylko zaawansowaną technologię WFO kojarzoną zwykle z licencjami do instalacji lokalnej, ale także udostępnia im ją w chmurze w zintegrowanym modelu z płatnościami uzależnionymi od intensywności użytkowania - a wszystko to od jednego dostawcy. Zapewnia to klientom elastyczność wdrożenia i ułatwia spełnienie wymagań biznesowych na ścieżce rozwoju ich przedsiębiorstw.    

Pakiet Verint Impact 360 Workforce Optimization pozwala przedsiębiorstwom rejestrować, analizować i wykorzystywać dane na temat klientów, działalności biznesowej i rynku. Umożliwia też wypracowanie pełnego obrazu interakcji z klientem i jego obsługi za pośrednictwem wszystkich kanałów.

Źródło: Verint