Virtual-IT.pl - wirtualizacja cloud computing storage SDx data center

Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!
Altaro VM Backup dla dostawców usług IT!

Altaro Software, dostawca rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, znany głównie ze swojego flagowego produktu VM Backup, pozwalającego na tworzenie kopii zapasowych maszyn wirtualnych działających w środowisku Microsoft Hyper-V i VMware vSphere, udostępnił portal online, zbudowany specjalnie z myślą o dostawcach us...

Czytaj więcej...

Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security
Czy ufamy chmurze? - Raport Intel Security

Tylko jedna trzecia (34%) osób przebadanych w ramach nowego projektu Intel Security uznała, że członkowie najwyższego kierownictwa w ich organizacjach w pełni rozumieją kwestie bezpieczeństwa chmury obliczeniowej. Kompletne wyniki ankiety wskazują na ogromną, wręcz krytyczną potrzebę zwiększania poziomu zaufania do ...

Czytaj więcej...

15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku
15 najlepiej płatnych certyfikacji w 2016 roku

Certyfikacja wśród specjalistów z branży IT jest elementem często pożądanym przez pracodawców. By aktywnie uczestniczyć w rynku pracy, należy stale podnosić swoje kwalifikacje. Odpowiednie certyfikaty idąc w parze z posiadanymi i rozwijanymi umiejętnościami oraz determinacja związana ze zdobywaniem wiedzy, niejednok...

Czytaj więcej...

#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability
#VeeamON2017 - Rozszerzenie platformy Veeam Availability

Firma Veeam Software, w trakcie konferencji VeeamON 2017, poinformowała o rozszerzeniu platformy Veeam ‘Always-On Cloud’ Availability Platform o nowy framework Universal Storage API oraz rozszerzenie ekosystemu partnerów strategicznych.

Czytaj więcej...

Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)
Altaro VM Backup 6 dla Hyper-V i VMware - przegląd i instalacja (cz. 1)

Wraz z rozwojem technologii wirtualizacji i wynikającymi z tego zmianami krajobrazu środowisk IT, zmienia się podejście do ochrony danych. Z wirtualizacją przegrało wiele rozwiązań zaprojektowanych z myślą o środowiskach fizycznych. Na rynku pojawiły się nowe rozwiązania, opracowane z myślą o środowiskach wirtualnyc...

Czytaj więcej...

Pięć głównych zasad zarządzania danymi
Pięć głównych zasad zarządzania danymi

Obecnie centralnym elementem każdej działalności biznesowej są dane. Firmy chcą z nich aktywnie korzystać bez względu na miejsce, w którym dane te są przechowywane. W przemówieniu inaugurującym konferencję Commvault GO 2016, Robert Hammer, prezes i dyrektor generalny firmy Commvault, przedstawił pięć podstawowych za...

Czytaj więcej...

Aktualności

Intelecom rozszerza contact center w chmurze o technologię Verint

Verint IntelecomFirma Intelecom Group AS, dostawca technologii do obsługi contact center w chmurze, poinformowała o udostępnieniu oprogramowania Impact 360 Workforce Optimization (WFO) firmy Verint Systems Inc. jako opartego na chmurze rozwiązania zintegrowanego z systemem Intelecom Connect.


Zintegrowane, dostępne w oparciu o model cloud computing rozwiązanie pomoże contact center, które są rozłożone na wiele ośrodków i wykorzystują wiele kanałów kontaktu z klientami. Ułatwi im ono rejestrowanie pełnego zakresu interakcji, aby pozyskiwać informacje na temat jakości i zgodności z przepisami oraz przeprowadzać analizy VoC, które można wykorzystać do optymalizacji działalności, poprawy wydajności i udoskonalenia obsługi klienta. Rozwiązanie może też pomóc przedsiębiorstwom zautomatyzować zarządzanie pracownikami (WFM), w tym prognozowanie zapotrzebowania na personel i planowanie jego pracy, oraz monitorować zgodność działań agentów z planem pracy za pomocą narzędzi do zarządzania wydajnością.

Intelecom Connect to kompletne rozwiązanie contact center w chmurze obliczeniowej. Elastyczność Interfejsu Programowania Aplikacji (API) i usług internetowych w systemie Connect umożliwia jego bezproblemową integrację ze środowiskami oprogramowania innych producentów. Współpraca obu firm oferuje klientom Intelecom nie tylko zaawansowaną technologię WFO kojarzoną zwykle z licencjami do instalacji lokalnej, ale także udostępnia im ją w chmurze w zintegrowanym modelu z płatnościami uzależnionymi od intensywności użytkowania - a wszystko to od jednego dostawcy. Zapewnia to klientom elastyczność wdrożenia i ułatwia spełnienie wymagań biznesowych na ścieżce rozwoju ich przedsiębiorstw.    

Pakiet Verint Impact 360 Workforce Optimization pozwala przedsiębiorstwom rejestrować, analizować i wykorzystywać dane na temat klientów, działalności biznesowej i rynku. Umożliwia też wypracowanie pełnego obrazu interakcji z klientem i jego obsługi za pośrednictwem wszystkich kanałów.

Źródło: Verint