Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2017 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2017 roku

Od specjalistów IT bardzo często wymaga się posiadania dodatkowych certyfikatów potwierdzających umiejętności w obszarze, za który są odpowiedzialni. Odpowiednie certyfikaty, w parze z posiadanymi kompetencjami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, często pomagają wspiąć się na kolejn...

Czytaj więcej...

Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie
Inwestycje w chmurę będą rosły o blisko 19 proc. rocznie

Polskie firmy coraz powszechniej wdrażają rozwiązania oparte na chmurze obliczeniowej, doceniając korzyści oraz oszczędności w wydatkach na IT. Eksperci prognozują, że rynek ten będzie w najbliższych latach rósł skokowo, a technologia cloud computing wkrótce będzie w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby biznesowe fir...

Czytaj więcej...

Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?
Bezpieczeństwo IT - w chmurze czy lokalnie?

Jak wskazuje Gartner jednym z głównych trendów w gospodarce światowej jest dziś Cloud Shift, czyli coraz silniejszy nacisk na wykorzystanie chmury obliczeniowej. Analitycy tej firmy twierdzą, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dos...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 7.6 na horyzoncie!
Altaro VM Backup 7.6 na horyzoncie!

Wielkimi krokami zbliża się nowe wydanie Altaro VM Backup, rozwiązania przeznaczonego do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających pod kontrolą hypervisorów Microsoft Hyper-V oraz VMware vSphere/ESXi. W nowej wersji Altaro VM Backup oznaczonej numerem 7.6 wprowadzono kilka istotnych usprawnień. ...

Czytaj więcej...

Dwie trzecie firm z sektora MŚP już wybrało chmurę
Dwie trzecie firm z sektora MŚP już wybrało chmurę

Z raportu "Chmura w MŚP. Zaufanie czy ostrożność przedsiębiorców?" opracowanego przez Onex Group wynika, że już 67 procent małych i średnich firm w Polsce korzysta z rozwiązań chmurowych. W porównaniu z badaniami przeprowadzonymi przed rokiem odnotowano 16 procentowy wzrost. Choć na pierwszy rzut oka taki...

Czytaj więcej...

Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm
Raport Veeam: ciągłość działania usług IT poważnym wyzwaniem dla polskich firm

Badanie firmy Veeam Software, innowacyjnego dostawcy rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the Always-On Enterprise), pokazuje, że ponad połowa organizacji w Polsce zmaga się z przystosowaniem firmowej infrastruktury do wymogów now...

Czytaj więcej...

Aktualności

Intelecom rozszerza contact center w chmurze o technologię Verint

Verint IntelecomFirma Intelecom Group AS, dostawca technologii do obsługi contact center w chmurze, poinformowała o udostępnieniu oprogramowania Impact 360 Workforce Optimization (WFO) firmy Verint Systems Inc. jako opartego na chmurze rozwiązania zintegrowanego z systemem Intelecom Connect.


Zintegrowane, dostępne w oparciu o model cloud computing rozwiązanie pomoże contact center, które są rozłożone na wiele ośrodków i wykorzystują wiele kanałów kontaktu z klientami. Ułatwi im ono rejestrowanie pełnego zakresu interakcji, aby pozyskiwać informacje na temat jakości i zgodności z przepisami oraz przeprowadzać analizy VoC, które można wykorzystać do optymalizacji działalności, poprawy wydajności i udoskonalenia obsługi klienta. Rozwiązanie może też pomóc przedsiębiorstwom zautomatyzować zarządzanie pracownikami (WFM), w tym prognozowanie zapotrzebowania na personel i planowanie jego pracy, oraz monitorować zgodność działań agentów z planem pracy za pomocą narzędzi do zarządzania wydajnością.

Intelecom Connect to kompletne rozwiązanie contact center w chmurze obliczeniowej. Elastyczność Interfejsu Programowania Aplikacji (API) i usług internetowych w systemie Connect umożliwia jego bezproblemową integrację ze środowiskami oprogramowania innych producentów. Współpraca obu firm oferuje klientom Intelecom nie tylko zaawansowaną technologię WFO kojarzoną zwykle z licencjami do instalacji lokalnej, ale także udostępnia im ją w chmurze w zintegrowanym modelu z płatnościami uzależnionymi od intensywności użytkowania - a wszystko to od jednego dostawcy. Zapewnia to klientom elastyczność wdrożenia i ułatwia spełnienie wymagań biznesowych na ścieżce rozwoju ich przedsiębiorstw.    

Pakiet Verint Impact 360 Workforce Optimization pozwala przedsiębiorstwom rejestrować, analizować i wykorzystywać dane na temat klientów, działalności biznesowej i rynku. Umożliwia też wypracowanie pełnego obrazu interakcji z klientem i jego obsługi za pośrednictwem wszystkich kanałów.

Źródło: Verint